تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20695.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سونی از دو تلویزیون «برای PS5» رونمایی کرد؛ رزولوشن 4K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز

اگر دنبال خرید تلویزیونی هستید که سازگاری بالایی با پلی استیشن ۵ داشته باشد، سونی از دو تلویزیون جدید تحت عنوان «آماده برای PS5» رونمایی کرده که دقیقاً همین نیاز را پاسخ می‌دهند. سونی تحت ...

اگر دنبال خرید تلویزیونی هستید که - تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سازگاری بالایی با پلی استیشن ۵ داشته باشد، سونی از دو تلویزیون جدید تحت عنوان «آماده برای PS5» رونمایی کرده که - تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دقیقاً همین نیاز را پاسخ می‌دهند.

سونی تحت برنامه‌ای به نام «آماده برای PS5» از چندین تلویزیون رونمایی کرده است. این تلویزیون‌ها X900H 4K HDR و Z8H 8K HDR Full Array LED TV نام داشته و در نمایشگاه CES امسال - تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رونمایی شدند. سونی می‌گوید این محصولات در مد Game تأخیر فوق العاده کمی داشته و رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی به ارمغان می‌آورند.

تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

به گفته سونی تلویزیون‌های برنامه «آماده برای PS5» علاوه بر تأخیر بسیار کمتر نسبت به تلویزیون‌های رقیب، قابلیت بیدار شدن بوسیله کنترلر دوال‌سنس را دارند و از ریموت آنها می‌توان برای کنترل کردن کنسول استفاده کرد.

تلویزیون X900H با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای خرید همراه با PS5 (با قیمت احتمالی ۵۰۰ دلار) تبدیل می‌کند. از آن سو تلویزیون Z8H با - تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شروع قیمت ۵۹۹۹ دلار به بازار عرضه شده و بنابراین گزینه مناسبی برای گیمرها نخواهد بود.

البته همانطور که می‌دانید تقریباً - تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همه - تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تلویزیون‌ها با پلی استیشن 5 قابل استفاده هستند و در اکثر تلویزیون‌های جدید مد Game با تأخیر پایین وجود دارد. با این وجود سونی می‌خواهد با تلویزیون‌های جدید که به درگاه‌های HDMI 2.1 با پشتیبانی از رزولوشن 4K و ریفرش ریت 120 - تعمیرات یخچال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هرتز مجهز شده‌اند، سازگاری بالای آنها با کنسول‌های نسل بعد را نشان دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone