تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20367.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل ایرپادز به صدای سه بعدی مجهز می‌شود

اپل در جریان رویداد WWDC 2020 نه تنها از نسل سوم ایرپاد رونمایی کرد، بلکه از قابلیت‌هایی جدید برای تمام ایرپادها، از جمله امکان تغییر اتصال خودکار بین دیوایس‌های مختلف و صدای فراگیر سه‌بعدی برای ...

اپل در جریان رویداد WWDC 2020 نه تنها از نسل سوم ایرپاد رونمایی کرد، بلکه از قابلیت‌هایی جدید برای تمام ایرپادها، از جمله امکان تغییر اتصال خودکار بین دیوایس‌های مختلف و صدای فراگیر سه‌بعدی برای نسخه‌های پرو صحبت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - به میان آورد.

طبق اعلام رسمی کوپرتینویی‌ها، تمام - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - ایرپادهای موجود در بازار بزودی از طریق آپدیت فریمور قابلیتی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد که امکان تغییر اتصال خودکار بین دیوایس‌های مختلف مثل آیفون؛ آیپد و مک را میسر می‌کند. به این ترتیب که دیگر نیازی نباشد کاربر به صورت دستی ایرپادش را به گجت‌های مختلفش وصل کند و مدام - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - در حال تعویض باشد.

علاوه بر این مدل‌های ایرپاد پرو نیز قابلیتی جدید به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - اسم «صدای فضایی» (Spatial Sound) دریافت می‌کنند که در واقع می‌تواند صداها و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - موسیقی را به شکلی فراگیر و سه‌بعدی، مشابه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - با حضور در یک سالن سینما یا سیستم صوتی خانگی شبیه‌سازی کند.

برای بهبود چنین تجربه‌ای، اپل اطمینان می‌دهد عمق صدا به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - گونه‌ای در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - ایرپادهای پرو پخش خواهد شد که وقتی شما سرتان را به اطراف بچرخانید، مرکز پخش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - اصوات ثابت باقی می‌ماند. این دیوایس‌ها در واقع از سیستم شتاب‌سنج دستگاه برای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - دنبال کردن چرخش سر شما و بازخوانی عمق صدا استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone