تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروویو در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروویو نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02191001680
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروویو دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02191001680
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02191001680
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02191001680


کد مطلب: 12322.html
سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

مهندس مایکروسافت قابلیت‌ها و کارایی DirextX 12 Ultimate API را شرح داد

مایکروسافت پلتفرم جدید و جامعی را برای توسعه‌دهنده‌ها عرضه کرده که قابلیت‌های متعددی را همراه‌با بهبود کارایی و قدرت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

مایکروسافت چند روز پیش آخرین نسخه از رابط برنامه‌نویسی - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - گرافیکی خود را به‌نام DirectX 12 - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - Ultimate API معرفی کرد که پلتفرم واحدی را برای توسعه‌دهنده‌ها ارائه می‌کند. این پلتفرم - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - به‌صورت جامع برای نسل بعدی جلوه‌های گرافیکی در کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی کاربرد خواهد داشت. - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - یکی از قابلیت‌های جدید و حیاتی، اضافه شدن Mesh Shaders به فریمورک DX12 بود. مهندس ارشد مایکروسافت در بخش Advanced Technologies Group، مارتین فولر، اطلاعاتی جزئی را از قابلیت‌های جدید رابط برنامه‌نویسی منتشر کرد که امکانات قابل‌توجهی را در اختیار توسعه‌دهنده‌های - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - بازی‌های نسل بعد قرار می‌دهد.

مارتین فولر می‌گوید درحال‌حاضر تنها دو پلتفرم از قابلیت - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - Mesh Shaders در DX12 پشتیبانی می‌کنند. خانواده‌ی پردازنده‌های گرافیکی انویدیا تورینگ و ایکس‌باکس سری ایکس با پردازنده‌ی گرافیکی AMD - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - RDNA2 قابلیت بهره‌برداری را دارند. انویدیا در سال ۲۰۱۸ Mesh Shaders را همراه‌با معماری پردازنده‌ی گرافیکی تورینگ معرفی کرد. این قابلیت در رندر کردن صحنه‌هایی با اجسام و جزئیات پیچیده و فراوان، کاربرد زیادی دارد.

همان‌طور که از نام Mesh Shaders بر می‌آید، با سایه‌زنی مشبک در صحنه‌های رندر روبه‌رو خواهیم بود. به‌بیان دیگر اگر - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - صحنه‌ی مشبکی با جزئیات زیاد و پیچیده داشته باشیم، این قابلیت ابتدا آن را به شبکه‌های کوچک‌تر تقسیم‌بندی می‌کند. سپس با بهره‌برداری از مراحل رندر مبتنی بر سخت‌افزار، توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند هندسه‌ی بیشتری را به‌صورت موازی رندر کنند و در عین حال داده‌های کمتری هم در پردازش دخیل می‌شوند. مایکروسافت و انویدیا، قبلا توضیحات جزئی‌تری از Mesh Shaders در وبلاگ‌های خود منتشر کرده‌اند.

تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج

قابلیت سایه‌زندی مشبک، قدرت کامل محاسباتی را در پردازنده‌ی گرافیکی به‌کار می‌گیرد تا در - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - ساختارهای هندسی استفاده شود. درنتیجه توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند جهان‌های پویاتر و پیچیده‌تری را توسعه دهند و - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - نگران کاهش سرعت و کارایی نباشند. با به‌کارگیری قابلیت جدید می‌توان روش‌های پیچیده‌ی رندر همچون Culling و LOD و تولید هندسه‌ - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - با روند مرحله‌ای پیچیده‌تر را در صحنه به‌کار گرفت.

مارتین نمونه‌ای اولیه از به‌کارگیری Mesh Shaders در DX12 منتشر کرد که در آن از پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 Ti و ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند. دموی مذکور با کیفیت 1440p و دموی کیت توسعه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس با کیفیت 4K رندر شد. دموی مارتین شامل چهار صحنه‌ی اتاق می‌شود که از تکنیک‌های متنوع در رندر آن‌ها استفاده شده است. در شرایط عادی، صحنه‌ی 4K ایکس‌باکس سری ایکس در مدت ۱۰۰ میکروثانیه رندر می‌شود که با به‌‌کارگیری فناوری حرفه‌ای‌تر Culling به ۵۵ میکروثانیه کاهش یافت. همین بهبود در RTX 3080 Ti هم دیده شد که زمان رندر در آن به‌‌میزان قابل‌توجهی کاهش یافت.

تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج

استفاده از فناوری جدید Mesh Shaders در رندر صحنه‌‌ها، باعث کاهش زمان به‌انداه‌ی تقریبا نصف می‌شود. در - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - تصاویر، تفاوت زمان رندر را در فناوری‌های گوناگون مشاهده می‌کنید.

تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج

نکته‌ی جالب‌توجه اینکه RTX 2080 Ti با بهره‌گیری از روش‌های مشبک‌سازی - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - مرسوم، یک صحنه‌ی 1440p را در مدت ۴۰ میکروثانیه رندر کرده، درحالیکه ایکس‌باکس سری ایکس همان صحنه را با کیفیت 4K در ۱۰۰ میکروثانیه رندر می‌کند. ایکس‌باکس سری ایکس - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - حتی در کیفیت 4K هم زمان رندر بسیار سریع‌تری نسبت به RTX - تعمیرات سولاردام دلونگی شهرک اوج - 2080 Ti دارد. درنهایت می‌توان نتیجه گرفته که Mesh Shaders در پردازنده‌های گرافیکی مبتنی بر تورینگ و RDNA 2 باعث بهبود قابل‌توجه کارایی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone