تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروویو در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروویو نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02191001680
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروویو دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02191001680
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02191001680
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02191001680


کد مطلب: 12389.html
شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

پشتیبانی از رهگیری پرتو مبتنی بر Nvidia RTX به Vulkan API افزوده شد

نسخه‌ی جدید Vulkan API که از فناوری رهگیری پرتو Nvidia RTX بهره می‌برد، منشر شد. این فناوری به‌عنوان اولین استاندارد چند پلتفرمی رهگیری پرتو شناخته می‌شود.

گروه Khronos آخرین نسخه از افزونه‌ی رهگیری پرتو را برای Vulkan API منتشر کرد که براساس استاندارد انویدیا - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - RTX توسعه یافته است. اضافه کردن رهگیری پرتو به API مذکور می‌تواند آن را به اولین استاندارد آزاد چندپلتفرمی تبدیل کند که استفاده از رهگیری - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - پرتو را در محصولات بیشتری از تولیدکننده‌های متنوع، به‌همراه خواهد داشت.

گروه توسعه‌هنده می‌گوید رهگیری پرتو در رابط برنامه‌نویسی ولکان بر پایه‌ی افزونه‌ی اختصاصی انویدیا برای - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - رهگیری پرتو توسعه یافته است؛ اما قابلیت‌های اضافه‌ی هوشمندانه‌تری دارد. خرونوس در معرفی رابط جدید می‌گوید برخی قابلیت‌های موقت به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار دارند و همچنین درایورهای آزمایش توسعه‌دهنده برای تست و بازخورد دادن ازسوی فعالان صنعت آماده هستند. درواقع انویدیا هم از رابط جدید ولکان پشتیبانی می‌کند و درایورهای بتا لینوکس آن را منتشر - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - خواهد کرد.

دنیل کو، مهندس ارشد نرم‌افزارهای سیستم گرافیکی در انویدیا و عضو زیرمجموعه‌ی رهگیری پرتو در تیم ولکان خرونوس درباره‌ی دستاورد جدید می‌گوید:

تقاضای زیادی ازسوی توسعه‌دهنده‌ها داشتیم که نیازمند رابط برنامه‌نویسی چند پلتفرمی برای شتاب‌دهی به قابلیت‌های رهگیری پرتو بودند. اکنون رهگیری پرتو در ولکان برای پاسخ به همان تقاضا عرضه شده است.

معماری کلی Vulkan Ray Tracing شباهت زیادی به رابط‌های برنامه‌نویسی کنونی در حوزه‌ی رهگیری پرتو دارد که پورت کردن محتوای کنونی رهگیری پرتو را آسان‌تر می‌کند. به‌علاوه، این فریمورک کارایی‌های جدید و انعطاف‌پذیری بیشتر را در پیاده‌سازی ارائه می‌کند.

تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه

رابط برنامه‌نویسی ولکان را می‌توان اولین استاندارد باز و چند پلتفرمی - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - و مخصوص سازنده‌های گوناگون رهگیری پرتو - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - در صنعت دانست. حرکت جدید، Vulkan API را با رابط برنامه‌نویسی DXR مایکروسافت (DirextX Ray-Tracing) برابر می‌کند. از قابلیت‌های رابط جدید ولکان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فریمورک رهگیری پرتو منسجم که به‌صورت یکپارچه در عملکرد کنونی ولکان ادغام می‌شود. - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - درنهایت شامل ترکیبی انعطاف‌پذیر از شطرنجی‌سازی و رهگیری پرتو خواهیم بود.
  • رابطی آشنا برای کاربران کنونی رابط‌های کاربری اختصاصی که با انعطاف‌پذیری بیشتر در پیاده‌سازی همراه می‌شود.
  • تمرکز روی تفاصای بازار دسکتاپ برای رندر آنی و آفلاین

تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه

رابط برنامه‌نویسی Vulkan RT شامل تعدادی افزونه‌ی Vulkan و SPIR-V و GLSL می‌شود که برخی از آن‌ها، اختیاری هستند. افزونه‌ی اصلی VK_KHR_ray_tracing پشتیبانی از شتاب‌دهی تولید زیرساخت و مدیریت آن‌ها، پایپ‌لاین‌ها و سطوح سایه‌زنی RT و بخش‌های RayQuery Intrinsic را برای تمامی سطوح سایه‌زنی ارائه می‌کند. VK_KHR_Pipeline_library بخش دیگری محسوب می‌شود که قابلیت‌های سایه‌زنی بیشتر را به پایپ‌لاین‌های رهگیری پرتو می‌افزاید.

تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه

از بخش‌های دیگر رابط برنامه‌نویسی ولکان می‌توان به VK_KHR_deferred_host_operations اشاره کرد که عملیات درایور - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - شدید و عمیق را ممکن می‌کند. ازمیان آن‌ها می‌توان تلفیق پایپ‌لاین‌های رهگیری پرتو یا شتاب‌دهی به‌کمک پردازنده‌ی مرکزی را نام برد.

غول‌های دنیای پردازش گرافیکی از Vulkan API پشتیبانی می‌کنند

بخش‌های سایه‌زنی Vulkan RT، باینری‌هایی ازنوع SPIR-V هستند که از دو - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - افزونه‌ی جدید استفاده می‌کنند. افزونه‌ی SPV_KHR_ray_tracing پشتیبانی از سطوح سایه‌زنی رهگیری پرتو و دستورالعمل‌های مرتبط را اضافه می‌کند. مهندسان در شرکت‌های عضو گروه خرونوس شامل انویدیا، همچنین پشتیبانی از افزونه‌های SPIR-V را به DXC، کامپایلر متن‌باز HLSL مایکروسافت افزونه‌اند. این اقدام باعث می‌شود تا کاربردهای سایه‌زنی SPIR-V در HLSL هم پشتییانی شوند.

تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه

هریک از شرکت‌های فعال در صنعت پردازش گرافیکی، اظهارنظرهایی پیرامون اضافه شدن پشتیبانی از رهگیری پرتو در رابط برنامه‌نویسی ولکان داشته‌اند. مورگان مک‌گوایز، مدیر تحقیقات در انویدیا در این‌باره می‌گوید:

انویدیا، درایورهای آزمایشی مرتبط را عرضه می‌کند که از رهگیری پرتو استاندارد در ولکان پشتیبانی می‌کنند. اضافه شدن رهگیری پرتو حرفه‌ای‌تر به رابط برنامه‌نویسی چند پلتفرمی و استاندارد باز ولکان، قدم مثبتی در مسیر جلوه‌های گرافیکی با بیشترین کیفیت و تجربه‌ی نزدیک به واقعیت محسوب می‌شود. کارایی این قابلیت‌ها در بازی‌های حرفه‌ای و کاربردهای مشابه، دیده می‌شود.

تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه

آندره دراوکویچ از AMD درباره‌ی رابط Vulkan و قابلیت‌های جدید می‌گوید:

استانداردسازی رهگیری پرتو در ولکان، قدم مهمی در مسیر ارائه‌ی فناوری رهگیری پرتو برای دستگاه‌های - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - متنوع محسوب می‌شود. به‌علاوه، توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند از حداکثر مزیت‌های این - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - فناوری استفاده کنند. AMD تصمیم دارد تا از تمامی قابلیت‌های اصلی این افزونه پشتیبانی کند. ساختارهایی همچون سایه‌زنی رهگیری پرتو، RayQuery و - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - مدیریت ساختار شتاب‌دهی به‌کمک - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - پردازنده‌ی - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - مرکزی، پشتیبانی خواهند شد. - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - ما همکاری نزدیکی با توسعه‌دهنده‌ها خواهیم داشت تا حداکثر کارایی از پیاده‌سازی رهگیری پرتو ولکان استخراج شود. این تلاش‌ها باعث می‌شود تا بتوانیک گرافیک خیره‌کننده‌تری را در - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - پردازنده‌های گرافیکی رادئون به مصرف‌کننده‌ی نهایی عرضه کنیم.

تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه

اینتل هم با کارت‌های گرافیک Xe به‌زودی حضور خود را در بازار پردازش گرافیکی افزایش می‌دهد. جاشوا بارزاک، معمار نرم‌افزارهای گرافیکی در اینتل درباره‌ی رابط برنامه‌نویسی جدید می‌گوید:

نقشه‌ی راه معماری Intel Xe شامل پشتیبانی از رهگیری پرتو در سطح سخت‌افزاری هم می‌شود. ما از همکاری با گروه خرونوس در پیاده‌سازی پشتیبانی کامل از ولکان، شگفت‌زده هستیم.

گروه خرونوس، درکنار رونمایی از API جدید، مثالی بصری از به‌کارگیری Vulkan Ray Tracing در بازی Wolfenstein: Youngblood منتشر کرد. در نمونه‌ی منتشرشده، صحنه‌ای از بازی از ترکیب شطرنجی‌سازی و رهگیری پرتو استفاده می‌کند.

تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه

اگرچه تغییراتی که در آینده در ساختارهای رهگیری پرتو براساس API جدید ایجاد می‌شوند، آن‌چنان عظیم نیستند، اما دلایل متعددی برای شگفت‌زده بودن از اقدام جدید گروه خرونوس وجود دارد. رابط برنامه‌نویسی ولکان، وابستگی زیادی به سخت‌افزار ندارد. درواقع اگرچه رابط برنامه‌نویسی ابتدا با هدف افزایش کارایی سخت‌افزار مخصوص رهگیری پرتو (انویدیا RTX یا AMD RDNA2) طراحی شد، توانایی استفاده از ظرفیت‌های پردازشی پردازنده‌ی گرافیکی را برای رهگیری پرتو دارد. البته باتوجه به اضافه شدن هسته‌های رهگیری پرتو در پردازنده‌های گرافیکی آینده، شاید آن گزینه دیگر به‌صورت جامع پشتیبانی نشود.

مایکروسافت احتمالا از استاندارد اختصاصی DXR در کنسول بازی ایکس‌باکس سری ایکس استفاده می‌کند، اما شاید - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - سونی برای پلی‌استیشن 5 سراغ ولکان برود؛ چون رابط برنامه‌نویسی مذکور، انعطاف‌پذیری بیشتری برای توسعه‌دهنده‌ها دارد. به‌علاوه، استفاده از ولکان در بازی‌های PC هم احتمالا با آثار خوبی - تعمیرات سولاردام گرنیه چهاردانگه - در قدرت و کیفیت بازی‌ها همراه خواهد بود. باتوجه به پشتیبانی سه غول اصلی دنیای پردازش گرافیکی، می‌توان آینده‌ی روشنی را برای بازی‌ها در سال ۲۰۲۰ انتظار داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone