نظرسنجی از بازیسازان در جریان «کنفرانس توسعهدهندگان بازی» (Game Developers Conference) نشان میدهد ۱۱ درصد از آنها درحال کار روی پروژههایی برای کنسول بازی پلیاستیشن ۵ هستند و ۹ - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - درصد پروژهای - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - برای ایکسباکس سری - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - ایکس در دست دارند. از سوی دیگر ۵۹ درصد از این جمع پروژههایی برای کامپیوترهای شخصی - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - دارند و ۳۹ درصد در حال کار روی عناوین گوشیهای هوشمند هستند.
در کمال تعجب، تنها ۶ درصد - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - به گوگل استادیا توجه - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - نشان میدهند و از آن حیرتآورتر، آمار ۳ درصدی توسعهدهندهگان سرویس ابری مایکروسافت، پروژه ایکس کلاد (Project xCloud) است.
یکی از پرسشهای نظرسنجی سالانهی GDC، دربارهی «تکنولوژی فراگیری» است که ظرف پنج سال آینده غالب خواهد شد. در نظرسنجی امسال نیز مانند سالهای گذشته، پاسخ بازیسازان به این پرسش «واقعیت افزوده (AR)» بود؛ با این تفاوت که امسال اختلاف رتبههای اول و دوم کاهش پیدا کرده است. سال ۲۰۱۹ بهطور میانگین ۱۹ درصد بازیسازان در این کنفرانس معتقد بودند که واقعیت مجازی در حال پیشرفت است. این آمار در سال ۲۰۲۰ به ۲۵ درصد رسیده است؛ درحالیکه ۳۲ درصد از شرکتکنندگان واقعیت افزوده را فناوری با چشمانداز - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - برتر میدانند.
۱۹ درصد از توسعهدهندگان اعتقاد دارند که واقعیت - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - افزوده و واقعیت مجازی، هر دو به - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - یک اندازه متداول خواهند شد؛ درحالیکه ۱۶ درصد آنان امیدی به همهگیر شدن این فناوری تا ۵ سال آینده ندارند و ۶ درصد - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - هم - خدمات پس از فروش یخچال دوقلو جنرال الکتریک اکباتان - اعلام کردند که دراینباره نظری ندارند.