تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13544.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی تهران تا ۲۰ خرداد

جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شد. این جدول به شکل یک فایل پی دی اف توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در دسترس عموم قرار ...

جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شد. این جدول به شکل یک فایل پی دی اف توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در دسترس عموم - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان خواسته که برای دریافت برنامه خاموشی احتمالی از ۱۷ تا ۲۰ خرداد بر روی این نشانی جدول خاموشی های احتمالی برق شهر تهران کلیک کنند.

یکی از ابهامات مشترکان در این جداول، - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - علت قرار - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گرفتن برخی آدرس‌ها در گروه‌های مختلف بوده است. شرکت توزیع نیروی برق در همین رابطه - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اعلام کرده که علت این - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - موضوع وجود بیش از یک فیدر برق در - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نشانی مد نظر بوده است.

شرکت برق در این اعلامیه ضمن قدردانی از بردباری و همراهی مشترکان - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از آنها خواسته که با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق، این - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شرکت را در تأمین برق تهران بزرگ یاری کنند.

همچنین گفته شده که در صورت همکاری مشترکان برق در به کارگیری - تعمیرات یخچال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تأمین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی در پایتخت اعمال نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone