🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45067.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

استوری های اینستاگرام حالا بر اساس هشتگ و موقعیت قابل جستجو هستند

استوری های زودگذر اینستاگرام به تب اکسپلور قدم می گذارند. از امروز، شما می توانید استوری ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی یا هشتگ های به کار گرفته شده در آن ها جستجو کنید، البته ...

استوری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های زودگذر اینستاگرام به تب اکسپلور قدم می گذارند. از امروز، شما می توانید استوری ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی یا هشتگ های به کار گرفته شده در آن ها جستجو کنید، البته به شرطی که مربوط به حساب های کاربری خصوصی نباشند.

قابلیت جدید وسیله ای است تا بتوانید هر روز حجم انبوهی از عکس و ویدیوی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشتراک گذاری شده در سراسر دنیا را تماشا کنید. همانطور که انتظار می رفت، مثل بیشتر قابلیت های مرتبط با استوری اینستاگرام این خصوصیت هم مستقیما از اپلیکیشن اسنپ چت کپی برداری شده است.

برای تماشای استوری های افرادی که نزدیک به شما هستند کافیست به حلقه های استوری در بالای صفحه خانه مراجعه کنید. اینجا می توانید استوری هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در شهر محل زندگی تان ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده اند را ببینید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اما در مورد هشتگ ها هم می توانید این جستجو را انجام بدهید. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بدین شکل که با مراجعه به تب اکسپلور، هشتگ مد نظرتان را جستجو کنید تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینستاگرام استوری های مرتبط با آن را به شما نمایش بدهد، درست مثل اسکرین شاتی که در پایین ملاحظه می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اینستاگرام اعلام کرده که قابلیت جستجوی با هشتگ را «طی هفته های آتی» در اختیار کلیه کاربرانش قرار می دهد. همچنین بد نیست بدانید که قابلیت جستجوی استوری ها نخستین بار در تاریخ 31 مارس به اپلیکیشن اسنپ چت اضافه شده، اما هنوز تمام شهرها در آن پوشش داده نمی شوند. این در حالیست که احتمالا اینستاگرام این قابلیت را در اختیار طیف گسترده تری از کاربران قرار می دهد.

بنابراین اگر می خواهید استوری های شهر محل زندگیتان را جستجو کنید، شاید با اینستاگرام زودتر از اسنپ چت به نتیجه برسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone