تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروویو در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروویو نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02191001680
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروویو دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02191001680
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02191001680
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02191001680


کد مطلب: 10002.html
شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

آیا عکس‌‌ها می‌ توانند راویان داستان باشند؟

عکس‌ها با هدف انتقال محتوای بصری به مخاطبان گرفته می‌شوند. اما سؤال اینجا است که آیا آن‌ها می‌توانند به‌تنهایی داستان عکس را به بینندگانشان منتقل کنند؟

عکاس می‌تواند با ترفندهایی مخاطبان عکس خود را فریب دهد. عکس‌ها می‌توانند اتفاقاتی را نشان دهند که ممکن است - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - واقعی نباشند. مثلا در تصویر بالا ممکن است این‌طور فکر کنید که فرد - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - اسکیت‌سوار رو به جلو حرکت می‌کند و به سمت عقب به رهگذر نگاه می‌کند؛ درحالی‌که این‌طور نیست.

در واقعیت، این فرد در حال - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - اسکیت‌سواری به سمت عقب و در حال نزدیک شدن به رهگذر و البته عکاس است. پس او مسیر عقب خود را نگاه می‌کند. واضح است که نقل اصل داستان توانست روایتی را که عکس بیان می‌کند، تغییر دهد. 

اغلب دیده‌اید که مردم از عکس‌هایی که داستانی را خلق می‌کنند یا آن را خیلی خوب شرح می‌دهند، تعریف و تمجید می‌کنند. اما سؤال اینجا است که آیا داستانی که عکس‌ها نشان می‌دهند، واقعی هستند یا اصلا وجود دارند؟

معمولا عکاس بر - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - طبق میل خودش، با عکسی که می‌گیرد داستانی را برای مخاطبانش روایت می‌کند. ازآنجاکه عکس‌ها تصاویر ثابت هستند و برای شرح موضوع، متنی در آن‌ها قرار داده نشده است، روایت بسیاری از عکس‌ها از روی تخیل و برداشت ذهنی بیننده خلق می‌شوند.   

تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر

البته عکاسی مستند می‌تواند توضیحی منسجم درباره ماجرا به بیننده ارائه دهد. درواقع - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - در این سبک عکاسی، عکس‌ها با چند تصویر درکنار هم چیده شده و یک مقاله تصویری را تشکیل داده است و رویدادی - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - را مستند می‌کند. اما از طرف دیگر، عکس‌هایی وجود دارند که واقعیت را به‌سادگی نمی‌توان از روی آن‌ها درک کرد. در این عکس‌ها،‌ عکاس یا ویرایش‌کننده عکس به خواسته خودش ماجرا را با ابهام در عکس‌هایش نمایش می‌دهد و اغلب بنا به دلایلی،‌ واقعیت - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - را آنچه که هست یا خلاف آن به بیننده القا می‌کنند. حال سؤال - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - اینجا است که آیا برای خلق یک عکس جذاب و ماندگار لازم است «واقعیت» را نشان داد؟

درکنار عکس‌هایی که داستانی را برای بیننده بیان می‌کنند، دسته دیگری نیز وجود - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - دارند که در آن‌ها ابهام زیادی وجود دارد و نمی‌توان یک مفهوم را از آن‌ها دریافت کرد. بینندگان این نوع عکس‌ها هرکدام برداشت متفاوتی از عکس دارند و خودشان باید ماجرا را کشف کنند.

همان‌طور که در پوستر فیلم‌های سینمایی دیده‌اید، اغلب این فیلم‌ها تصویری گنگ را به - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - نمایش می‌گذارند تا بیننده خودش داستان را درک کند. در اینجا می‌توان به فیلم‌هایی مانند‌ «Being There» با بازیگری پیتر سلرز و فیلم  «Jacob’s Ladder» با بازیگری تیم رابینز که به ترتیب در سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۹۰ ساخته شده‌اند اشاره کرد. - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - همچنین پوستر فیلم «Memento» با بازیگری گای - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - پیرز و ساخته سال ۲۰۰۰، روایت مبهمی دارد.

تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر

پوستر مربوط به فیلم Being There

علاوه بر این‌ها، در پوستر فیلم «Jaws»، ساخته سال ۱۹۷۵ - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - و - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - با کارگردانی استیون اسپیلبرگ به‌جای اینکه فقط تصویر کوسه نمایش داده شود، حرکت او از - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - زیر آب نشان داده شده است تا ترس و قدرت تخیل بیننده را برانگیخته کند. همچنین در پوستر فیلم «Alien» با کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۱۹۷۹، موجودات بیگانه نشان داده نشده‌اند؛ ولی بیننده با دیدن پوستر سعی می‌کند با قدرت تخیل خودش مفهوم تصویر را درک کند.

از پوستر فیلم‌ها که بگذریم، متن موسیقی نیز می‌تواند ذهن شنونده را برای درک مطلب درگیر کند. اگر شما در گوگل « What - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - does Lucy… » را جست‌وجو کنید، در دومین پیشنهاد گوگل «معنی Lucy در آسمان‌ با الماس‌ها» می‌آید. اگر روی آن کلیک کنید، دو میلیون و ۷۶۰ هزار  نتیجه آورده می‌شود. این یعنی بسیاری از افراد سعی دارند متن موسیقی معروف John Lennon را درک کنند. همچنین اگر « What does hotel… » را در گوگل جست‌وجو کنید می‌بینید که اولین پیشنهادی که دیده می‌شود معنی Hotel California است که - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - ۱۵۵ میلیون نتیجه دارد. پس باتوجه‌به اینکه متن این دو آهنگ مفهوم را به روشنی به شنوندگان القا نکرده است، بسیاری از افراد معنای آن‌ها را در گوگل جست‌وجو کرده‌اند.

در بحث روایت عکس‌ نباید از - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - فوتوژورنالیسم غافل شد. فوتوژورنالیسم هنری است که داستانی را به واسطه عکس‌ها بیان می‌کند. عکسی در زیر مشاهده می‌کنید، اولین عکسی است که برای به تصویر کشیدن یک ماجرای خبری، روزنامه هفتگی فرانسوی L’Illustration در - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - سال ۱۸۴۸ آن را چاپ کرده است. این عکس با عنوان «سنگربندی در اندوه سینت مور» متنی برای روایت داستان ندارد و خودش ماجرا را - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - شرح نمی‌دهد؛ اما برای تقویت کلمات مقاله روزنامه گذاشته شده است. درواقع از روی این عکس - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - نمی‌توان پی برد چه اتفاقی رخ داده، بلکه مقاله‌ای که روزنامه در ارتباط با این رویداد خبری نوشته است داستان را روایت می‌کند و عکس به درک دیداری مخاطب کمک می‌کند.

تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر

این - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - عکس با عنوان «سنگربندی در اندوه سینت - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - مور» اولین عکسی است که برای خبر چاپ شده است

البته عکس‌هایی هم وجود دارند که مخاطب می‌تواند با دیدن - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - آن‌ها تاحدودی به ماجرا پی ببرد. در ادامه به شرح عکس‌های مشهور تاریخ می‌پردازیم.

اولین تصویر که مورد بررسی قرار می‌دهیم، عکس مربوط به مأموریت آپولو ۱۱ است که به توضیح ماجرا نیاز ندارد. این عکس از باز آلدرین با تجهیزات مخصوص فضانوردی‌اش در دریای آرامش گرفته شده است.

تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر

عکس فضانورد باز آلدرین که توسط نیل آرمسترانگ گرفته شده است

حالا به عینک او دقت کنید. مشاهده می‌کنید که تصویر ماه‌نشین (به‌نام عقاب) و نیل آرمسترانگ که این عکس را - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - گرفته، - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - در عینک فضانوردی ساخته شده از طلا منعکس شده است. حال اگر بیشتر به دستان عکاس دقت کنید، می‌بینید که آرمسترانگ یک - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - شی جعبه‌مانند در دستانش دارد. همان‌طور که می‌دانیم او از دوربین هاسلبند ۷۰ میلیمتری - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - برای ثبت این تصویر استفاده کرده است.

البته باید اشاره کرد که بدون وجود توضیحات متنی، نمی‌توان با قطعیت درباره جزئیات گفته شده درباره عکس بالا نظر داد. مثلا ممکن است این عکس ساختگی بوده و - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - استنلی کوبریک، کارگردان فیلم، این تصویر را در استودیوی شپرتون لندن خلق - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - کرده باشد. در هر حال باید گفت که این عکس ساختگی نیست ولی منظور این است که عکس‌ها بدون توضیحات متنی نمی‌توانند داستان را شرح دهند. مثلا عکس زیر را در نظر بگیرید. در این عکس، تصویر فضانوردی را مشاهده می‌کنید که روی سنگ ماسه - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - کلیسا کنده‌کاری شده و به آن زیبایی بخشیده است.

تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر

کنده‌کاری فضانورد در کلیسا سالامانکای اسپانیا. ساخت این کلیسا به قرن ۱۶ - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - برمی‌گردد

این کلیسا مربوط به قرن ۱۶ و در سالامانکای اسپانیا واقع شده است. این عکس از این جهت با عکس قبلی تفاوت دارد که در تصویر فضانورد اول، تاحدودی روایت عکس را درک کردیم اما - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - عکس فضانورد روی دیوار کلیسا گیج‌کننده به‌نظر می‌آید. خصوصا باتوجه‌به این قضیه که می‌دانیم یوری گاگارین، اولین کسی بود که در سال ۱۹۶۱ به فضا سفر کرد؛ یعنی حدود دو - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - قرن و نیم پس از ساخت کلیسا. آیا ممکن است این کنده‌کاری حاصل تخیل یک سنگ‌تراش در قرن ۱۶ باشد؟

عکس اول، فضانوردی را نشان می‌دهد که - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - به سیاره قدم گذاشته است؛ اما روایت تصویر - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - دوم چه می‌تواند باشد؟ آیا فرد سنگ‌تراش در آن زمان با قدرت تخیل خودش فضانورد - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - امروزی را کنده‌کاری کرده است؟ پس در تصویر دوم ابهام وجود دارد.

حالا بهتر است روایت عکس دوم را نقل کنیم. همان‌طور که گفته شد، ساخت - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - این کلیسا به قرن ۱۶ برمی‌گردد اما کنده‌کاری طرح فضانورد در آن زمان انجام نشده است. در مرمت این کلیسا در سال ۱۹۹۲، آسیایی‌ها تصمیم گرفتند در ترمیم طراحی این کنده‌کاری از - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - خلاقیت قرن ۲۰ استفاده کنند و با ترکیب طراحی مدرن و معاصر، یک فضانورد امروزی را طراحی کردند.

حالا از عکاسی‌های فضانوردی بگذریم و به روایت عکس‌ها در موضوعات جنگی بپردازیم. در ۲۳ فوریه ۱۹۴۵، عکاسی به‌نام لوئیس لووری که برای مجله لدرنک کار می‌کرد، از تپه سوریباچی واقع در جنوب شرقی جزیره ایوو جیما - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - و شمال غربی اقیانوس آرام بالا رفت - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - و از نیروی دریایی که در - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - حال برافراشتن پرچم آمریکا در بالای تپه بودند چندتا عکس گرفت. عکس مشهوری - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - که در زیر مشاهده می‌کنید، توسط جو رزنتال گرفته شده است.

تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر

زمانی‌که نیروهای دریایی روی این تپه پرچم بزرگ را به‌جای پرچم کوچکتر تعویض می‌کردند، این عکاس مشهور از این سوژه عکاسی کرد و پس از آن، برنده جایزه هنری پولیتزر شد و این عکس در هزاران روزنامه به چاپ رسید. ماجرا از این قرار است که لووری ۹۰ دقیقه زودتر از رزنتال در بالای تپه حضور داشت و از - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - برافراشتن اولین پرچم توسط نیروی دریایی که اندازه کوچکتری داشت، چند عکس خوب گرفت؛ اما - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - زمانی‌که سربازان در حال جایگزین کردن پرچم دوم بودند، او به پایین تپه رفته بود تا دوربین خراب - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - خود را عوض کند. در این لحظه بود که رزنتال توانست از سوژه برافراشتن پرچم دوم، عکس بگیرد. این عکس یکی از معروف‌ترین عکس‌های جنگی قرن ۲۰ است.

علاوه بر این، داستان مفصل دیگری درباره این عکس نیز وجود دارد که تنها می‌توان ازطریق گفت‌وگو با نیروهای دریایی حاضر در آن روز سرنوشت‌ساز به آن پی برد. اما بدون شک، عکس گرفته شده - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - می‌تواند توضیح مختصری درباره این ماجرا در فوریه سال ۱۹۴۵ بدهد.

پس این عکس نیروهای دریایی خودش نمی‌توانست آنچه را که رخ داده است روایت کند و باتوجه‌به توضیحات داده شده‌، پی بردیم که آن‌ها در واقعیت چه کاری انجام می‌دادند. این عکس تنها محتوای بصری دارد - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - و می‌توان از آن برداشت‌های گوناگون - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - داشت. مثلا شاید برخی به اشتباه فکر کنند پس از فتح این تپه توسط دشمنان، سربازان پرچم آمریکا را پایین می‌آورند.

حالا یک عکس مشهور دیگر را مثال می‌زنیم که برنده جایزه پولیتزر شده است. عنوان این عکس «اعدام سایگون (Saigon)» است. این عکس یکی از دردناک‌ترین عکس‌های جنگی است که به اول فوریه سال - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - ۱۹۶۸ و حمله تت (Tet) در ویتنام برمی‌گردد و توسط ادی - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - آدامز گرفته شده است. در این عکس نگوین نگوک لون، که پلیس ارشد ملی افسر ویتنام جنوبی بود، چریک ویت کنگی به‌نام نگوین وان لم را در خیابان سایگون با تفنگ به قتل می‌رساند. این عکس تاثربرانگیز در زمان یک‌هزار و پانصدم ثانیه از شلیک گرفته شده است.

این عکس در سراسر جهان منتشر شد و آدامز در سال ۱۹۶۹ جایزه پولیتزر گرفت. بسیاری گفته‌اند که این عکس مشهور تاریخ عکاسی باعث ایجاد جنبش ضد جنگ و خروج نیروهای آمریکایی از خاک ویتنام شد. روایت حادثه‌‌ای که این عکس دردناک‌ترین بخش - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - آن را تصویر - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - کرده توسط اوریانا فالاچی در کتاب جنگ و دیگر هیچ تشریح شده است.

ماجرا از این قرار است که این چریک ویتنامی در محل گورستان جمعی و در بین اجساد بیش از ۳۰ غیرنظامی ویتنام جنوبی به اسارت گرفته شده بود. او پیش از اینکه اسیر شود، یکی از همکاران نگوک لون که افسر ویتنام جنوبی بود و همسر و شش فرزندش را به قتل رسانده بود. - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - درواقع هدف این عکس، نشان دادن این موضوع بود که وان لم بدون محاکمه در ملاعام کشته می‌شود. پس این عکس نمی‌تواند توصیف‌کننده این قسمت از ماجرا باشد.

بنابراین عکاسان نمی‌توانند راویان داستان باشند اما نقش بسیار مهمی در نشان دادن داستان به شیوه دیداری - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - دارند. اگر سعی دارید با - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - عکس داستانی را شرح دهید، موضوع را انتخاب کنید ولی انتظار نداشته باشید که تمام ماجرا از روی عکسی که گرفتید قابل فهم باشد. پس سعی نکنید کل داستان را در عکستان - تعمیرات سولاردام تکنوکیت توانیر - قرار دهید، بلکه ابهامات عکس را بیابید، مطلب را درک کنید و بررسی کنید که مخاطبان چگونه می‌توانند داستان را از روی عکستان درک کنند.

همچنین اگر تمایل دارید بیننده را به سمت موضوع خاصی هدایت کنید، برای درک مطلب از تیتر یا عنوان کوتاه استفاده کنید. البته باید این نکته را نیز درنظر گرفت که اگر مخاطب بتواند به‌راحتی کل ماجرا را از روی عکس درک کند و در تصویر ابهام وجود نداشته باشد، جذابیت آن از بین می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone