تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروویو در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروویو نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02191001680
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروویو دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02191001680
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02191001680
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02191001680


کد مطلب: 14687.html
سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰

فناوری روز دنیا؛ ابزار تیم جلوه‌ های ویژه فیلم مرد ایرلندی برای جوان کردن دنیرو

تیم جلوه‌های ویژه‌ی جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی به‌نام «مرد ایرلندی»، از فناوری‌ روز دنیا و اختراع خودشان برای جوان‌کردن بازیگران بهره بردند.

نتفلیکس و کارگردان تحسین‌شده‌ی هالیوود، مارتین اسکورسیزی،‌ در نگاه اول زوجی نامناسب برای ساختن فیلم جدید این کارگردان به‌نام مرد ایرلندی (The Irishman) بودند؛ فیلمی که براساس رمان سال ۲۰۰۴ به‌نام I Heard You Paint Houses نوشته‌ی چارلز برندت ساخته شد. البته درنهایت همه‌ی شک‌و‌شبهه‌ها درباره‌ی موفقیت فیلم با اولین اکران‌های سینمایی و استریم در سرویس اختصاصی نتفلیکس از بین - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - رفت. به‌علاوه، درحال‌حاضر بسیاری - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - از کارشناسان بخت فیلم مرد ایرلندی را در - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - فصل جوایز بسیار زیاد می‌دانند.

فیلم - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - مرد ایرلندی جزئیات زندگی فرانک شیران،قاتل مافیایی و ارتباط احتمالی او را با ناپدیدشدن رهبر اتحادیه‌ی بین‌المللی برادری تیمسترز، جیمی هوفا، نشان می‌دهد. فیلم مذکور از بازیگران بزرگ تاریخ سینما همچون رابرت دنیرو و آل‌پاچینو و جو پچی بهره می‌برد. فیلم مرد ایرلندی شخصیت‌های - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - خود را در دهه‌های متعدد زندگی نشان می‌دهد و از جلوه‌های بصری - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - حرفه‌ای در این مسیر استفاده می‌کند. جلوه‌های ویژه‌ی فیلم مرد ایرلندی به ابزارهای مرسوم همچون کلاه‌های تکنولوژیکی تصویربرداری دیجیتال یا لباس‌های موشن‌پیکچر یا ابزارهای - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - علامت‌زنی چهره محدود نیست؛ بلکه سازندگان از فناوری جدیدی در فیلم استفاده کردند که به‌نوعی نوآوری انقلابی نیز محسوب می‌شود.

پابلو هلمن مدیریت تیم جلوه‌های بصری را برعهده داشت که از شرکت Industial Light & Magic به تیم فیلم‌سازی اضافه شد. او در سال ۲۰۱۶ نیز در فیلم «سکوت (Silence)» با اسکورسیزی همکاری کرده بود. - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - هلمن سابقه‌ی - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - دو بار نامزدی جلوه‌های ویژه را در مراسم اسکار دارد. رسانه‌ی دیجیتال ترندز مصاحبه‌ای با هلمن ترتیب داد تا مشکلات ساخت و آزمایش فناوری جلوه‌های ویژه‌ی فیلم مرد ایرلندی را بررسی کند؛ مشکلاتی که راضی‌کردن یکی از بزرگ‌ترین کارگردان‌های - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - تاریخ را شامل می‌شد تا از جلوه‌های دیجیتالی جوان‌سازی برای چند تن از بزرگ‌ترین بازیگران تاریخ استفاده کند.

تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد

در روزهای ابتدای پروژه، چگونه توانستید مارتین اسکورسیزی را راضی کنید؟ درواقع، باید به او نشان می‌دادید نه‌‌تنها فناوری جوان‌سازی عملی خواهد - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - بود؛ بلکه با سبک فیلم‌سازی او نیز هماهنگی دارد.

پابلو هلمن: همه‌چیز به اعتماد برمی‌گردد. در فیلم‌سازی، در همه‌ی موارد به یکدیگر تکیه می‌کنید. این تنها بخشی از فرایند است. ما همچنین درباره‌ی فناوری باهم صحبت کردیم. مارتین مشکلی با استفاده از ابزارهای - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - جدید منطقی ندارد. درنهایت، بحث خوبی با او داشتم و آزمایش فناوری جدید را به‌صورت ایده‌ای مناسب شرح دادم.

تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد

درباره‌ی این فناوری بیشتر توضیح دهید.

درباره‌ی روش‌های گوناگونی باهم صحبت - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - کردیم. به‌‌دلیل روش تدوین فیلم، نمی‌توانستیم بازیگر دیگری را برای شخصیت‌ها انتخاب و چهره‌ی او را جایگزین کنیم. روش تدوین به‌گونه‌ای بود که جابه‌جایی‌های زمانی متعددی داشت؛ درنتیجه جایگزینی بدن‌ها ممکن نبود و این گزینه از بحث خارج شد. گزینه‌ی دوم ما استفاده از - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - بازیگری جوان‌تر بود. مارتین می‌خواست ارتباط بین شخصیت‌ها را در سنین گوناگون حفظ کند و ارتباط با مخاطب نیز باید حفظ می‌شد؛ بنابراین، استفاده از سه شخصیت اصلی و سه شخصیت جوان‌تر و پیاده‌سازی گریم سنگین برای هریک از آن‌ها با هدف حفظ ارتباط، دشواری‌های متعددی به‌همراه داشت. درنهایت، هیچ راه دیگری برای پیاده‌سازی - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - برنامه‌ها وجود نداشت. پس از اینکه جوان‌سازی دیجیتالی را به‌عنوان راهکار به مارتین پیشنهاد دادیم، باید ظاهر نتیجه‌ی فناوری را نیز به‌نمایش می‌گذاشتیم.

تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد

چگونه روش نهایی جوان‌سازی دیجیتال را انتخاب کردید؟ امروزه استودیوها از روش‌های متعددی برای این - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - نوع از جلوه‌های ویژه استفاده می‌کنند.

مارتین گفت: «اگر بخواهیم از جوان‌سازی دیجیتالی استفاده کنیم، رابرت دنیرو فردی نخواهد بود که تمامی آن ابزارهای تکنولوژی را روی صورت خود استفاده کند. او از مارکرهای چهره استفاده نخواهد کرد و کلاه‌های ویژه با - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - دوربین‌های داخلی یا لباس‌های دیگر مخصوص جلوه‌های ویژه نمی‌پوشد. اگر توان حل این - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - مشکلات - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - را دارید، پس می‌توانیم کار را انجام دهیم». - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - از نتیجه‌ی جلسه بسیار هیجان‌زده شدم؛ چون فرصتی عالی دراختیار داشتم تا فناوری را به‌سمت مکان طبیعی خود و جایی - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - سوق دهم که - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - تصمیم گرفتیم از آن استفاده کنیم. اگر به تاریخچه‌ی فیلم‌برداری موشن‌کپچر نگاه کنید، در روزهای ابتدایی، دنبال‌کردن حرکت بازیگران به‌صورت دستی انجام می‌شد. سپس، مارکرها - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - روی لباس بازیگر نصب شدند و درنهایت، به کامپیوتر آموزش دادیم که مارکرها را دنبال کند. در مراحل بعدی، مارکرها به‌ چهره‌ی بازیگران متصل شدند و بازهم کامپیوتر آن‌ها را دنبال می‌کرد. - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - روند - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - طبیعی توسعه‌ی فناوری‌ها بدین‌‌شکل است که باید به‌مرور مارکرها را از بین ببریم. تصمیم گرفتم این روش تولید را در فیلم استفاده کنم؛ اما باید ابتدا نتیجه را به مارتین نشان می‌دادم.

آزمایش‌های اولیه چگونه بودند؟

پیشنهاد دادم دنیرو بخشی از فیلم Goodfellas را مجددا بازی کند؛ چون با استفاده از آن می‌توانستیم زیرساخت فناوری را شکل دهیم و مارتین نیز آشنایی - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - زیادی با صحنه‌ی - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - آزمایشی داشت. درنهایت، دنیرو صحنه‌‌ای از فیلم را در ۷۴ سالگی بازی کرد و ما آن را به شخصیتی شبیه به شخصیت ۳۰ تا ۴۰ سال - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - قبل تغییر دادیم؛ درنتیجه، آن‌ها به من اعتماد کردند.

تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد

دنیرو کدام‌یک از صحنه‌های Goodfellas را مجددا بازی کرد؟

صحنه‌ی کادیلاک صورتی را بازسازی کردیم؛ صحنه‌ای که پس از دزدیدن میلیون‌ها دلار پول می‌بینیم شخصیت‌های اصلی مشغول خرید کالاهای جدید - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - هستند. دنیرو به - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - همه می‌گوید با پول جدید هیچ کالایی نخرند. سپس، یکی از شخصیت‌ها با کادیلاک صورتی - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - سر قرار می‌آید و دنیرو به او می‌گوید: «لعنتی، مشکلت چیه؟» ما صحنه‌ی کلادیلاک صورتی را به این دلیل انتخاب کردیم - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - که - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - دنیرو در آن نقشی اغراق‌آمیز بازی می‌کرد. حرکت‌های افراطی مشکلات زیادی ایجاد می‌کردند. البته تصمیم داشتیم ظاهر رفتاری جلوه‌ی جوان‌سازی را بررسی کنیم - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - و فقط نمی‌خواستیم فردی ۴۰ ساله را نشان دهیم؛ بلکه چگونگی رفتار او نیز برایمان مهم بود؛ - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - رفتارهایی که شخصیت او را نشان می‌دهند. چنین فرایندی بدون استفاده از مارکرها بسیار دشوار بود؛ درنتیجه، اثبات کردیم فرایند مذکور بدون استفاده از مارکرها و دخیل‌کردن بازیگران ممکن می‌شود.

پس، درنهایت بدون استفاده از مارکرها همه‌ی جزئیات را ثبت کردید.

اگر از مارکرها - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - استفاده نکنیم، فقط بازیگر را دراختیار داریم که به‌عنوان المانی سه‌بعدی دربرابر دوربین قرار دارد و برخورد نور با چهره‌ی او نیز بخش دیگری از - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - طراحی را شکل می‌دهد. ازاین‌رو، نورپردازی و بافت‌هایی را ثبت کردیم که براثر نور ایجاد می‌شوند و - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - درنهایت، مدلی سه‌بعدی ساختیم. برای انجام چنین کاری، باید - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - حداکثر اطلاعات - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - ممکن را جمع‌آوری می‌کردیم. تنها یک دوربین، یعنی دوربین کارگردان را دراختیار داشتیم. اگر می‌توانستیم با دوربین‌های متعدد سوژه را از زاویه‌های گوناگون مشاهده کنیم، با ساختار مثلثی و استفاده از همه‌ی دوربین‌ها، هندسه‌ی سه‌بعدی را ایجاد می‌کردیم.

تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد

برای پیاده‌سازی برنامه‌ی نهایی، وسیله‌ای با سه دوربین طراحی کردیم. دوربین وسطی همان دوربین کارگردان است و دوربین‌های چپ و راست به‌نام «دوربین شاهد» استفاده شدند که از نوع مادون‌قرمز بودند. نرم‌افزاری اختصاصی ما، یعنی Flux، اطلاعات دریافت‌شده از سه دوربین را می‌گیرد و سپس با ترکیب داده‌های سه‌گانه، هندسه‌ی سه‌بعدی را از سوژه‌ی روبه‌روی دوربین‌ها می‌سازد.

درنتیجه، اطلاعات سه‌گانه‌ای از عمیق و سایه و نور از زاویه‌های گوناگون دریافت کردید.

کاملا درست است. در فرایندهای این‌چنینی، هرچه اطلاعات بیشتری در دست داشته باشید، احتمال ساختن محتوا از هیچ بیشتر می‌شود.

شما در فیلم‌هایی کار کرده‌اید که جلوه‌های ویژه‌ی بسیار بزرگ و پیچیده‌ای داشتند. همچنین، فیلم‌های ساخته‌اید که رویکردشان به جلوه‌های بصیر نامحسوس - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - بوده است. مرد ایرلندی - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - در دسته‌ی دوم قرار می‌گیرد. رویکرد شما درباره‌ی جلوه‌های بصری - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - در چنین فیلم‌هایی چگونه تغییر می‌کند؛ فیلم‌هایی که نامحسوس‌بودن جلوه‌های بصری در آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

فیلم‌هایی که جلوه‌های بصری را به‌صورت پنهان به‌کار می‌گیرند، حساسیت بیشتری به‌همراه دارند

در این پروژه‌ها، باید به مواردی دقت کنید که حین ساخت فیلم‌هایی با جلوه‌‌های ویژه‌ی بسیار، نادیده می‌گرفتید. در این نمونه از فیلم‌ها، دوربین حرکت نمی‌کند و قاب‌بندی از پیشانی تا چانه را پوشش می‌دهد و درواقع، جایی برای نادیده‌گرفتن وجود ندارد. هرآنچه دربرابرتان قرار دارد، بازی بازیگر را شکل می‌دهد. باید با دقت - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - زیاد به عمل بازیگری بنگرید و بازی آن‌ها را برای رسیدن به اهداف - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - خود بازسازی کنید. 

تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد

بررسی عمیق بازیگران و رفتارهای آن‌ها - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - باعث می‌شود رفتار و حالت‌های متعدد را درک - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - کنید؛ بنابراین، تفاوت بین مواردی همچون نگاه متمرکز یا شاد - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - و چگونگی نشان‌دادن آن‌ها را درک خواهید کرد. برای مثال، متوجه می‌شوید چانه و بینی و ابروها درمقایسه‌با احساسات بازیگر حرکت‌های منحصربه‌فردی دارند. به‌هرحال، باید بدانید چه عواملی شخصیت فیلم را شبیه به بازیگر مدنظر و رفتارهای خاصش نشان می‌دهد.

فناوری چگونه همه‌ی این اطلاعات را دریافت و تفسیر می‌کند؟

نرم‌افزاری که برای این پروژه توسعه دادیم، رویکردی شبیه به دریافت فیلم با مارکر دارد؛ اما تمامی پیکسل‌هایی را به ما می‌دهد که دوربین در چهره‌ی فرد می‌بیند؛ درنتیجه، ما به‌جای ۲۰۰ مارکر، هزاران المان شناسایی داشتیم که مدام در حال حرکت بودند. نرم‌افزار به تمامی اطلاعات دریافت‌شده از دوربین‌ها نگاه و همه‌ی موارد را دریافت می‌کند. به‌عنوان مثال، نرم‌افزار متوجه می‌شود چهره در طول صحبت‌کردن چه حرکت‌هایی دارد.

تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد

در بسیاری از موارد که جلوه‌های ویژه روی صورت - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - بازیگر پیاده می‌شوند، وزن دیالوگ را از دست می‌دهیم؛ چون وقتی حروف صامت و مصوت را - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - باهم ترکیب می‌کنید، چهره لرزش خاصی از خود نشان می‌دهد که شبیه به ریتم است. در حالت استفاده از مارکرها، به این ریتم دسترسی نداریم؛ زیرا نرم‌افزار به‌اندازه‌ی کافی حساس نیست. کامپیوتر در حالت بدون مارکر، حساسیت بیشتری دربرابر حرکت‌ها از - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - خود نشان می‌دهد و همه‌‌ی آن‌ها را ثبت می‌کند؛ درنتیجه، دیالوگ و - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - کل حرکت‌های بازیگر باهم ترکیب می‌شوند؛ چون شما همه‌چیز را به‌صورت متحرک درکنار هم می‌بینید. وقتی بازیگران در تعامل با - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - یکدیگر فعالیت می‌کنند، خطوط دیالوگی باهم برخورد و - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - افراد صحبت‌های یکدیگر را درک می‌کنند. درواقع، تأثیر دیالوگ روی فرد مقابل و درک صحبت‌ها و واکنش‌هایی که درنتیجه ایجاد می‌شوند، همگی روی چهره و عملکرد تأثیر می‌گذارند. چشم‌ها و بدن و صورت همه‌ی - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - تعامل‌ها را ثبت می‌کنند. وقتی بتوانیم همه‌ی بخش‌ها را به‌صورت هم‌زمان ثبت کنیم، تصویری عالی در اختیار خواهیم داشت.

تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد

در برخی مصاحبه‌ها، گفته بودید مرد ایرلندی را به‌عنوان رفراندومی در فناوری جلوه‌های ویژه می‌دانید. منظور از این عبارت چیست؟

منظور من این است که فناوری امروز حضور دارد و به بازی بازیگران کمک می‌کند. کارگردان و بازیگر هر دو به‌دنبال کنترل هستند؛ بنابراین، دوربودن فناوری ما از سرچشمه‌ی بازی بازیگران نکته‌ی مهمی به‌نظر - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - می‌رسد و درنهایت، فناوری باید در خدمت داستان باشد و نه برعکس. هیچ کارگردانی دوست ندارد با عبارت‌هایی همچون «نمی‌توانید دوربین را این‌گونه حرکت دهید» یا «نمی‌توانید بازیگران را این‌گونه حرکت دهید» روبه‌رو شود. شما نباید به کارگردان بگویید بازیگران یا نور را به روشی خاص حرکت دهند - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - یا به‌خاطر دلایل فناورانه، لباس یا کلاه خاص بپوشند؛ درنتیجه ایده‌ی نهایی، یعنی پیشرفت آهسته و پیوسته‌ی فناوری، ابزارها - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - باید هرچه‌بیشتر از تأثیرگذاری بر بازی بازیگران دور شوند. در پایان پروژه‌ها، حرکت بازیگران و داستان‌هایی که با همان حرکت‌ها و بازی‌ها گفته - تعمیرات سولاردام وستینگهاوس ملارد - می‌شوند، برای مخاطب ارزش دارند و مخاطب، تنها زمانی با بازیگر ارتباط برقرار می‌کند که بازی او بیشتر طبیعی باشد؛ درنتیجه جلوه‌های ویژه صرف‌نظر از فناوری استفاده‌شده، باید به طبیعی‌ترشدن بازی کمک کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان


طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone