تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10216.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هوندا برای حضور فعال‌تر در سه صنعت رو به رشد، ۴۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌کند

هوندا برای تحقیق و توسعه در سه حوزه موشک، روبات و خودروی پرنده که آینده رو به رشدی دارند، طی ۶ سال آینده، ۴۵ میلیارد دلار هزینه می‌کند. این شرکت هنوز به صورت دقیق مشخص ...

هوندا برای تحقیق و توسعه در سه حوزه موشک، روبات و خودروی پرنده که آینده رو به رشدی دارند، طی ۶ سال آینده، ۴۵ میلیارد دلار هزینه می‌کند.

این شرکت هنوز به صورت دقیق مشخص نکرده که چه میزان از این مبلغ به کدام حوزه - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تخصیص داده می‌شود. همچنین هنوز جزئیات بیشتری در مورد تجاری سازی این حوزه‌ها مشخص نشده است.

تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در واقع، هوندا حوزه‌های روبات‌، موشک‌ و خودروهای eVTOL را در امتداد کسب و - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کار اصلی در زمینه تولید خودرو می‌داند. به عنوان مثال، اگر شرکت متوجه شود که پلتفرم‌ خودروهای برقی بهتری را توسعه دهد، آن وقت ارزش سرمایه‌گذاری روی آن‌ها را متوجه خواهد شد. در واقع آن‌ها قصد دارند در ابتدا از نمونه‌های - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اولیه برنامه خود اطمینان کسب کنند.

«مارکوس فرومر» مدیر بخش ارتباطات شرکت هوندا، در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت:

فناوری‌های اصلی در این زمینه‌ها به کسب و کارهای فعلی ما مرتبط است و این حوزه‌های جدید را به عنوان گسترش تجارت اصلی خود به عنوان یک شرکت سیستم حمل و نقل هوشمند - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دنبال می‌کنیم.

هواندا همچنین اعلام کرد در حال بررسی توسعه تاکسی‌های پرنده است که می‌توانند به عنوان خدمات تاکسی شهری مورد استفاده قرار بگیرند. اما برخلاف بسیاری از استارتاپ‌ها که خودروهای سبک وزن و چند منظوره تولید و از باتری‌های لیتیوم-یونی استفاده می‌کنند، هوندا «به عنوان وسیله‌ای - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای درک محدوده مورد - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نظر مشتریان خود» از باتری هیبریدی استفاده خواهد کرد.

تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

هوندا می‌گوید هواپیماهای الکتریکی با باتری تنها قادر خواهند بود چندین کیلومتر برد داشته باشند. با استفاده از توربین‌های گازی برای تکمیل موتور الکتریکی، هوندا می‌گوید می‌تواند به مسافتی تا بیش - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ۴۰۰ کیلومتر - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برسد و سفرهای تجاری بیشتری - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مانند بوستون و نیویورک را ممکن کند.

هوندا تنها شرکت خودروسازی نیست که علاقه خود به حوزه eVOL - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را اعلام کرده است. دیگر شرکت‌ها مانند تویوتا و جنرال موتورز نیز رویکردهای مشابهی برای سرمایه‌گذاری در این بخش داشته‌اند.

همچنین هدف هوندا از سرمایه‌گذاری در حوزه رباتیک توسعه «دستانی با چند انگشت» است مه می‌توانند اجسام خاصی را برداشته و در دست بگیرند. هوندا هم اکنون در حال در مورد چگونگی انجام این - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کار از راه - تعمیرات یخچال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دور است که در آن انسانی با روکش واقعیت مجازی و دستکش‌های اتصال می‌تواند با دست روباتیک کار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone