تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37308.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تیزری مرموز در خصوص موبایل پرچمدار بعدی سونی

قرار است در خلال کنگره جهانی موبایل در سال جاری از موبایل پرچمدار بعدی سونی (و احتمالاً یکی دو میان رده دیگر) رونمایی شود. به همین مناسبت ساعاتی قبل حساب کاربری Xperia در توییتر تیزری ...

قرار است در خلال کنگره جهانی موبایل در سال جاری از موبایل پرچمدار بعدی سونی (و احتمالاً یکی دو میان رده دیگر) رونمایی شود. به همین مناسبت ساعاتی قبل حساب کاربری Xperia در توییتر تیزری مرموز را در این رابطه منتشر کرد.

در این ویدیو هیچ اشاره ای به مشخصات محصول جدید سونی نشده و هیچ وجهی از طراحی ظاهری آن نیز به نمایش درنمی آید، بنابراین به نظر می رسد باید تا زمان رونمایی در روز دوشنبه ۲۶ فوریه (۷ - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اسفند) منتظر ماند.

واقعاً فهمیدن منظور تیزری که سونی منتشر کرده دشوار است. آیا موج هایی که روی آن دست - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می نشیند اشاره ای به فیدبک های هپتیک دارد؟ یا آن موج ها نشانه ای از طراحی بسیار باریک پرچمدار بعدی سونی دارند؟ حالت - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خمیده موج ها چه معنایی می توانند داشته باشند؟

انتظار می رود که سونی موبایل - تعمیرات یخچال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رده بالای خود را با تغییری خاص در طراحی ظاهری نسبت به سال گذشته روانه بازار سازد. به خصوص که گجت مورد بحث همین یکی دو هفته قبل نیز دستخوش تغییری کوچک از طرف کمپانی سازنده شده است. در هر حال برای فهمیدن حقیقت ماجرا چاره ای جز انتظار تا هفته آینده نداریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone