تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20679.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

انحصارطلبی به بهانه ایجاد شغل؛ غول‌های فناوری چه دفاعیه‌ای برای کنگره تدارک دیده‌اند؟

فاصله کمی تا شروع جلسه شهادت مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فناوری در مقابل نمایندگان کنگره داریم و حالا نطق آغازین آن‌ها در سایت کمیته قضایی مجلس منتشر شده است. در حالی که این بیانیه‌ها تنها ...

فاصله کمی تا شروع جلسه شهادت مدیران - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عامل شرکت‌های بزرگ فناوری در مقابل نمایندگان کنگره داریم و حالا نطق آغازین آن‌ها در سایت کمیته قضایی مجلس منتشر شده است.

در حالی که این بیانیه‌ها - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تنها بخش کوچکی از موضوعات این جلسه را مشخص می‌کنند، اطلاعات جالبی درباره استراتژی این شرکت‌ها در اختیار ما قرار می‌دهند. این شرکت‌ها که متهم به ایجاد - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - انحصار در بازار هستند، ادعاهای تقریبا یکسانی را مطرح کرده‌اند که یکی از آن‌ها، ایجاد میلیون‌ها شغل برای کسب و کارهای شخص ثالث است که - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از پلتفرم‌های آن‌ها استفاده می‌کنند.

با وجود چنین شباهتی، مدیران عامل این شرکت‌ها تقریبا رویکرد متفاوتی را در بیانیه اولیه خود در پیش گرفته‌اند. جف بزوس، مدیرعامل - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آمازون و ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت و گوگل در بیانیه خود به سوابق شخصی خود اشاره کرده‌اند و مدیران عامل دو شرکت دیگر، تیم کوک و مارک زاکربرگ به میهن - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پرستی - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اشاره کرده‌اند. کوک اپل را یک شرکت منحصر به فرد - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آمریکایی و زاکربرگ فیسبوک را با افتخار یک شرکت آمریکایی خطاب کرده است.

آمازون و ایجاد میلیون‌ها شغل

تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود، اما جف بزوس در نطق خود به سهم اندک آن در بازار خرده‌فروشی جهان اشاره کرده است. آمازون سهمی کمتر از ۱ درصد از بازار ۲۵ تریلیون دلاری بازار خرده‌فروشی در جهان دارد و سهم آن در بازار ایالات متحده آمریکا نیز کمتر از ۴ درصد است.

بزوس می‌خواهد در این جلسه روی «والمارت» تمرکز کند و همچنین به سراغ بیش از ۲.۲ میلیون شغلی برود - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که به لطف کسب و کارهای شخص ثالث که با آمازون همکاری می‌کنند، ایجاد شده‌اند.

فیسبوک - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و مقابله آمریکا با چین

تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

زاکربرگ به رقبای سرسخت فیسبوک به خصوص در کشورهای خارج از آمریکا اشاره کرده، البته از اپلیکیشن یا کمپانی خاصی نام نبرده است. مدیرعامل فیسبوک در نطق خود به صنعت فناوری چین اشاره و عنوان کرده - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که چین در حال ایجاد یک ورژن شخصی و مطابق میل خود از اینترنت است که باعث می‌شود دیدگاه‌های آن به کشورهای دیگر نیز سرایت کنند.

در حالی که فیسبوک به علت خرید کمپانی‌هایی - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مانند واتساپ و اینستاگرام مورد - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - انتقاد قرار گرفته، زاکربرگ در نطق خود اعلام کرده که این سرویس‌ها با مدیریت فیسبوک عملکرد بهتری پیدا کرده‌اند.

گوگل و - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رقیبان بی‌شمار

تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در حالی که موتور جستجوی گوگل در ایالات متحده آمریکا حکمرانی می‌کند، مدیرعامل این شرکت ادعا کرده که با رقبای بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند، البته برخی از سرویس‌های مدنظر پیچای مانند توییتر، الکسا، واتساپ و اسنپ چت موتور جستجو نیستند. مدیرعامل گوگل حتی به سایت‌های فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون و eBay برای دسترسی کاربران به اطلاعات محصولات نیز اشاره کرده است.

انتظار می‌رود بخش تبلیغات گوگل نیز در این جلسه مورد بحث قرار بگیرد. به گفته پیچای این بخش از گوگل، انتخاب‌های بی‌شماری را در اختیار تبلیغ دهندگان قرار می‌دهد و همچنین با تلاش‌های آن، - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هزینه‌های تبلیغات نسبت به یک دهه گذشته - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نزدیک به ۴۰ درصد کاهش داشته است.

اپل و سازندگان گوشی‌های هوشمند

تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

تیم کوک می‌خواهد در این جلسه به رقابت سنگین در بازار گوشی‌های هوشمند و شرکت‌های مطرحی مانند - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سامسونگ، ال جی، گوگل و هواوی اشاره کند. کوک نیز مانند بزوس در - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نطق خود اعلام کرده که اکوسیستم این شرکت باعث ایجاد میلیون‌ها شغل شده و اپ استور میزبان بیش از ۱.۷ میلیون اپلیکیشن است که تنها ۶۰ درصد آن توسط اپل توسعه - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پیدا کرده و باعث ایجاد بیش از ۱.۹ میلیون شغل در تمام ایالت‌های - تعمیرات یخچال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آمریکا شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هستی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر میشه بگید تعمیرگاه شما آیا سمت مسکن مهر میاندوآب هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر میاندوآب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone