تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10200.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت ویدیویی از برنامه جدید فوتوز برای ویندوز ۱۱ منتشر کرد

«پانوس پانای»، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت در هفته‌های اخیر اطلاعاتی درباره برنامه‌های جدید ویندوز ۱۱ منتشر کرده بود و حالا ویدیویی از برنامه فوتوز منتشر کرده که یکی از برنامه‌های کلیدی سیستم عامل آینده ...

«پانوس پانای»، یکی از مدیران - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ارشد مایکروسافت در هفته‌های اخیر اطلاعاتی درباره برنامه‌های جدید ویندوز ۱۱ منتشر کرده بود و حالا ویدیویی از برنامه فوتوز منتشر کرده که یکی از برنامه‌های کلیدی سیستم عامل آینده ردموندی‌ها به حساب می‌آید. این ویدیو ویژگی‌های فوتوز را به نمایش می‌گذارد و ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند.

این ویدیو که در - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حساب توییتر پانای منتشر شده، برخی از مهم‌ترین - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تغییرات برنامه فوتوز در ویندوز ۱۱ را به نمایش می‌گذارد. زمانی که تصاویر را از یک فولدر باز کنید، می‌توانید ماوس را نزدیک بخش پایینی برنامه نگه دارید تا یک کاروسل (Carousel) - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در اختیارتان قرار بگیرد و بتوانید تصاویر را در کنار یکدیگر ببینید. شما می‌توانید چندین عکس را - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بطور همزمان - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - انتخاب کنید تا در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

ما همچنین در این ویدیو می‌توانیم کنترل‌های جدید بخش بالایی برنامه را هم ببینیم. تمام گزینه‌های منوی بالایی بجای اینکه کل صفحه را اشغال کنند، در مرکز قرار گرفته‌اند. این منوی جدید دسترسی به برخی گزینه‌ها را راحت‌تر می‌کند، برای مثال با یک کلیک می‌توانید به اطلاعات تصویر مانند تاریخ و همچنین محلش پی ببرید.

پنل اطلاعات فایل هم بهبود پیدا کرده. این پنل در سمت راست برنامه فوتوز در ویندوز ۱۱ قرار گرفته و رابط - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کاربری‌اش هم تغییراتی داشته. شما همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه، به تصاویرتان توضیحات اضافه کنید. اگر ژئوتگ یک عکس فعال باشد، می‌توانید مکانش را در نقشه ببینید.

فوتوز تنها برنامه‌ای نیست که برای ویندوز 11 بروزرسانی می‌شود. ابزار برش (Snipping Tool) و اپ ساعت هم در این سیستم عامل آپدیت می‌شوند تا ظاهر - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جدیدی پیدا کنند و همچنین قابلیت‌های متنوعی در اختیار کاربران قرار دهند. در حال حاضر این تغییرات در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر قرار گرفته‌اند، با این حال برای اینکه تمام - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کاربران - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به آن دسترسی پیدا کنند، همچنان باید صبر کنیم.

مایکروسافت از ۱۳ مهر ماه شروع به انتشار ویندوز ۱۱ می‌کند، اما تمام کاربران برای تجربه رایگانش در کنار سیستم مورد - تعمیرات یخچال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پشتیبانی این سیستم عامل، باید چندین ماه بیشتر هم منتظر بمانند تا نوبت آن‌ها شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone