هرچند مایکروسافت سال گذشته برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - ویندوز 11 ابتدا ایموجیهای سه بعدی را معرفی کرده بود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - و سپس نسخههای کاملا دو بعدی را در دسترس کاربران قرار داد، اما حالا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - به نظر میرسد همچنان در حال کار حالت سه بعدی ایموجیها است.
«ناندو کاستا»، طراح برجسته مایکروسافت اخیرا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - در شبکههای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - اجتماعی فاش کرد که این شرکت همچنان در حال کار روی ایموجیها برای ویندوز 11 است تا به آنها جلوه سه بعدی اضافه کند. او اخیرا پست بسیار طولانی در لینکدین نوشت که برنامهها و تلاش ردموندیها به سمت سه بعدی شدن را توضیح میدهد. در همین حال، او در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که ایموجیهای سه بعدی ویندوز 11 را درخواست کرده بود، نوشت: «در حال کار روی آنها هستیم.»
با این حال، هنوز مشخص نیست که ایموجیهای سه بعدی چه زمانی وارد ویندوز 11 خواهند شد، اما حداقل اکنون مشخص شده که مایکروسافت همچنان در تلاش است تا آنها را به سیستم عامل جدید خود اضافه کند.
مایکروسافت سال میلادی گذشته ابتدا از ایموجیهای سه بعدی رونمایی کرد و به کاربران وعده داد که آنها به ویندوز 11 اضافه خواهند شد. در نهایت ایموجیهای جدید مایکروسافت به صورت دو بعدی برای ویندوز ۱۱ منتشر شدند. دلیل آن احتمالا این بوده که طراحی دو بعدی در بسیاری از برنامهها عملکرد بهتری دارد و ممکن است در ویندوز برخی محدودیتهای فنی وجود داشته باشد که مایکروسافت پیش از ارائه نسخه سه بعدی ایموجیها، باید آنها را برطرف کند.
کاستا در پست خود، همچنین به جزئیات دیگری از جمله اولویتهای مایکروسافت برای نشان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - دادن ویژگیهای انسانی مانند چین و چروک و مدل مو در ایموجیها، نحوه ارائه و استفاده از آنها در اپلیکیشنهایی مانند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - مایکروسافت تیمز و همچنین الهام گرفتن از برخی واقعیتهای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - جدید مانند «نحوه کار ترکیبی» در ایموجیها اشاره میکند.
به طور کلی ایموجیهای ارائه شده در این پست بسیار جذاب هستند و میتوانند به تجربه کاربران از ویندوز 11 کمک زیادی کنند. طبق گفته این طراح، مایکروسافت برای ساخت آنها از ابزارهایی مانند ادوبی ایلاستریتور، فیگما، Cinema 4D و موارد دیگری بهره برده است.