تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال و فریزر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال و فریزر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02191001680
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال و فریزر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02191001680
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02191001680
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02191001680


کد مطلب: 06316.html
1395/8/3 11:54:00

سرعت شگفت‌انگیز رشد ایران در صنعت گیم/فرهنگ آمریکا دیگر غالب نیست

تعمیرچی به نقل از ال کا ایران : مدیرعامل رویداد جهانی گیم‌کانکشن فرانسه ضمن تشریح شرایط حاکم بر بازار جهانی بازی‌های رایانه‌ای بر پتانسیل بالای ایران برای ورود به

تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « تعمیرچی به نقل از ال کا ایران» و به نقل از مهر،  نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه یکی از مهمترین رویدادهای تجاری - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - جهان در عرصه بازی‌های رایانه‌ای است که فرصت مناسبی را برای کشورهای مطرح در زمینه تولید بازی برای تبادل‌ دانش در این حوزه فراهم می‌آورد.

مسئولان - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - این رویداد جهانی که هر ساله در کشور فرانسه برگزار می‌شود طی امضای توافق‌نامه‌ای با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران قرار است در برگزاری نخستین رویداد بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران (TGC) که قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده در - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - تهران برگزار شود، همکاری نزدیکی داشته باشند.

پیر کارده مدیرعامل گیم کانکشن در راستای آماده‌سازی مقدمات وهماهنگی بابت این همکاری بین‌المللی طی ماه گذشته در دو نوبت به ایران سفر کرد که در خلال یکی از این سفرها فرصت شد تا گفتگویی صریح و رودررو با این کارشناس بین‌المللی پیرامون وضعیت صنعت گیم در ایران و جهان داشته باشیم.

* جناب کارده با توجه به سفرهایی که اخیراً به ایران داشته‌اید و پیگیری‌ای که برای همکاری در برگزاری رویداد «TGC» در ایران دارید ؛ چه برداشت و تحلیلی درباره شرایط امروز صنعت گیم در ایران دارید؟

بعد - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - از جلساتی که - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - در روزهای اخیر داشته‌ام نگاه بسیار خوبی نسبت به بازار گیم در ایران پیدا کرده‌ام و به نظرم بازار صنعت گیم در ایران با حجم ۵۰ میلیون دلاری، بازار شگفت‌انگیزی است. به‌خصوص که این بازار با شتاب در حال رشد است.

همواره در - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - عرصه بازی‌های رایانه‌ای باید با تحولات روز پیش بروی و نمی‌توانی متوقف بمانی. برخلاف سینما که یک تکنیک را بارها و بارها شما می‌توانید استفاده کنید و همواره هم مخاطب داشته باشیدبازار ایران تا پیش از این به دلایلی همچون تحریم، برای فعالان جهانی گیم بازاری پنهان بوده و به‌واسطه همین مسئله است که می‌توانیم امیدوار باشیم رویدادی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - مانند TGC باعث آشنایی بیشتر با بازار صنعت گیم در ایران بشود.

بازی‌سازان ایرانی بسیار جوان هستند، صنعت گیم ایران بسیار پویاست و همین شرایط باعث شده است ایران دومین حجم بزرگ بازار بازی‌ها در منطقه را بعد از ترکیه داشته باشد.

پتانسیل بسیار بالایی اینجا وجود دارد که دیگران از آن بی‌خبر هستند و حتماً می‌توان در آینده از این پتانسیل بیشتر استفاده کرد.

* این کنجکاوی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - درباره بازار بازی‌های رایانه‌ای در ایران به نظر می‌رسد یک حس مشترک در نگاه ناظران بیرونی است. پیش از ورود به ایران واقعاً هیچ شنیده و دریافتی از شرایط این بازار نداشتید؟

 نزدیک به ۲۰ سال است که تجربه فعالیت - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - در صنعت گیم را دارم و در - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - این مدت نزدیک به ۴ یا ۵ سال است که با صنعت گیم ایران آشنا شده‌ و برخی بازی‌های ایرانی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - را هم دیده‌ام…

* حضور ایران در گیم‌کانکشن در این آشنایی تأثیری داشت؟

بله. حضور ایران در گیم‌کانکشن در این آشنایی بسیار مؤثر بود و از طریق همین حضور بود که متوجه شدیم بنیادی در ایران وجود دارد که متولی صنعت - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - گیم و حمایت از بازی‌سازان است. به‌واسطه همین حضور بود که متوجه شدیم در کشور ایران چنین پتانسیلی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد.

 

* به‌عنوان یک ناظر بیرونی آیا ما می‌توانیم گیم‌کانکشن را به‌عنوان یک دماسنج برای ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی صنعت گیم در سراسر جهان بدانیم؟

ابتدا توجه داشته باشید که ما (رویداد گیم‌کانکشن) درون - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - جریان صنعت گیم دنیا کار نمی‌کنیم - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - بلکه برای این صنعت کار می‌کنیم و از این نظر تجارت اصلی ما ساخت بازی نیست بلکه کمک می‌کنیم تا بازی‌سازان سراسر دنیا و دیگر فعالان این صنعت بتوانند با - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - یکدیگر - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - ارتباط برقرار کنند. از این زاویه نگاه گیم‌کانکشن را نمی‌توان بزرگ‌ترین رویداد بازی‌سازی در دنیا دانست اما می‌توان آن را «پرکاربردترین» رویداد توصیف کرد.

رویدادهای دیگری مانند «E۳» و «گیمزکام» هستند که ازنظر کمیت رویدادهای بزرگ‌تری در حوزه‌ بازی‌ها محسوب می‌شوند اما ما مؤثرترین رویداد هستیم چراکه برنامه‌ریزی ما به‌گونه‌ای است که - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - هر یک از حاضران می‌توانند از پیش از برگزاری برنامه‌ خود را تنظیم کنند و همه‌چیز قبل از شروع رویداد قابل - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - طراحی و هماهنگی است.

* به‌عنوان مدیر این رویداد مؤثر جهانی فکر می‌کنید در شرایط امروز دنیا بازی‌های رایانه‌ای بیشتر جنبه فرهنگی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - دارد یا اقتصادی؟

البته صنعت - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - بازی جنبه‌های مختلفی دارد مانند هنر و صنعت که اقتصاد و فرهنگ هم جز همین جنبه‌ها است و به تعبیری بازی همه این‌ها را - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - شامل می‌شود. کما اینکه در یک استودیوی بازی‌سازی ما شاهدیم که آدم‌های فنی و تکنیکال در کنار افرادی با - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - نگاه هنری چالش دارند تا بتوانند به یک نتیجه خوب برسند. از این منظر نمی‌توان فقط از یک منظر به صنعت گیم نگاه کرد. به‌خصوص که برخلاف سینما، موسیقی و دیگر محصولات هنری، صنعت بازی‌ها همواره باید برای رسیدن به فنّاوری‌های برتر تلاش کند.

همواره در این عرصه باید با تحولات - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - روز پیش بروی و نمی‌توانی متوقف بمانی. برخلاف سینما که یک تکنیک را بارها و بارها شما می‌توانید استفاده کنید و همواره هم مخاطب داشته باشید. در بازی اما مخاطب مدام به دنبال تکنولوژی تازه است.

* - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - این‌ها درست اما هنوز جوابم را نگرفته‌ام. بالاخره یکی از این وجوه غالب است و مثلاً همین نکته که ما ناگزیر از پاسخگویی به نیاز مخاطبان هستیم یعنی در مواردی جنبه اقتصادی اولویت پیدا می‌کند. می‌خواهم بدانم نگاه فرهنگی و تأثیرگذاری بر ذهن گیمرها چقدر در - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - این فرآیند اهمیت دارد؟

هدف اصلی یک بازی‌سازی حتی این نیست که بخواهد پول دربیاورد بلکه مهم‌ترین هدف «ایجاد سرگرمی» است. از نگاه من هدف اصلی یک بازی‌ساز حرفه‌ای این است که محصولی ارائه کند که مخاطب از مواجهه - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - با آن لذت ببرد و سرگرم شود.

* یعنی کارکرد رسانه‌ای بازی‌ها اصلاً مورد توجه بازی‌سازان بزرگ دنیا نیست؟

از این لحاظ صنعت گیم دقیقاً مثل صنعت سینما است. بالاخره هر بازی مانند هر فیلم پیام و محتوایی را ارائه می‌کند. بازی‌ها درنهایت داستانی دارند و این داستان محتوایی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - را منتقل می‌کند اما کسی که بازی را می‌خرد درنهایت به‌دنبال سرگرمی است نه اینکه به‌دنبال مواجهه با پیام خاصی باشد.

در عین حال بازی می‌تواند این کارکرد رسانه‌ای را هم داشته - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - باشد. مانند سینما که فیلمی مانند «کاپیتان آمریکا» در آن عرضه می‌شود که - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - شما را سرگرم کند (البته این فیلم خاص از اسمش مشخص است که پیامی هم دارد!) اما در بازی از آنجا که شما صرفاً تماشاچی و شنونده نیستید این اثرگذاری کمتر می‌شود. البته برخی بازی‌ها هم هستند که نه - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - داستان خاصی دارند و نه پیامی و بیشتر می‌توان به‌عنوان یک اثری هنری آن‌ها را دید و تحسین کرد.

* اینکه مخاطب چنین نگاهی دارد و بیشتر به‌دنبال سرگرمی است را می‌پذیرم اما سؤال بیشتر ناظر به طراحان و تولیدکنندگان بود. سخت می‌شود پذیرفت که در - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - این بخش هم صرفاً سرگرمی ملاک باشد!

همیشه این پیام‌ها وجود دارد. کما اینکه بسیاری معتقدند فرهنگ آمریکا از طریق تولیدات هالیوود در حال منتشر شدن در - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - سراسر جهان است و از این نظر طبیعتاً هر فیلمی حاوی پیامی است.

- تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - صنعت گیم دقیقاً مثل صنعت سینما است. بالاخره هر بازی مانند هر فیلم پیام و - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - محتوایی را ارائه می‌کند. بازی‌ها درنهایت داستانی دارند و این داستان محتوایی را منتقل می‌کند اما کسی که بازی را می‌خرد درنهایت به‌دنبال سرگرمی است نه اینکه - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - به‌دنبال مواجهه با پیام خاصی باشددر بازی هم‌چنین شرایطی وجود دارد و بازی‌های آمریکایی مانند «کال آو دیوتی» هم‌چنین کارکردی دارند. تمام بازی‌سازان دنیا درنهایت به‌دنبال رضایت مخاطب هستند و بخشی از این فرآیند سرگرم‌سازی داستان است.

کما - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - اینکه بخش‌های دیگری مانند گرافیک و طراحی هم وجود دارد. تلاش اصلی این است که در تمام این وجوه بهترین‌ها عرضه شود تا درنهایت گیمر از مواجهه با بازی راضی باشد، در این میان پیامی هم اگر بخواهد لحاظ شود تنها ۵ تا ۱۵ درصد از فرآیند داستان‌گویی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باقی صرف خلق جذابیت می‌شود. در این میان برخی بازی‌ها هم اساساً فاقد پیام هستند مانند «کلش رویال»!

* قیاس خوبی میان صنعت گیم و صنعت سینما داشتید و در تاریخ سینما خوانده‌ایم که در مقطعی فراگیری تولیدات هالیوودی، سینمای فرانسه را به نگرانی انداخت و ناگزیر از واکنش شد. کما اینکه در همین مسیر هم رویدادی مانند جشنواره کن متولد شد. آیا دامنه تأثیرگذاری بازی‌های آمریکایی در دنیا هنوز به این مرز از نگرانی نرسیده است؟

ناحیه‌ها و منطقه‌های - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - جغرافیایی درزمینهٔ تحلیل این جنس تأثیرگذاری بسیار حائز اهمیت است. مانند سینمای هند که در مواجهه - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - با تولیدات آمریکایی حجم بالایی از تولیدات - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - را متناسب با سلیقه و نیاز مخاطبان بومی خود در دست تولید قرار داد. از سوی دیگر سینمای فرانسه در مواجهه با این تأثیرگذاری، قانونی وضع کرد تا بخش قابل توجهی از درآمد عاید از فروش فیلم‌های آمریکایی هزینه تولید فیلم‌های - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - فرانسوی شود و این هزینه بسیار بالایی بود.

علاوه‌بر این نکته درباره بازی‌های رایانه‌ای بحث کلیدی و جالب این است که فضای تولید محدود به مرزهای جغرافیای تا حدود زیادی از بین رفته و کشورهای بسیاری مانند شیلی، ژاپن، آفریقا و بسیاری نقاط دیگر هم حالا - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - وارد این میدان شده‌اند و هر یک برای موفقیت تلاش می‌کنند نگاهی جهانی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - داشته باشند. کسی که در ژاپن - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - یک بازی را طراحی می‌کند حتماً نگاه خودش - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - را دارد و الزاماً تحت تأثیر نگاه و القائات دیگران نیست.

از این نظر آمریکا در حوزه بازی‌های رایانه‌ای مانند سینما نتوانسته است تأثیرگذاری مطلق داشته باشد و این قدرت غالب را در صنعت گیم نخواهد داشت. به همین دلیل هم برخی کشورها مانند چین و کره‌جنوبی برای بازار داخلی خودشان خیلی خوب عمل کردند، آن را گسترش دادند و به گردش مالی بالایی هم رسیده‌اند کما اینکه چین امروز دومین گردش مالی در صنعت گیم جهان را دارد. کره هم روی بازی‌های مرتبط با ورزش‌های الکترونیکی سرمایه‌گذاری بسیار خوبی کرده است و امروز بهترین گیمرهای حرفه‌ای در این حوزه کره‌ای هستند. حتی کشورهای پیش‌رو در صنعت گیم مانند آمریکا هم روی این بخش خاص چنین تمرکزی و چنین پیشرفتی نداشته است.

* با - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - توجه به این ویژگی آیا شاهد صدور و تبلیغ لایف استایل کشورهای مختلف از طریق عرضه جهانی بازی‌ها هم هستیم؟

اجازه دهید مثالی بزنم. در بازی ماشین‌سواری شما طبیعتاً به ازای امتیازی که کسب می‌کنید می‌توانید ماشین بهتری داشته باشید. مثلاً با «پژو ۴۰۵» بازی را شروع می‌کنید و در ادامه به «فراری» می‌رسید! آیا این الزاماً حاوی یک پیام «لایف استایل» هست یا نه را من نمی‌دانم و واقعاً هم مطمئن نیستم که بازی‌ساز چنین هدفی را هنگام طراحی در ذهن داشته باشد.

* اما به‌طور خاص در بازار کشورهایی مانند ژاپن و کره شاهد تبلیغ و ارائه این سنت‌های بومی هستیم؛ این‌طور نیست؟

شاید همین‌گونه باشد اما واقعاً اطمینانی در این زمینه ندارم.

* - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - درباره تأثیرگذاری سکس و خشونت در خلق جذابیت در بازار بازی‌های رایانه‌ای امروز - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - دنیا چه دیدگاهی دارید؟

آمریکا در حوزه بازی‌های رایانه‌ای مانند سینما نتوانسته است تأثیرگذاری مطلق داشته باشد و این قدرت غالب را در صنعت گیم نخواهد داشت. به همین دلیل هم برخی کشورها مانند چین و - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - کره‌جنوبی برای بازار داخلی خودشان خیلی خوب عمل کردند، آن را گسترش دادند و به گردش مالی بالایی هم رسیده‌اندسکس قطعاً کمتر از یک درصد در این بازار تأثیر دارد و احساس می‌کنم استفاده ابزاری - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - از زنان در این بازار در حال از بین رفتن است. اما خشونت همچنان وجود دارد، هرچند هنوز خشونت در فیلم و سینما بسیار بیشتر از بازی‌ها است.

* اینکه اشاره می‌کنید سوءاستفاده - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - از زنان در حال کم‌رنگ شدن است دلیل خاصی دارد؟

استفاده از پارامترهایی مانند سکس باعث می‌شد بازی ریت و درجه سنتی بالاتری بگیرد و این اصلاً برای بازی‌سازان مطلوب نیست. ترجیح بازی‌ساز این است که قشر گسترده‌تری را در میان مخاطبان داشته باشد.

* سؤالم - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - به این دلیل بود که استفاده از این پارامتر همچنان در سینمای جهان رایج است.

البته باید ببینیم منظور از سوءاستفاده - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - از پارامترهای سکسی چیست؟ این حتماً در فرهنگ شما و فرهنگ دیگر کشورها تعریف متفاوتی می‌تواند داشته باشد. از - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - نگاه فرهنگ شما در ایران این تعاریف متفاوت از فرهنگ کشورهای اروپایی است کما اینکه در اروپا و در - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - عرصه تبلیغات و سینما استفاده از جاذبه‌های جنسی بسیار فراگیر است و یک پدیده مرسوم برای جذب مخاطب - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - است. اما اینکه آیا از این مقولات سوءاستفاده صورت می‌گیرد یا خیر، بستگی به زاویه نگاه ما - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - دارد.

* درباره خشونت هم علاقه‌مندم سؤالی بپرسم؛ تصویری که امروز از دنیا شاهدیم، تصویری خشن و عصبانی است. آیا افزایش بهره‌گیری از خشونت در صنعت سرگرمی مانند بازی‌های رایانه‌ای را می‌توانیم در فراگیرتر شدن این خشونت به‌خصوص در کشورهایی مانند فرانسه که اخیراً قربانی آن شده‌اند، مؤثر بدانیم؟

این سؤال تقریباً ۲۰ سالی می‌شود که در صنعت گیم دنیا مطرح است و همواره هم یک پاسخ مشخص برای آن وجود داشته و آن اینکه خشونت درون بازی تأثیر بر رفتار گیمر ندارد. سال‌ها است که در فیلم‌های سینمایی هم شاهد انواع خشونت‌ها - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - هستیم و این‌گونه نیست که مثلاً کسی که در قالب یک بازی ماشینی‌ را - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - می‌دزدد و یا جنایتی را مرتکب می‌شود، الزاماً همان رفتار را در زندگی خود هم داشته باشد.

در کشورهای صلح‌طلب دنیا هم به‌رغم نمایش انواع خشونت در فیلم‌ها و بازی‌ها هیچ‌گاه شاهد افزایش خشونت در اجتماع نبوده‌ایم. تحقیقات زیادی هم در این زمینه انجام شده اما هیچ‌یک ثابت نکرده که خشونت در ویدئوگیم‌ها تأثیری بر روی مخاطب داشته باشد. به شخصه هم قائل به این هستم که واقعاً تأثیری ندارد و شاید حتی باعث تخلیه احساسات خشن گیمرها شود.

* اجازه دهید همین سؤال را از منظر دیگری طرح کنم؛ شما فرزند دارید؟

بله دو فرزند یک دختر ۱۵ ساله و یک - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - پسر ۱۸ ساله دارم که اتفاقاً بسیار هم باهم بازی می‌کنیم.

* به‌عنوان یک پدر و نه یک کارشناس بازی‌های رایانه‌ای می‌پسندید که فرزندتان در قالب یک بازی با اره برقی و اسلحه‌های خشن دست به کشتار بزند!؟

طبیعتاً رده‌بندی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - سنی بسیار مهم است و حتماً علاقه ندارم یک بچه سه ساله بازی‌ای را - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - در دست بگیرد که در آن یک نفر با چاقو دست به کشتار می‌زند. ولی وقتی همین کودک بزرگ می‌شود و به مرحله‌ای می‌رسد که می‌تواند موقعیت را درک کند و ظرفیت تحلیل شرایط بازی را دارد، طبیعتاً ایرادی ندارد که براساس رده‌بندی سنی از این بازی‌ها استفاده کند. اتفاقاً دختر خودم علاقه بسیار زیادی به فیلم‌های خشن و ترسناک دارد! خودم دوست ندارم که او این‌ فیلم‌های را نگاه می‌کند اما به انتخاب او احترام می‌گذارم.

* با توجه - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - به همه نکاتی که طرح شد، می‌توانیم امید داشته باشیم که آینده جهان به‌واسطه بازی‌های رایانه‌ای تبدیل به جهانی زیباتر و دوست‌داشتنی‌تر شود؟

- تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - به دلایل مختلف جهان امروز به سمتی می‌رود که هر سال میزان کار - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - و مشغله آدم‌ها کمتر و کمتر - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - می‌شود و این به معنای آن است که انسان‌ها زمان بیشتری برای فراغت در اختیار خواهند داشت. این فراغت می‌تواند صرف هر تفریحی اعم از سینما، موزیک و بازی‌های - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - رایانه‌ای شود و به نظرم اگر آدم‌ها در این تفریحات لذت ببرند حتماً جهان زیباتری هم خواهیم داشت.

* برگزاری رویدادی از جنس «TGC» در تهران چقدر می‌تواند بستر این نزدیکی میان کشورهایی که شاید حتی اصطکاک‌هایی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - هم با یکدیگر داشته باشند را فراهم آورد؟

 TGC می‌تواند دیدگاه کسانی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - که تا به امروز نگاه درستی به ظرفیت‌های ایران نداشته‌اند را بهبود ببخشند.

برای معرفی ایران به‌عنوان - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - یک شریک تجاری در مقیاس جهانی، باید دو رویکرد اصلی داشته باشیم - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - اول تجاری‌سازی صنعت گیم در ایران است و دیگری به اشتراک گذاشتن دانش بازی‌سازی - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - میان کشورهای شرکت‌کننده - تعمیرات یخچال دوقلو وستینگهاوس صادقیه - است. در صورت تحقق این دو هدف حتماً شاهد دستاوردهای بسیاری در قالب رویداد TGC خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone