تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال و فریزر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال و فریزر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02191001680
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال و فریزر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02191001680
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02191001680
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02191001680


کد مطلب: 10511.html
جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰

صداقت در فرهنگ ژاپن؛ آیا مردم سرزمین آفتاب تابان درستکارتر از دیگران هستند؟

آمار خیره‌‌کننده‌‌ی تحویل اشیاء مفقودی به دست صاحبانشان در ژاپن حاکی از نوعی رفتار نوع‌‌دوستانه‌‌ی کم‌‌نظیر و البته تامل‌‌برانگیز است؛ اما ریشه‌‌ی واقعی چنین رفتاری در چیست؟

شاید یکی از بدترین کابوس‌هایی که می‌‌تواند - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - به سراغتان بیاید، گم‌‌کردن گوشی هوشمندتان باشد. بسیاری بر این باور هستند که امروزه - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - گوشی‌‌های هوشمند جای تمامی آنچه را که باید همراهمان باشد، گرفته‌‌اند؛ این روزها با گوشی خود می‌‌توانید تمام - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - پرداخت‌‌های خود را انجام دهید؛ کارت‌‌های سفر درون‌شهری خود را در آن نگاه دارید و حتی مسیر خود را به‌‌سمت خانه بیابید.

شاید کابوس بدتر - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - از گم‌کردن گوشی، گم‌‌کردن کیف پولتان باشد. بدون کیف پول، نه‌‌تنها مجبور می‌‌شوید چند ساعتی را بدون پول نقد بگذرانید؛ بلکه تمامی مدارک شناسایی و کارت‌‌های بانکی خود را به یکباره از دست خواهید داد و شاید حتی مجبور شوید قفل در منزل خود را نیز عوض کنید. شاید پیدا کردن کیف گم‌‌شده‌‌تان در کشور خودمان یا ایالات متحده‌‌ی آمریکا نیز تقریبا محال به‌نظر برسد، - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - اما بد نیست بدانید کشوری مانند ژاپن می‌‌تواند در این مورد یک استثنا باشد.

باتوجه - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - به جمعیت ۱۴ میلیون نفری پایتخت ژاپن، گم‌‌شدن وسایل شخصی در توکیو امری کاملا رایج به‌‌نظر می‌‌رسد؛ اما نکته‌‌ی شگفت‌‌انگیز در مورد این شهر، تعداد گزارش‌‌های اشیا گم‌‌شده در آن نیست؛ بلکه آمار خیره‌‌کننده‌‌ی اشیا بازگردانده‌‌شده به صاحبانشان است. تنها در سال ۲۰۱۸، بیش از ۵۴۵ هزار کارت شناسایی مفقودشده - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - توسط پلیس توکیو به صاحبانشان - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - بازگردانده شده؛ این آمار به‌‌معنای عودت ۷۳درصد از کل - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - کارت‌‌های شناسایی گم‌‌شده در توکیو است.

در سال ۲۰۱۸،  بیش از ۸۳ درصد از تلفن‌های همراه مفقودی در توکیو به - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - صاحبانشان بازگردانده شده‌اند

آمار می‌‌گوید در سالی که گذشت، حدود ۱۳۰ هزار دستگاه تلفن همراه (معادل ۸۳ درصد از کل دستگاه‌های مفقودی) به‌‌همراه ۲۴۰ هزار کیف پول (معادل ۶۵ درصد از کل کیف پول‌‌های مفقودی) در توکیو به صاحبانشان بازگردانده شده‌‌اند. جالب‌‌تر اینکه اغلب این اقلام در همان روز - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - که مفقود شده‌اند، به دست صاحبانشان رسیده‌‌اند.

کازوکو بهرنز، روان‌‌شناس مؤسسه‌‌ی پلی‌‌تکنیک SUNY از نیویورک می‌‌گوید:

زمانی‌که در سانفرانسیسکو زندگی می‌‌کردم، به‌‌یاد دارم یک داستان خبری منتشر شده بود که - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - ماجرای گم‌‌شدن کیف‌‌پول در محله‌‌ی چینی‌‌ها و تحویل - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - آن - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - به پلیس توسط شخصی را نقل - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - می‌‌کرد. چنین ماجرایی آن‌‌چنان نادر بود که در شبکه‌‌های خبری محلی نیز مصاحبه‌‌ای با شخص یابنده‌‌ی کیف ترتیب داده شد و آن زمان، آن شخص «مرد درستکار» لقب گرفت.

چنین رفتارهایی در زادگاه بهرنز یعنی ژاپن چندان نادر نیست. در حقیقت، - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - باید گفت اگر چنین رفتار نوع‌‌دوستانه‌‌ای از سوی یابنده‌‌ی اشیا گم‌‌شده در توکیو سر نزند، بیش‌‌تر جای تعجب دارد.

تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر

یک زن ژاپنی در حال جای‌‌دادن چتر خود در محل نگه‌داری مخصو در مرکز هنرهای ملی توکیو

واقعا چه توجیهی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - در پس رفتار مردم ژاپن وجود دارد؟ به‌‌نظر نمی‌‌رسد یابنده‌‌ها این کار را با انگیزه‌‌ی دریافت مژدگانی یا از ترس شکایت صاحبان اصلی اموال گم‌‌شده انجام دهند؛ چراکه در ازای هیچ‌‌کدام از ۱۵۶ - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - هزار دستگاه تلفن همراهی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - که امسال به دست صاحبانشان رسیده‌‌اند، مژدگانی پرداخت نشده و حتی هیچ آگهی رسمی برای گم‌‌شدن این دستگاه‌‌ها نیز منتشر نشده بود. (۱۷ درصد از دستگاه‌‌هایی که صاحبانشان - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - پیدا نشدند، معدوم شدند.)

کوبان‌ها یا پاسگاه‌های پلیس محلی در توکیو تفاوت آشکاری با نمونه‌های مشابه خود در سایر کشورهای جهان دارند. اولین وجه تمایز این پاسگاه‌ها، در فراوانی تعداد آن‌ها است. به‌عنوان نمونه، تراکم - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - تعداد این پاسگاه‌ها در توکیو به ۹۷ عدد در هر ۱۰۰ کیلومتر مربع می‌رسد؛ درحالی‌که که همین تراکم در لندن به ۱۱ پاسگاه در هر ۱۰۰ - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - کیلومتر مربع نیز - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - نمی‌رسد؛ بنابراین شما در شهری - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - مانند توکیو هرگز فاصله‌ی چندانی تا دسترسی به پلیس احساس نخواهید - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - کرد.

تراکم تعداد پاسگاه‌های پلیس در توکیو به ۹۷ ایستگاه در هر ۱۰۰ کیلومتر مربع می‌رسد؛ این تراکم در لندن تنها ۱۱ پاسگاه در هر ۱۰۰ کیلومتر مربع است

افسران پلیس در حال خدمت در کوبان‌ها - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - برخورد بسیار دوستانه‌ای دارند. آن‌ها ضمن برخورد قاطعانه با رفتار غیرمتعارف - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - برخی نوجوانان، در اموری مانند کمک به سالمندان برای عبور از خیابان نیز - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - مشارکتی فعالانه از خود نشان می‌دهند. ماساهیرو تامورا، - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - وکیل و استاد حقوق دانشگاه کیوتو سانگیو از ژاپن می‌گوید: «اگر یک کودک افسر پلیسی را در خیابان ببیند، به او سلام می‌کند. افسران پلیس حتی به - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - محل زندگی سالمندان ساکن در محدوده‌ی خدمت خود سر می‌زنند تا مطمئن شوند حالشان خوب است.»

رفتار دوستانه‌ی پلیس ژاپن به‌حدی زبانزد است که برای ۴۰ سال متمادی در کتاب‌های کمیک مشهوری مانند Kochikame نیز بدان پرداخته شده است. تامورا می‌افزاید:

تحویل اشیاء گمشده موضوعی است که از همان سنین کودکی به افراد - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - آموزش داده می‌شود. کودکان تشویق می‌شوند تا اشیا گم‌شده را به کوبان (پلیس محلی ژاپن) تحویل دهند؛ حتی اگر این شیء گمشده تنها یک سکه‌ی ۱۰ - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - ینی باشد. وقتی کودک سکه‌ای را تحویل کوبان دهد، افسر پلیس با آن مانند هر شیء گم‌شده‌ی دیگر - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - برخوردی رسمی می‌کند. بدین‌ترتیب، گزارشی تهیه می‌شود و سکه - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - توسط پلیس توقیف خواهد شد. اما ازآنجاکه کسی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - گم‌شدن سکه‌اش را گزارش نخواهد کرد، پلیس آن سکه را به‌عنوان پاداش به کودک برمی‌گرداند؛ بنابراین، با اینکه تغییری در میزان پول تحویل‌شده رخ نمی‌دهد؛ اما فرایند تحویل این پول به پلیس تفاوت آشکاری با برداشتن مستقیم پول برای خود دارد. مورد آخر، دزدی به‌شمار می‌آید؛ درحالی‌که دیگری تنها یک پاداش است.

اخیرا - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - مطالعه‌ای با هدف مقایسه‌ی تعداد تلفن‌ها و کیف‌پول‌های گم‌شده در نیویورک و توکیو صورت گرفت. پژوهش یادشده نشان داد که ۸۸ درصد از تلفن‌های گم‌شده - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - ازسوی شهروندان توکیو به پلیس تحویل شده است؛ درحالی‌که این - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - آمار در نیویورک به ۶ درصد می‌رسید. آمار کیف‌پول‌های عودت‌شده در توکیو و نیویورک نیز به‌ترتیب برابر با ۸۰ و ۱۰ درصد بود. شاید فراوانی تعداد پاسگاه‌های پلیس تأثیر به‌سزایی در تسهیل روند بازگردانی اشیا گم‌شده داشته باشد؛ ولی قطعا نمی‌توان علت چنین رفتاری را به‌سادگی در این مورد خلاصه کرد.

صداقت

از آن سو، آمار چترهای مفقودی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - بازگرداده‌شده به صاحبانشان در توکیو اصلا با منطق پیشین سازگاری ندارد. آمار سال ۲۰۱۸ می‌گوید که از ۳۳۸ هزار چتر تحویل شده به مراکز اشیا مفقودی در توکیو، تنها یک درصد آن‌ها به‌دست صاحبانشان رسیده‌اند.

در حقیقت وضعیت نابه‌‌هنجار دیده‌‌شده - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - درمورد چترها به واقعیتی دیگر اشاره دارد. ساتوشی، یکی از ساکنین پیشین محله‌‌ی سوگینامیکو در توکیو می‌‌گوید بسیاری از مردم فراموش می‌‌کنند گم‌‌شدن چتر خود را گزارش - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - دهند و از این رو، اگر کسی در باران گرفتار شود، عجیب نیست که با مراجعه به مراکز اشیا مفقودی، یک چتر برای خود دست‌‌وپا کند. ساتوشی به انواعی از چترهای پلاستیکی رایج اشاره دارد که قیمتی در - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - حدود ۵۰۰ - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - ین دارند و می‌‌توان آن‌‌ها را در هر فروشگاهی پیدا کرد. او می‌‌گوید از آنجاکه این چترها به‌‌وفور در پیشخوان مراکز اشیا مفقودی وجود دارند، او نیز درصورت نیاز معمولا از آن‌‌ها استفاده می‌کند.

تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر

فراوانی تعداد پاسگاه‌‌های محلی در توکیو بدان معنا است که - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - همیشه پلیس برای کمک در دسترس ساکنین خواهد بود.

بهرنز معتقد است که موضوع صداقت در جامعه‌‌ی ژاپن تاریخچه‌‌ی پیچیده‌‌ای دارد. به‌‌عنوان مثال، مسئله‌‌ی درمان و پزشکی را در نظر بگیرید. تا ۱۰ یا ۲۰ سال پیش، پنهان‌‌نگاه‌‌داشتن نتایج تشخیص پزشکی از بیماران امری رایج میان - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - پزشکان تلقی می‌‌شد. آن‌‌ها - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - چنین موضوعاتی را تنها با بستگان درجه‌‌ی یک بیمار مطرح می‌‌کردند. بنابراین عموما مبتلایان به سرطان حتی از ابتلای خود به چنین بیماری‌‌هایی نیز آگاه نمی‌‌شدند. بهرنز می‌‌گوید:

مردم ژاپن معتقد هستند که [با شنیدن - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - چنین خبری] فرد ممکن است امید خود را برای ادامه‌‌ی زندگی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - از دست بدهد. بستگان درجه‌‌ی یک بیمار این‌‌گونه وانمود می‌‌کنند که مشکل مهمی وجود ندارد. در - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - غرب، مردم از شنیدن چنین خبری شوکه می‌‌شوند.

کودکان ژاپنی از سنین پایین فرهنگ بازگرداندن اشیاء پیداشده را آموزش می‌بینند

انگیزه‌‌ی موجود در پس چنین رفتارهایی بسیار پیچیده است و عمیقا ریشه در فرهنگ ژاپن دارد. البته اخیرا این رویکرد تغییراتی داشته است؛ ولی همین نمونه رفتارهای - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - متناقض باعث شده تا بسیاری از افراد (از جمله بهرنز) متقاعد شوند که عملا نمی‌‌توان ژاپنی‌‌ها را صادق‌‌تر از سایر مردم جهان - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - تصور کرد.

بهرنز می‌‌گوید مردم ژاپن درون خود نوعی ترس احساس می‌‌کنند که از اعتقاداتشان به موضوع تناسخ در آیین بوداییسم نشات می‌‌گیرد. با وجود اینکه، اغلب مردم - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - ژاپن پیرو هیچ مذهب رسمی یا دینی نیستند؛ اما بسیاری به رهنمون‌‌های آیین باستانی شینتو و مذهب بودائیسم باور دارند؛ اعتقاداتی که بر تداوم حیات معنوی در زندگی پس از مرگ اشاره دارند.

اعتقاد به حضور یک مراقب

پس از وقوع سونامی مرگبار سال ۲۰۱۱ در بخش‌‌های شمالی ژاپن، بسیاری از مردم این کشور بی‌‌خانمان شدند و حتی دسترسی خود را به آب و غذا  نیز از دست دادند. اما حتی در آن وضعیت اسفناک نیز مردم با اولویت دادن به نیازهای دیگران، صبر و شکیبایی مثال‌‌زنی خود را در زمان بروز فاجعه به رخ جهان کشیدند. بهرنز ریشه‌‌ی این نوع رفتارها - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - را در اصل «گامان» و تفکر بودائیسم جست‌‌وجو می‌‌کند (این اصول فکری به لزوم تحمل سخت‌‌ترین و غیرقابل‌‌تحمل‌‌ترین شرایط از سوی انسان اشاره دارد و ارجحیت‌‌دادن نیازهای دیگران را نسبت‌‌به خود یادآور می‌‌شود). آن زمان، موضوع کاهش چشمگیر غارت فروشگاه‌‌ها در مناطق آسیب‌‌دیده‌‌ی ژاپن نسبت به سایر کشورها با - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - بازتاب گسترده‌‌ی رسانه‌‌های جهان مواجه شد. تامورا می‌‌گوید: «اینکه بگوییم به‌کلی هیچ غارتی رخ نداد، موضوعی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - دور از منطق است؛ با این حال وی با شرح واقعه‌‌ای، یکی از ویژگی‌‌های جالب روان بشر را آشکار می‌‌کند». او می‌افزاید:

پس از اینکه رآکتورهای هسته‌‌ای فوکوشیما در پی زلزله‌‌ی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - سال ۲۰۱۱ از کار افتادند، منطقه‌‌ی مذکور به‌‌خاطر شدت تشعشعات تا چند ماه قرنطینه شد. تنها سرقت‌‌های رخ‌‌داده در شرایطی انجام گرفت که عملا هیچ‌‌کسی حضور نداشت؛ - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - نه پلیسی بود و نه شاهدی برای این نوع رفتارهای خلافکارانه.

تامورا مفهومی را با نام «hito no me» تشریح می‌‌کند که به‌‌معنای چشم - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - اجتماعی است. بنابر این مفهوم، حتی وقتی پلیسی حضور نداشته باشد؛ تا وقتی که حضور یک چشم اجتماعی احساس شود، هیچ سرقتی رخ نخواهد داد؛ اما اگر در مکانی هیچ شاهدی حضور نداشته باشد، دزدی رخ خواهد داد.

تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر

چترهای پلاستیکی شفاف مانند نمونه‌‌های فوق به‌‌حدی در توکیو فراوان هستند که می‌‌توان مجانی آن‌‌ها را برداشت.

بنابر آموزه‌‌های مکتب شینتوئیسم، - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - همه‌‌چیز از سنگ‌‌ها گرفته تا درختان از روح برخوردار هستند. - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - با اینکه پیروان رسمی این مکتب در ژاپن در اقلیت هستند؛ اما باور به وجود «دانای - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - مطلق» همچنان نفوذ فراوانی در فرهنگ ژاپنی‌ها دارد. باور بهرنز درمورد وجود نوعی ترس در فرهنگ ژاپنی‌‌ها نیز از همین‌‌جا نشات می‌‌گیرد؛ چراکه «وقتی شما احساس کنید همواره تحت - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - نظر هستید و - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - سرشت شما به‌‌گونه‌‌ای پرورش یافته باشد که دیگران را بر خود ترجیح دهید، پس طبیعی است که همواره دغدغه‌‌ی بازگرداندن اشیا گم‌‌شده‌‌ی دیگران را داشته باشید.»

جمع‌‌گرایی

به‌‌طور کلی باید این‌‌گونه گفت که «جمع‌‌گرایی» از ویژگی‌‌های بارز مردمان شرق آسیا است. این نوع ویژگی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - عموما با ارجحیت‌‌دادن دیگران نسبت‌‌به خود و مشارکت - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - در اموری با منافع جمعی (به‌‌جای منافع شخصی) توصیف می‌‌شود. بهرنز نیز با اینکه در گذشته، با تعمیم چنین ویژگی‌‌ - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - به کل جامعه‌‌ی ژاپن مخالف بود؛ اما او نیز اکنون معتقد است چنین روحیه‌‌ای واقعا در نزد مردمانش وجود دارد.

مادران ژاپنی بیشتر خواستار یک زندگی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - معمولی برای فرزندانشان هستند تا یک زندگی با سطح بسیار بالا

پیش‌تر، طی یک - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - پژوهش، از تعدادی از مادران ژاپنی و آمریکایی پرسیده شد تا از آرزوهای خود برای فرزندانشان سخن بگویند. بهرنز از نتایج این پژوهش چنین دریافت که مادران ژاپنی بیشتر - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - خواهان یک زندگی معمولی برای فرزندانشان هستند؛ این - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - نوع ذهنیت به‌‌ هیچ‌‌وجه در میان مادران آمریکایی قابل‌‌مشاهده نبود. البته نمی‌‌توان گفت که تمامی مادران آمریکایی رؤیای تبدیل‌‌شدن فرزندانشان را به سوپراستار‌‌های بین‌‌المللی را در سر می‌‌پرورانند؛ ولی دستکم باید اقرار کرد تمایل به داشتن یک زندگی عادی، موضوعی است که تنها به مردمان زاپن اختصاص دارد. بهرنز می‌‌گوید:

دیدگاه جمع‌‌گرایی به حس تعلق افراد بازمی‌‌گردد. [در ژاپن] رانده‌‌شدن از گروهی که بدان تعلق دارید، می‌‌تواند یک ضربه‌‌ی روحی سنگین تلقی شود. بسیار مهم است که فرد نوعی تعلق به یک گروه را احساس کند. با انجام یک کار خیر نظیر بازگرداندن یک کیف پول گم‌‌شده این احساس را پیدا خواهید کرد که شاید در آینده نیز کسی چنین کاری را در حق شما انجام دهد. 

به‌‌باور من، این موضوع درون ما نهادینه شده است. انجام یک کار در حق دیگران به‌‌شکل یک حسن اخلاقی در ما القا شده است. اینجا - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - وقتی کسی شی‌‌ای را تحویل پلیس می‌‌دهد؛ - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - انتظار ندارد - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - چیزی در ازای آن دریافت کند. - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - شاید فرد دیگری [به‌‌خاطر گم‌‌کردن آن شی] واقعا در دردسر افتاده و به آن نیاز داشته باشد.

تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر

رفتار صبورانه‌ی مردم ژاپن در پی فاجعه‌ی سونامی سال ۲۰۱۱ با انعکاس رسانه‌ای گسترده‌ای مواجه شد.

پروفسور مارک دی‌‌.وست، استاد دانشکده‌‌ی حقوق دانشگاه میشیگان در ایالات متحده و از متخصصان سیستم قانونی کشور ژاپن می‌‌گوید: «البته در نهایت نیز باید گفت مردم ژاپن به‌‌خاطر قوانین و عرف اقدام به تحویل اشیا گم‌‌شده می‌‌کنند». دی.‌‌وست همان پژوهشگری است که پیش‌‌تر آزمایش گم‌‌کردن عمدی کیف پول را در شهرهای توکیو - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - و نیویورک به انجام رسانده بود. او می‌‌افزاید که مفهوم حقوقی مالکیت در کشور ژاپن چندان غریب نیست. موضوع اموال اشتراکی - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - در این کشور پدیده‌‌ای کمتر شناخته‌‌شده - تلفن تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید سامسونگ اسلامشهر - است؛ از این‌‌رو بسیاری از مردم اگر ببینند یک چتر به‌‌درستی در محل خود قفل‌‌و‌‌بست نشده باشد؛ آن را به‌‌عنوان یک وسیله‌‌ی مجانی در نظر می‌‌گیرند.

به‌‌نظر می‌رسد از دیدگاه بهرنز و دی‌‌.وست واقعیاتی نظیر فراوانی تعداد نیروهای پلیس در کنار سنت‌‌های فرهنگی مبتنی‌‌بر جمع‌‌گرایی در ژاپن دلیل محکم‌‌تری برای  رفتارهای درستکارانه‌‌ی مردمان ژاپن باشد. صرف‌نظر از اینکه به صداقت بیش‌‌تر ژاپنی‌ها در قیاس با سایر مردم جهان باور داشته باشید یا نه؛ جای تردیدی وجود ندارد که رویکرد فرهنگی و اخلاقی مردمان سرزمین آفتاب تابان از بسیاری جهات ستودنی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone