تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10250.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه کارت واکسن دیجیتال فارسی و انگلیسی بگیریم؟

طبق اعلام وزارت بهداشت، افرادی که یک یا دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند می‌توانند کارت واکسن دیجیتال خود را به زبان فارسی و انگلیسی و به صورت کاملا رایگان دریافت کنند. اگرچه هنوز ...

طبق اعلام وزارت بهداشت، افرادی که یک یا دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند می‌توانند کارت واکسن دیجیتال خود را به زبان فارسی و انگلیسی و به - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صورت - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاملا رایگان دریافت کنند.

اگرچه هنوز کارت واکسن در ایران آنچنان کاربردی نشده اما طبق - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گفته مسئولان در آینده‌ای نزدیک محدودیت‌هایی برای افرادی که واکسن نزده‌اند در نظر گرفته - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد. همچنین جهت سفرهای خارجی نیز به کارت واکسن نیاز است.

جهت تهیه کارت واکسن به زبان فارسی یا انگلیسی بایستی به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید فارسی یا انگلیسی بودن کارت واکسن خود را انتخاب کنید. اگر ظرف دو هفته آینده قصد سفر به خارج از کشور - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارید، نسخه انگلیسی این کارت را تهیه کنید در غیر این صورت گزینه «ثبت نام کارت واکسن دیجیتال فارسی» را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در صفحه جدید بایستی اطلاعات هویتی خود از قبیل شماره ملی، تاریخ دقیق تولد - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و شماره همراهی که به نام خودتان هست را وارد کنید. پس از ثبت کد امنیتی در کادر تعیین شده، گزینه «دریافت کد تایید» را انتخاب - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنید.

تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

سپس کد تایید برای گوشی شما پیامک شده و با درج آن، درخواست‌تان تایید می‌شود.

تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پس از ثبت درخواست، در صفحه جدید پیامی با عنوان «درخواست شما با موفقیت ثبت شد» نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است آدرس اینترنتی کارت واکسن برایتان پیامک خواهد شد.

تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

لینک کارت واکسن دیجیتال در کمتر از 5 دقیقه برایتان پیامک می‌شود که با کلیک روی آن، اطلاعات واکسیناسیون شما مانند تزریق یک - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یا دو نوبت، نوع واکسن و زمان دریافت آن نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را پرینت گرفته یا در گوشی خود ذخیره کنید تا در مواقع لزوم، از آن بهره ببرید.

تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اما در صورتی که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اید و قصد خروج از کشور را دارید می‌توانید جهت دریافت کارت واکسن دوزبانه (فارسی و انگلیسی) اقدام کنید. برای - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این کار در صفحه اول سامانه salamat.gov.ir گزینه «ثبت نام کارت واکسن دیجیتال انگلیسی» را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در صفحه جدید هشداری نمایش - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داده می‌شود مبنی بر اینکه برای دریافت کارت واکسن انگلیسی بایستی نام و نام خانوادگی انگلیسی و شماره گذرنامه شما دقیقا منطبق بر اطلاعات مندرج در گذرنامه باشد، در غیر این صورت ممکن است باعث جلوگیری از ورود شما به کشور مقصد شود. همچنین، شماره تلفن همراه باید - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - متعلق به خودتان باشد.

با انتخاب «متوجه شدم» به مرحله بعد رفته و اطلاعات درخواست شده از قبیل شماره ملی، تاریخ دقیق تولد، - تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شماره تلفن، نام و نام خانوادگی به انگلیسی و شماره گذرنامه‌تان را وارد کنید. سپس کد امنیتی نمایش داده شده را درج کرده و روی گزینه «دریافت کد تایید» بزنید.

تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در پنجره جدید پس از بازبینی اطلاعات وارد شده، بایستی مسئولیت درستی و انطباق تمامی اطلاعات را با گذرنامه پذیرفته و پس از زدن تیک آن، روی تایید اطلاعات و ثبت کلیک کنید.

تعمیرات یخچال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

سپس کد تاییدیه‌ای به تلفن شما ارسال شده که با درج آن، درخواست شما ثبت شده و لینک دریافت کارت واکسن دیجیتال دوزبانه برایتان پیامک خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone