تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32991.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت های جدید اپل برای رفع مشکل کیبورد مک بوک پرو

یکی از مشکلات همیشگی مک بوک به کیبورد این لپ تاپ مربوط می شود که اپل در آخرین نسل از محصولات خود سعی کرد با غشای سیلیکونی آن را رفع کند. ظاهرا این راهکار تا ...

یکی از مشکلات همیشگی مک بوک به کیبورد این لپ تاپ مربوط می شود که اپل در آخرین نسل - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - محصولات خود سعی کرد با غشای سیلیکونی آن را رفع کند. ظاهرا این راهکار تا حدودی کارآمد بوده، حالا اما این شرکت سه پتنت دیگر از راه های غلبه بر این - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مشکل را منتشر کرده که نشان دهنده تلاش بی وقفه مهندسان کوپرتینویی برای جلب رضایت مشتریان است.

یکی از این پتنت ها به بازطراحی غشای سیلیکونی و دو مورد دیگر به نوآوری هایی برای نمایشگر دوگانه مرتبط می شوند. اگرچه ثبت طرح های مالکیت معنوی نمایشگر دوگانه - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چیز جدیدی نیست و شایعاتی از تلاش اپل و سامسونگ برای توسعه چنین گجت هایی به گوش می رسید اما اپل زبان طراحی خود را چاشنی آن کرده است.تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

مزیت اصلی این طرح حذف کیبورد مکانیکی و مشکلات ریز و درشت آن نظیر تجمع ذرات زیر کلیدها یا سوئیچ های معیوب خواهد بود. یکی دیگر از مزایای نمایشگر دوگانه به جای کیبورد به قابلیت پیکربندی سفارشی کلیدها بر اساس اولویت های کاربر برمی گردد که در مواردی نظیر اجرای گیم، ویرایش ویدئو - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - غیره کاربرد بسیاری خواهد داشت.

از سوی دیگر نمایشگر دوم امکاناتی نظیر اسلایدر، تاچ بار جدید، کلیدهای سفارشی و غیره را به ارمغان خواهد آورد. اپل حتی می تواند احساس بازخورد مجازی را برای - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - واقعی تر کردن کیبورد و رفع خستگی ناشی - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از تایپ طولانی روی یک سطح صاف در نمایشگر تعبیه کند.

پتنت دوم به چگونگی پوشش - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمایشگر توسط کیبورد مک - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بوک مربوط می شود که برای - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کاربران علاقمند به کیبورد فیزیکی مناسب تر خواهد بود. در این - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پتنت سطح اطراف صفحه کلید نیز لمسی بوده و کاربر می تواند قابلیت های مورد نظر خود را آنجا تعریف کند.تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

پتنت سوم اما با دو مورد اول تفاوت داشته و پیاده سازی آن آسانتر به نظر می رسد. این طرح به غشای انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آبی مربوط می شود که بین کلیدها و لایه زیرین قرار می گیرد. انعطاف پذیری این ماده به حدی است که به ایجاد حفره در آن نیاز نبوده - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در کارایی کلید خللی ایجاد نخواهد کرد.

مک بوک پرو ۲۰۱۸ فعلی هم از غشای سیلیکونی مشابهی بهره می برند که تجمع ذرات زیر کلیدها را کاهش می دهد اما وجود حفره در این - تعمیرات یخچال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - لایه روی کارایی ان بی تاثیر نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone