تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17056.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

با Cerebras CS-1 آشنا شوید: ابررایانه‌ای با تراشه ۱۰ هزار برابر سریعتر از GPU

شرکت «Cerebras Systems» به همراه آزمایشگاه ملی فناوری انرژی وزارت انرژی آمریکا اعلام کرده‌اند که سیستم CS-1 این کمپانی بیش از ۱۰ هزار برابر سریعتر از واحد پردازش گرافیکی (GPU) است. این موضوع به معنای ...

شرکت «Cerebras Systems» به همراه آزمایشگاه ملی فناوری انرژی وزارت انرژی آمریکا اعلام کرده‌اند که سیستم CS-1 این کمپانی - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیش از ۱۰ هزار برابر سریعتر از واحد پردازش گرافیکی (GPU) است.

این موضوع به معنای آن است که - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شبکه‌های عصبی هوش مصنوعی که در گذشته برای آموزش به چندین ماه زمان نیاز داشتند، با استفاده از سیستم جدید این کمپانی تنها در چندین دقیقه آموزش می‌بینند. - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Cerebras بزرگترین تراشه کامپیوتر در جهان به نام «WSE» را می‌سازد.

چیپ‌سازها معمولا یک ویفر از شمش سیلیکون به قطر ۳۰ سانتی‌متر را برش می‌دهند تا در کارخانه تولید تراشه، پردازش شود. پس از اتمام پردازش، ویفر به صدها تراشه جداگانه تقسیم می‌شود که می‌توانند در سخت افزارهای الکترونیکی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. با این حال Cerebras از این ویفر تنها یک تراشه غول پیکر می‌سازد.

هریک از قطعات این تراشه که با نام هسته شناخته می‌شود، به روش پیچیده‌ای با هسته‌های دیگر ارتباط برقرار می‌کند. این ارتباطات به گونه‌ای طراحی ‌شده‌اند تا تمام هسته‌ها با سرعت بالا کار کنند و ترانزیستورها با یکدیگر به عنوان یک قطعه واحد فعالیت کنند.

تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

سیستم CS-1 از تراشه WSE با - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ابعاد ویفر - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استفاده می‌کند - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که دارای ۱.۲ تریلیون ترانزیستور است که از رشد بالای این صنعت خبر می‌دهد. اولین تراشه ۴۰۰۴ اینتل در سال ۱۹۷۱ دارای ۲۳۰۰ ترانزیستور بود و پردازشگر گرافیکی انویدیا A100 با ۸۰ گیگابایت حافظه که در ورک‌استیشن جدید آن قرار دارد، - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از ۵۴ میلیارد - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ترانزیستور - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بهره می‌برد.

سیستم CS-1 در مقایسه با هشتاد و دومین ابررایانه پرسرعت جهان یعنی «ژول»، ۲۰۰ برابر سریعتر است.

این کمپانی در ویفر سیلیکون خود از ۴۰۰ هزار هسته هوش مصنوعی استفاده کرده که این طراحی غیرمعمول انجام کارها - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را ساده‌تر می‌کند چرا که پردازنده و رم در فاصله نزدیکی از یکدیگر قرار می‌گیرند و برای برقراری ارتباط میان آن‌ها، پهنای باند زیادی وجود دارد.

سیستم CS-1 در کارهای دینامیک سیالات محاسباتی توانسته ابررایانه ژول را شکست دهد. این ابررایانه با هزینه ده‌ها میلیون دلاری ساخته شده و از ۸۴ هزار - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هسته CPU درون تعداد بالایی رک بهره می‌برد و همچنین ۴۵۰ کیلووات برق - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مصرف می‌کند. در دموی منتشر شده، این ابررایانه از ۱۶,۳۸۴ هسته خود استفاده کرد اما کامپیوتر Cerebras نسبت به آن ۲۰۰ - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برابر سریعتر بود.

تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

هزینه - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ساخت سیستم CS-1 چندین میلیون دلار است و تنها ۲۰ کیلووات برق مصرف می‌کند. یک سیستم CS-1 تنها ۶۶ سانتی‌متر ارتفاع دارد و از WSE‌ بهره می‌برد.

وزارت انرژی آمریکا در سال ۲۰۱۹ از همکاری با - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این شرکت خبر داد و سیستم CS-1 در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی شد. طبق اعلام Cerebras، چیپ WSE نسبت به قدرتمندترین GPU تا ۵۶ - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برابر بزرگتر است، ۵۴ برابر هسته‌های بیشتری دارد، به ۴۵۰ برابر مموری روی چیپ بیشتری مجهز شده و ۵,۷۸۸ برابر پهنای باند حافظه بیشتری دارد.

سیستم CS-1 در زمینه‌های مختلف از هوش مصنوعی گرفته تا کارهای محاسباتی سنگین، صد تا هزار برابر عملکرد بهتری نسبت به محصولات رقیب از خود نشان می‌دهد و به فضا و انرژی کمتری - تعمیرات یخچال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیاز دارد. این کمپانی ۲۷۵ کارمند دارد و ۴۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشنوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone