تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17094.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دفاع فیسبوک و توییتر از سانسور و مدیریت محتوای مربوط به انتخابات در سنای آمریکا

مدیران عامل فیسبوک و توییتر برای دومین بار در برابر کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا حاضر شده و به سوالات قانونگذاران در مورد سیاست‌های خود در قبال سانسور و مدیریت محتوا پاسخ دادند. مارک زاکربرگ، ...

مدیران عامل - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فیسبوک و توییتر برای دومین بار در برابر کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا حاضر شده - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و به سوالات قانونگذاران در مورد سیاست‌های خود در قبال سانسور و مدیریت محتوا پاسخ دادند.

مارک زاکربرگ، - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل فیسبوک و جک دورسی، مدیرعامل توییتر برای دومین مرتبه در برابر کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا حاضر شده - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و به سوالات قانونگذاران پاسخ - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دادند. موضوع اصلی جلسه در مورد سانسور مقاله نیویورک پست در توییتر و همچنین نحوه مدیریت مطالب مربوط به انتخابات ریاست جمهوری بود.

تنش اصلی میان اعضای حزب دموکرات و جمهوری خواه مجلس - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سنا در بحث اصلاح - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بند ۲۳۰ قانون Communications Decency Act به مساله سانسور محتوا مربوط می‌شد. قانونگذاران حزب جمهوری خواه به شدت از مدیران عامل فیسبوک و توییتر به خاطر سانسور محتوا، جانب داری هوش مصنوعی پلتفرم آن‌ها و نحوه مدیریت محتوا انتقاد کردند.

تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

«داین - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فاینستاین» سناتور ایالت کالیفرنیا از حزب دموکرات از دورسی در مورد برچسب - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گذاری توییت‌های نادرست رییس جمهور آمریکا در - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مورد انتخابات بدون حذف کردن آن‌ها پرسید. دورسی از برچسب گذاری توییت‌ها دفاع کرد و گفت که به عنوان یک پل ارتباطی برای دسترسی کاربران به اطلاعات صحیح به شمار می‌روند. اعضای کمیته از مارک زاکربرگ نیز به خاطر عدم - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - واکنش سریع فیسبوک در قبال حذف پست‌های خشونت آمیز و سیاست‌های دیگر این شرکت در مدیریت محتوا انتقاد کردند.

در مجموع جواب های دورسی و زاکربرگ به سوالات قانونگذاران نشان می‌داد که از سیاست‌های توییتر و فیسبوک در قبال مدیریت محتواهای مربوط به انتخابات دفاع کرده و - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حاضر به تغییر آن‌ها نیستند.

یکی از غایبان این جلسه گوگل بود. البته - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عدم حضور این شرکت طبیعی بود چون نقش مهمی در جنجال مقاله افشاگرانه نیویورک پست در مورد جو - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بایدن و پسرش نداشت. فیسبوک این مقاله را برای بررسی صحت ادعاها برچسب گذاری کرد و نشر آن را کاهش داد و توییتر نیز از اشتراک گذاری لینک مقاله جلوگیری کرد. اعضای کمیته قضایی مجل سنای آمریکا تأیید کردند که جلسه‌های آینده با حضور مدیران عامل آمازون و گوگل برگزار خواهد شد.

قانونگذاران حزب دموکرات و جمهوری خواه با وجود اختلاف نظر در برخی زمینه‌ها، در یک مورد اتفاق نظر داشتند و - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن اصلاح بند ۲۳۰ قانون Communications Decency Act بود. قانونگذاران هر دو حزب نگرانی خود را از - تعمیرات یخچال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تبعات اجتماعی منفی شبکه‌های اجتماعی ابراز کردند و خواهان تصمیم گیری سنا در این مورد شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone