تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17082.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فایزر خواستار دریافت مجوز استفاده اضطراری برای واکسن کرونای خود شد

کووید-۱۹ تبدیل به بزرگترین بحران کنونی بشر شده و شرکت‌ها در حال توسعه واکسن کرونا هستند. یکی از این واکسن‌ها توسط شرکت‌های «فایزر» و «BioNTech» تولید شده که اخیرا درخواست استفاده اضطراری از آن را ...

کووید-۱۹ تبدیل به بزرگترین بحران کنونی بشر شده و شرکت‌ها در حال توسعه واکسن کرونا هستند. یکی - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از این واکسن‌ها توسط شرکت‌های «فایزر» و «BioNTech» - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تولید شده که اخیرا درخواست استفاده اضطراری از آن را تقدیم سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) کرده‌اند.

نتایج فاز سوم آزمایش‌های بالینی واکسن‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا در حال انتشار هستند. شرکت‌های فایزر و BioNTech در این مرحله به اثربخشی نزدیک به ۹۰ درصد دست پیدا کرده‌اند و حالا با توجه به این نتایج، می‌خواهند مجوز استفاده اضطراری از این واکسن کرونا را در آمریکا، استرالیا، کانادا، اروپا، ژاپن و - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بریتانیا دریافت کنند.

مجوز - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استفاده اضطراری (EUA) از یک دارو به شرکت‌های دارویی - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اجازه می‌دهد - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تا تاییدیه اولیه برای - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استفاده از داروی خود در شرایط اضطراری کنونی را دریافت کنند. EUA به اطلاعات ایمنی نیاز دارد، اما نسبت به روند عادی تایید داروها، سریعتر مورد بررسی قرار می‌گیرند و مجوز - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صادر می‌شود.

واکسن کرونا فایزر و BioNTech مبتنی بر mRNA است که به واکسن نحوه تولید پروتئین‌های خاص را آموزش می‌دهد تا از ابتلا به کووید-۱۹ جلوگیری کند. این شرکت‌ها با توجه به اطلاعات کنونی امیدوارند FDA برای آن‌ها مجوز صادر کند. FDA ماه آینده میلادی جلسه‌ای برای بررسی عملکرد این واکسن برگزار خواهد بود.

تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

علاوه بر - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این دو کمپانی، واکسن کرونا مدرنا نیز مبتنی بر mRNA است که توانسته در فاز سوم آزمایش‌های بالینی اثربخشی بالایی داشته باشد. یکی از تفاوت‌های اصلی میان واکسن کرونا فایزر و مدرنا، دمای موردنیاز برای نگهداری است. در - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حالی که واکسن فایزر و BioNTech به دمای منفی ۷۰ درجه نیاز دارد، واکسن مدرنا را می‌توان در - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دمای منفی ۲۰ درجه نگه داشت. این - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موضوع باعث می‌شود که حمل - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و توزیع واکسن مدرنا ساده‌تر شود.

در حالی که توسعه - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - واکسن با سرعت بالایی دنبال می‌شود و شرکت‌ها به دنبال تولید انبوه محصولات خود هستند، مجوز استفاده اضطراری باعث تزریق واکسن به اقشار آسیب‌پذیر - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مانند کادر درمان می‌شود. در صورتی که این واکسن مجوز بگیرد، تا سال ۲۰۲۱ نباید - تعمیرات یخچال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - منتظر شروع واکسیناسیون باشیم و همانطور که هم‌بنیانگذار BioNTech اعلام کرده، زندگی تا زمستان آینده به حالت عادی بازنمی‌گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone