تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10201.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۹ دیگر به صورت ماهانه بروزرسانی دریافت نمی‌کند

سامسونگ به پشتیبانی ماهانه از گلکسی نوت ۹ پایان داد و از این پس می‌خواهد حداقل یکسال برای این فبلت به صورت فصلی آپدیت امنیتی منتشر کند که آن را از نظر دریافت بروزرسانی، یک ...

سامسونگ به پشتیبانی - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ماهانه از گلکسی نوت ۹ پایان داد و از این پس می‌خواهد حداقل یکسال برای این فبلت به صورت فصلی آپدیت امنیتی منتشر کند که آن را از نظر دریافت بروزرسانی، یک قدم به پایان - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عمرش نزدیکتر می‌کند.

سامسونگ رسما نام گلکسی نوت ۹ را - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از لیست دستگاه‌های - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دریافت‌کننده بروزرسانی‌ - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ماهانه حذف کرده و آن را به فهرست‌ گوشیٰ‌هایی که - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هر سه ماه یکبار آپدیت نرم افزاری دریافت می‌کنند، - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - منتقل کرده. ظاهرا قرار است تا یکسال آینده این گوشی هوشمند هر سه ماه یکبار آپدیت دریافت کند و سپس در فهرست گوشی‌هایی که هر شش ماه یکبار آپدیت می‌شوند، قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

این فهرست در صفحه‌ای تحت عنوان Work Scope منتشر شده که دستگاه‌های دریافت‌کننده آپدیت‌های ماهانه، فصلی و شش ماهه را لیست کرده - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است. آخرین بروزرسانی - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گلکسی نوت ۹ به آپدیت وصله امنیتی آگوست ۲۰۲۱ مربوط می‌شود.

سامسونگ ظاهرا تمرکز خود را روی گوشی‌های تاشو گذاشته و دیگر توجه - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چندانی به گوشی‌های گلکسی نوت ندارد تا کم ‌کم - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و به مرور زمان به صورت کلی نادیده گرفته شوند و عمرشان به پایان برسد. دیروز مشخص شد که کره‌ای‌ها حتی نام تجاری سری گلکسی نوت را هم تمدید نکرده‌اند که به شایعات مبنی بر پایان عمر آن‌ها دامن می‌زند.

در کنار وضعیت جدیدی که برای گلکسی نوت ۹ به وجود آمده است، فهرست منتشر - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده نشان می‌دهد - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - وضعیت برخی دستگاه‌های دیگر نیز تغییر کرده است. برای مثال گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳ - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و گلکسی A52s 5G به فهرست دریافت پشتیبانی ماهانه اضافه شده‌اند. این در حالی است که گلکسی A03s و گلکسی F42 5G در لیست دریافت‌کنندگان آپدیت‌های فصلی به چشم می‌خورند.

گفتنی است براساس این فهرست، گلکسی A10s در برنامه دریافت آپدیت شش ماه یک بار سامسونگ قرار دارد. به - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - علاوه سامسونگ پشتیبانی از - تعمیرات یخچال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گلکسی S8 لایت و گلکسی نوت FE را به صورت کامل لغو کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone