تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروویو در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروویو نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02191001680
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروویو دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02191001680
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02191001680
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02191001680


کد مطلب: 13680.html
یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰

آشنایی با مکانیسم عمل گلوله‌ها در بازی‌های ویدیویی

شوترهای اول شخص (First-Person Shooter) یا به‌اختصار FPS از زمان عرضه‌ی ولفنشتاین 3D در سال ۱۹۹۲، پای ثابت صنعت بازی‌های ویدئویی بوده‌اند. این ژانر تا امروز دستخوش تحولات بسیاری شده‌ است؛ از بهبودهای گرافیکی گرفته تا بودجه‌های سرسام‌آور و اکوسیستم ای‌اسپورتس (eSports). تا‌به‌حال به اساس بازی‌های شوتینگ، یعنی مکانیک شلیک و گلوله‌ها، فکر کرده‌اید؟ دراین‌زمینه هم پیشرفت کرده‌ایم؟ چرا برخی از بازی‌ها حس اسباب‌بازی می‌دهند؛ درحالی‌که برخی دیگر حسی - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - کاملا واقعی و درجه‌یک به کاربران منتقل می‌کنند؟ در این مقاله، به انواع مکانیک‌های - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - شلیک و سیر پیشرفت این مکانیک‌ها اشاره می‌کنیم.

هیت‌اسکن

در نخستین روزهای بازی‌های شوتر، بسیاری از بازی‌های این ژانر مبتنی‌بر تکنیکی به‌نام انتشار اشعه (Raycasting) برای نمایش محیط‌های سه‌بعدی به‌صورت تصاویر دوبعدی (صفحه‌نمایش شما) بودند. انتشار اشعه به موتور اجازه می‌داد اولین شیء متلاقی‌کننده با اشعه را تشخیص دهد. توسعه‌دهندگان به‌فکر افتادند که چرا این اشعه را گلوله در نظر نگیریم که از تفنگ شلیک می‌شود. این ایده به شکل‌گیری هیت‌اسکن (Hitscan) منجر شد.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

مثالی از انتشار اشعه (Raycasting)

هنگام شلیک از سلاحی با مکانیک هیت‌اسکن، موتور فیزیکی عملیات زیر - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - را انجام می‌دهد:

۱. جهتی را شناسایی می‌کند که سلاح سمت آن قرار گرفته است.
۲. اشعه‌ای از لوله‌‌ی تفنگ تا فاصله‌ای تعیین‌شده ارسال می‌کند.
۳. از انتشار اشعه برای تعیین برخورد اشعه - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - با شیء استفاده می‌شود.
۴. اگر موتور تشخیص دهد شیئی در فاصله‌ی اشعه قرار دارد، آن‌گاه پیام برخورد را ارسال خواهد کرد و سایر محاسبات مانند محاسبه‌ی میزان آسیب به کمک این پیام انجام - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - خواهند شد.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

نقطه‌ی A نمایانگر تفنگ است که حداکثر تا نقطه‌ی B اشعه منتشر می‌کند. این اشعه با مکعب برخورد و - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - موتور اعلام برخورد می‌کند.

تکنیک هیت‌اسکن به همین سادگی است؛ اما با تغییراتی می‌توان پشتیبانی از شرایط و منطق‌های دیگر را به آن افزود:

  • اگر اشعه را پس از برخورد به شیء اول - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - ادامه دهیم، آن‌گاه می‌توانیم آن را از چند شیء نفوذ دهیم؛ مانند تفنگ ریلی (Railgun) که در بازی Quake شاهد آن بودیم.
  • حذف بیشترین فاصله‌ی - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - اشعه به‌معنای پایان‌ناپذیر‌بودن آن است - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - که از این می‌توان در تفنگ‌های لیزری استفاده کرد.
  • با برنامه‌نویسی، برخی سطوح را می‌توان بازتاب‌دهنده کرد تا گلوله‌ها پس از برخورد به این سطوح بازتاب شود و به اشیای دیگری برخورد کند.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

بازی اورواچ (Overwatch)، نمونه‌ای از سطح بازتاب‌دهنده

در هیت‌اسک با وجود سرعت بسیار زیاد در پردازش، عوامل خارجی مانند جاذبه بر گلوله بی‌تأثیر است و واقع‌گرایانه نیست

بزرگ‌ترین مزیت استفاده از انتشار اشعه سرعت آن است. محاسبه‌ی این تکنیک - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - بسیار سریع است و به حافظه یا زمان پردازش اضافی برای ساخت اشیای فیزیکی - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - جدید - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - نیازی ندارد. به‌دلیل اینکه سرور، تنها به ردیابی اشعه نیاز دارد؛ پس استفاده از آن در شبکه و همگام نگه‌داشتن تعداد زیادی - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - از کاربران با این - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - روش آسان‌تر است.

 اعمال لگد (Recoil) در این تکنیک فقط با ایجاد اندکی آشفتگی در نشانه‌گیری اسلحه به‌آسانی صورت می‌پذیرد؛ از‌این‌رو، چندان جای تعجب نیست که بسیاری از بازی‌های امروزی این حوزه از هیت‌اسکن به‌عنوان منطق شلیک بهره می‌برند. ولفنشتاین 3D و دوم از بازی‌های کلاسیکی هستند که از این فناوری بهره می‌برند؛ اما حتی بازی‌های جدید نیز از این فناوری استفاده می‌کنند. شخصیت‌هایی مثل سرباز  و - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - مک‌کری و ویدومیکر در اورواچ و حتی - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - بیشتر - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - سلاح‌های سری بازی‌های کال آو دیوتی (CoD) از هیت‌اسکن بهره می‌برند.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

 Call of Duty

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

 Overwatch

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

 Wolfenstein 3D

چرا تمام بازی‌های شوتر از هیت‌اسکن بهره نمی‌برند؟

سؤالی که با خواندن مزایای گفته‌شده به ذهن می‌رسد، این است که چرا تمام بازی‌های شوتر از این تکنیک بهره نمی‌برند؟ ابتدا باید به این نکته توجه کنید که اشعه‌ها سرعتی بی‌نهایت دارند و بدون تعلل به مقصد خود می‌رسند؛ از‌این‌رو، بین دو عمل شلیک گلوله و برخورد با شیء فاصله‌ی زمانی وجود ندارد و امکان - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - گریختن از گلوله ناممکن است؛ حتی اگر کیلومترها آن طرف‌تر باشد.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

هیلو - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - (Halo). دقت کنید زمان شلیک گلوله و برخورد - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - با هدف در یک زمان است.

نکته‌ی بعدی آن - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - است که بیشتر بازی‌هایی که از هیت‌اسکن بهره می‌برند، از اشعه‌های مستقیم استفاده می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل، امکان دخالت‌دادن عواملی مانند باد و جاذبه و سایر عوامل خارجی وجود ندارد که در دنیای واقعی موجب تغییر مسیر گلوله می‌شوند. برنامه‌نویسان می‌توانند کمی کش‌و‌قوس در اشعه ایجاد کنند تا مسیری شبیه دایره را طی کند؛ اما به‌محض شلیک، هیچ راهی برای تغییر - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - مسیر اشعه در میان مسیر وجود نخواهد داشت.

بسیاری از بازی‌های تفننی به - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - استفاده از هیت‌اسکن به‌دلیل راحت‌تربودن برای بازیکنان مبتدی روی می‌آورند؛ اما این میان تکلیف بازی‌های خواهان خلق تجربه‌ی شلیکی فراگیر و واقع‌گرایانه چیست؟ با وجود محدودیت‌های هیت‌اسکن، این اهداف برای این بازی‌های دست‌نیافتنی هستند. حال بیایید به روش‌های دیگر موجود نگاهی بیندازیم.

بالستیک‌های شلیک‌شونده

بالستیک‌های شلیک‌شونده (Projectile Ballistics) شاید نامی پیچیده به‌نظر بیاید؛ اما ایده‌ی پشت آن - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - به‌هیچ‌وجه این‌طور نیست. در این تکنیک، هر گلوله یا شیء شلیک‌شونده از سلاح شیء فیزیکی جدیدی در محیط ایجاد می‌کند. این شیء جرم و سرعت و هیت‌باکس (Hitbox) مخصوص به خود دارد که موتور می‌تواند آن را ردیابی کند.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

مکس پین ۳ (Max Payne 3)

مزیت استفاده از بالستیک‌های شلیک‌شونده در بازی‌های خواهان واقع‌گرایی مشخص می‌شود. - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - ازآنجاکه در این تکنیک هر گلوله شیء مستقل - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - خود را دارد، عواملی مانند باد، اصطکاک، جاذبه، دما و هر نیروی خارجی مؤثر بر گلوله را می‌توان روی آن اعمال کرد. حال که فیزیک شلیک تغییر کرد، بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های دیگری به‌جز سلاح‌های ساده و لیزری استفاده کنند؛ سلاح‌هایی مانند نارنجک و موشک. همچنین، از‌آنجاکه گلوله‌ها در این تکنیک با سرعت تقریبا بی‌نهایت حرکت نمی‌کنند، می‌توانند خواصی موقتی به آن ببخشید:

  • «بولت‌تایم» که در بازی‌هایی مانند مکس پین یا اسنایپر الیت یا سوپرهات استفاده شده‌ است.
  • پیش‌بینی حرکت هدف، بدین‌معنا که اگر قرار است هدفی را در فاصله‌ی دور بزنیم یا از سلاح کندی استفاده می‌کنیم، مکان هدف را پیش‌بینی و متناسب با آن شلیک کنیم.
  • انفجارهای با تأخیر مانند نارنجک‌ها

البته استفاده از این تکنیک درمقایسه‌با هیت‌اسکن به پردازش بیشتری نیاز دارد و برای اطمینان از همگام‌بودن تمامی اشیاء و ارائه‌ی تجربه‌ای یکنواخت و لذت‌بخش، بار پردازشی بیشتر بر دوش سرورها قرار خواهد داشت.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

سوپرهات (Superhot)

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

بتلفیلد ۱ (Battlefield 1)

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

اورواچ (Overwatch)

روش‌های زیادی برای بهینه‌سازی موتورهای گرافیکی و به‌دست‌آوردن بیشترین کارایی وجود دارد. برای مثال، یکی از این بهینه‌سازی‌ها برای موتور ایجاد مجموعه‌ای از اشیاء است که پیش از بازی بارگذاری و تنها هنگام نیاز فعال می‌شوند. شیء گلوله‌ای به‌محض برخورد با سطح و پخش انیمیشن و اجرای - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - محاسبات کافی غیرفعال می‌شود و بدین‌ترتیب، منابع سخت‌افزاری بیشتری دراختیار سایر اشیاء خواهد بود. این روش احتیاج به پردازنده و رم را با کاهش نیاز به خلق و نابودی چندباره‌ی گلوله‌ها کاهش می‌دهد. 

در بالستیک‌های شلیک‌شونده، گلوله‌هایی واقعی‌تر - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - داریم؛ اما پردازش بیشتر و مشکلات بصری احتمالی از معایب این روش است

روش‌های متعددی برای انجام محاسبات وجود دارد؛ اما تفاوت سطح بالا در جایی است که پردازش «تیک» واحدی از زمان در بازی انجام می‌شود:

  • تیک به‌طورمجزا از منطق رندر محاسبه می‌شود که به‌معنای ارائه‌ی دقیق‌تری از اشیاء حتی هنگام وجود پرش فریم است. در این روش، به منطق بیشتری برای محاسبه‌ی زمان دقیق سپری‌شده از - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - رندر قبلی نیاز است.
  • روش محاسبه‌ی تیک - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - در هر - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - فریم و ارتباط فیزیک به فریم‌ریت روشی است که اگر با افزایش یا افت فریم مواجه شوید، - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - می‌توانید حرکات تسریع یا کند شده را مشاهده کنید.

نتایج ارتباط حرکات با تیک هنگامی به چشم می‌آید که شلیک‌شونده‌ها به قدری سریع‌اند که فاصله زیادی را بین تیک‌ها پوشش می‌دهند. در این حالت وضعیتی پیش می‌آید که ممکن است حس کنید اشیا به‌صورت فازی از یکدیگر رد می‌شوند در صورتی که این اشیا هیچ‌گاه در موتور هم‌پوشانی نداشته‌اند.

این روش ممکن است جالب و پیچیده و جدید به‌نظر برسد؛ اما درحقیقت قدمت آن به پیش از هیت‌اسکن بازمی‌گردد. پیش از بازی‌های شوتر اول شخص، شوتر‌های تاپ‌دونی مانند استرویدز و اسپیس اینویدرز و گلکسین ازجمله بازی‌های آرکید دهه‌ی ۱۹۷۰ بودند که از نوع اولیه‌ای از - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - بالستیک‌های شلیک‌شونده بهره می‌بردند.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

 استرویدز. - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - دیدن گلوله‌هابه کمی دقت نیاز دارد.

حتی با تمام ویژگی‌های بالستیک‌های شلیک‌شونده، بازهم به‌نظر نمی‌رسد بتوانیم تجربه‌ای واقع‌گرایانه خلق کنیم. آیا راهی وجود دارد تا - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - از مزایای هر دو تکنیک بهره ببریم؟

سیستم‌های هایبریدی

بله، می‌توانیم! بیشتر موتورهای بازی‌ها از هردو تکنیک شبیه‌سازی گلوله‌ی هیت‌اسکن و بالستیک‌های - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - شلیک‌شونده استفاده می‌کنند. این موضوع استفاده از تنوع بسیاری از - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - سلاح‌ها را ممکن می‌سازد. بازی‌هایی نظیر - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - هیلو و GTA و هف‌لایف از هر دو نوع فیزیک در موتور خود بهره می‌برند.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

بازی هیلو (Halo). سلاح رایفل از هیت‌اسکن و سلاح سوزنی از بالستیک بهره می‌برد.

در روش هایبرید، از هر دو تکنیک استفادهمی‌شود و این روش‌ها ضعف‌های یکدیگر را پوشش می‌دهند

توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند از هر دو تکنیک برای پوشش ضعف‌های یکدیگر و ارائه‌ی تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌تر بهره ببرند. برای مثال، به‌منظور رفع مشکل فرورونده در یکدیگر در بالستیک‌های شلیک‌شونده، هر گلوله می‌تواند در هر تیک یک اشعه ایجاد کند.

همچنین، این دو روش می‌توانند برای بهبود ویژگی‌های بازی درکنار یکدیگر به‌کار آیند. مثالی عالی از این موضوع مجموعه‌ی اسنایپر الیت است. در این بازی‌ها، پس از شلیک، موتور ابتدا با هیت‌اسکن برخورد آن با هدف را بررسی می‌کند و درصورت برخورد، وارد حالت صحنه - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - آهسته می‌شود.

تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا

 اسنایپر الیت (Sniper Elite)

آنچه گفته - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - شد، مسائل ابتدایی درباره‌ی فیزیک شلیک در بازی‌های ویدئویی بود. جالب است بدانید این صنعت درحال‌حاضر بر اصلاحات جزئی متمرکز است، - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - نه تغییرات اساسی و نوآوری‌های بزرگ و اساسی در فیزیک شلیک در چند بازی انقلابی این ژانر را شاهد نبوده‌ایم.

روش هایبرید به‌دلیل برخورداری از - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - ویژگی‌های مثبت هر دو تکنیک، - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - به‌زودی‌ از دور خارج نمی‌شود؛ اما اصلاحات بسیاری برای تکنیک بالستیک‌های شلیک‌شونده موردانتظار است. - تعمیرات مایکروویو بیم همایون ویلا - با افزایش تعداد محاسبات تیک و قدرت پردازشی، هرروز با شبیه‌سازی واقعی‌تری از گلوله‌ها مواجه‌ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone