تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروویو در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروویو نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02191001680
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروویو دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02191001680
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02191001680
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02191001680


کد مطلب: 04832.html
یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰

چرا Apple II هنوز محبوب است

با وجود گذشت سال‌های زیاد از توقف تولید Apple II، هنوز بعضی از مردم آن را دوست دارند و به توسعه‌ی بازی برای آن مشغول هستند.

رایانه خانگی هشت بیتی Apple II یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های ساخته‌شده در سال ۱۹۷۷ بود. در آن زمان، - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - این محصول یکی از دستاوردهای بزرگ شرکت اپل محسوب می‌شد؛ زیرا می‌توان Apple II را یکی از نخستین ریزرایانه‌های محبوب دانست.

براساس گزارش Wired، تولید Apple II در سال ۱۹۹۳ متوقف شد؛ اما این مسئله مانع از ادامه توسعه‌ی برنامه برای آن توسط طرفدارانی مانند مارک لمرت نشده است. بازی Nox Archaist که توسط لمرت خلق و ماه گذشته منتشر شد، یک عنوان نقش‌آفرینی است که از سری کلاسیک Ultima الگوبرداری شده.

لمرت در  اپیزود ۴۰۵ - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - پادکست Geek’s Guide to the Galaxy، گفت:

من همیشه فکر می‌کردم آیا ممکن است بازی دیگری مانند Ultima در Apple II تکرار شود که قدم فراتر نهاده باشد. شاید چیزی که در سطح Ultima 6 نباشد؛ زیرا این اولین عنوان آن‌ها بود که در اپل وجود نداشت. عنوانی که در حد فاصل بازی‌ها Ultima 5 و Ultima 6 قرار بگیرد. در نتیجه من قصد داشتم بدانم آیا این مسئله امکان‌پذیر است.

ببیشتر بازی‌های ویدیویی که امروزه محبوب هستند تحت تأثیر بازی‌های Apple II مانند Ultima ،Castle Wolfenstein ،Prince of Persia و Wasteland ساخته شده‌اند. دیوید ال. - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - کراداک (خبرنگار بازی)،در کتاب Break Out که سال ۲۰۱۷ منتشر شد، تاریخچه بازی‌های ساخته‌شده برای Apple II را موشکافی می‌کند. در این کتاب تصاویر و اسکرین‌شات‌های مختلفی از عناوین مذکور قرار داده شده است.

کراداک درباره‌ی کتاب خود می‌گوید:

نکته جالب در مورد همه تصاویری که من در کتاب خود گنجانده‌ام (هنرهای مفهومی، تصاویر و موارد دیگر) این است که همه‌ی آن‌ها از توسعه‌دهندگانی مانند ریچارد گاریوت، - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - برایان فارگو و جردن مکنر گرفته شده‌اند. با هر کسی درباره‌ی این کتاب صحبت کردم، فکر کرد که این ایده - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - بسیار جالب است و به همین دلیل برای من موارد زیادی ارسال - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - کرد.

بسیاری از این توسعه‌دهندگان به‌عنوان شخصیت‌های بازی در عنوان Nox Archaist نیز حضور داشتند. لمرت از اینکه در بازی ساخته‌شده توسط او، استیو وزنیاک (مخترع اپل ۲) حضور افتخاری داشته بسیار خوشحال است. لمرت درباره‌ی این اتفاق می‌گوید:

استیو وزنیاک به اندازه‌ای به من لطف داشت که نه‌تنها با حضور افتخاری در بازی موافقت کرد،‌ بلکه پس از عرضه Nox Archaist در ماه دسامبر با انتشار توییتی در فضای مجازی اعلام کرد که او یک NPC (کاراکتر غیر قابل بازی) در این عنوان است. برای یکی از طرفداران - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - مادام العمر Apple II این مسئله بسیار ارزشمند است.

ممکن است بازی‌های Apple II طبق استانداردهای امروزی ابتدایی به نظر برسند؛ اما کراداک فکر می‌کند  بسیاری از آن‌ها به اندازه - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - همه گزینه‌های موجود در بازار امروز سرگرم‌کننده - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - هستند. - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - او می‌گوید:

برای من مشخصه بارز توسعه یک بازی رترو یا شبیه آن، کار کردن در آن محدودیت‌ها است. این مسئله شما را مجبور می‌کند بعضی از بخش‌ها را قربانی کنید؛ اما در عین حال باعث می‌شود بیشتر از خلاقیت خود استفاده کنید که این مسئله در عناوین امروزی کمتر است؛ زیرا اکنون به منابع و سخت‌افزار غنی دسترسی داریم.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق‌تر از گفت‌وگوی مارک لمرت و دیوید ال. کراداک، می‌توانید اپیزود ۴۵۰ پادکست - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - Geek’s Guide to the - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - Galaxy را - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - گوش کنید. درادامه مهم‌ترین موضوعات این پادکست ذکر شده است.

تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک

دیوید ال. کراداک و بازی آموزشی Oregon Trail

در اصل عنوان Oregon Trail یک بازی متنی است که در یک پردازنده مرکزی برنامه‌نویسی شده بود و دانش‌آموزان - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - یکی از مدارس آن را بازی کردند. از آن‌جایی که هیچ گرافیکی وجود نداشت و نمی‌توانستید برای شکار بوفالو دکمه‌ها را فشار بدهید، باید کلمات Bang یا Pow را تایپ می‌کردید. در نتیجه دانش‌آموزان باید تایپیست‌های سریع‌تری می‌شدند. آن‌ها همچنین روی هجی کردن کلمات نیز کار کردند. من فکر می‌کنم درس اصلی در بازی‌هایی مانند Oregon Trail و Carmen Sandiego این است که آن‌ها به کاربران احساس «آموزشی» بودن نمی‌دهند. فکر نمی‌کنم بسیاری از بازی‌های آموزشی که با نسل بعدی سخت‌افزارها ساخته شدند این ویژگی را داشته باشند.

مارک لمرت و تجربه ساخت بازی Nox Archaist

این برای من یک - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - قسمت پنج‌گانه از یک بازی نقش‌آفرینی است.من Ultima 5 را در کودکی خریداری کردم و پنج هفته برای رسیدن UPS منتظر ماندم؛ آن زمان باید این کار را از طریق مجله یا چیزی شبیه آن انجام می‌دادیم و مسلما فرایند آن شبیه شیوه‌های امروزی نبود. رسیدن جعبه به پست، باز کردن آن و خواندن - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - کتابچه‌ی راهنما؛ من از آن دسته افرادی بودم که قبل از انجام بازی کتابچه راهنما و نقشه‌های پارچه‌‌ای را می‌خواندم. با این کار انگار درون آن غوطه‌ور - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - می‌شدم. این تجربه‌‌ی من با این بازی در کودکی است؛ بنابراین هنگامی که - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - قصد - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - ساختن Nox Archaist را داشتم، این مسئله همیشه در ذهنم بود که «اگر قصد انجام این کار را دارم، باید به همه‌ی مراحل دقت کنم». به نظر می‌رسد این کار جواب داده است.

دیوید ال. کراداک و توسعه‌دهندگان بازی

از آن‌جایی - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - که این اتفاقات مدت‌ها - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - پیش افتاده است، بسیاری از این توسعه‌دهندگان دیگر در کنار ما نیستند. به همین دلیل وقتی توانستم با افرادی - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - مانند داگ و گری کارلستون (بنیان‌گذاران Broderbund) صحبت کنم بسیار - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - خوشحال شدم. نکته جالب در مورد صحبت با افرادی مانند جان رومرو، جان کارماک، ریچارد گاریوت و برگر بکی این است که فقط دوست دارند در این صحنه نقش داشته باشند و هنوز در آن فعال هستند؛ با شما صحبت می‌کنند، شما را راه می‌اندازند و هرچه می‌خواهید در مورد آن بشنوید می‌گویند. بنابراین اگر کسی بخواهد بازی‌های Apple II را انجام بدهد ولی سؤالی داشته باشد، می‌تواند به‌راحتی در توییتر با آن‌ها ارتباط بگیرد و در اکثر مواقع زیر ۱۲ ساعت جوابی از آن‌ها دریافت خواهد کرد.

مارک لمرت و قابلیت مبارزه سریع

من فکر کردم روشی عالی برای عبور از مرزهای RPG، داشتن - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - یک سیستم جنگ - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - تاکتیکی تمام‌صفحه است - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - که همه انتظار آن را دارند؛ اما یک گزینه جنگ سریع (Quick Combat) نیز در آن وجود خواهد - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - داشت. - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - این قابلیت جایگزینی - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - برای جنگ تاکتیکی نخواهد - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - بود؛ - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - زیرا به احتمال زیاد در - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - نبردهای سریع مانند نبردهای تاکتیکی پیروز نمی‌شوید؛ اما اگر در موقعیتی باشید که بدانید بسیار قدرتمندتر از هیولایی هستید که به شما حمله کرده است، با نبرد سریع می‌توانید در چند ثانیه کار را تمام کنید و به سراغ مرحله‌ی بعدی بروید. حتی بازیکنان سرسخت RPG گفته‌اند که این قابلیت واقعا یک ارتقای بسیار خوب بوده است.

توضیحات ارائه‌شده توسط این دو فرد نشان می‌دهد که اگرچه Apple II دیگر تولید نمی‌شود، هنوز طرفداران سرسختی دارد که حتی به ساخت - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - بازی‌ برای این دستگاه - تعمیرات مایکروویو توشیبا پونک - روی آورده‌اند

. نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی بازی Nox Archaist و حضور چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone