تعمیرات یخچال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10182.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شارژر بی‌سیم موتورولا همزمان چهار موبایل را از فاصله ۳ متری شارژ می‌کند [تماشا کنید]

اوایل سال جاری میلادی و در جریان نمایشگاه CES، موتورولا از فناوری شارژ بی‌سیم جدیدی رونمایی کرد که دو دستگاه موبایل را از فاصله یک متری بدون نیاز به کابل شارژ می‌کند، اما اکنون نسل ...

اوایل - تعمیرات یخچال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سال جاری میلادی و در جریان نمایشگاه CES، موتورولا از فناوری شارژ بی‌سیم جدیدی رونمایی کرد که دو دستگاه موبایل را از فاصله یک متری بدون نیاز به کابل شارژ می‌کند، اما اکنون نسل جدید این فناوری را با قابلیت‌های پیشرفته‌تری به نمایش گذاشته است.

در نسل دوم فناوری شارژ بی‌سیم موتورولا، گوشی‌ها می‌توانند از فاصله ۳ متری شارژ شوند و برخی موانع بین شارژر و موبایل را نادیده بگیرند و خللی در روند شارژ شدن ایجاد نشود.

این شارژ مجهز به آرایه‌ای متشکلی از ۱۶۰۰ آنتن است. در توضیحات این فناوری آمده است که شارژر جدید قابلیت پوشش دهی تا قوسی با زاویه ۱۰۰ درجه را دارد، بنابراین می‌تواند گوشی‌هایی که از آن فاصله دارند را نیز شارژ کند.

علاوه بر اینکه نسل دوم فناوری شارژ بی‌سیم - تعمیرات یخچال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موتورولا - تعمیرات یخچال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اکنون محدوده پوشش‌دهی بهتری دارد، همچنین می‌تواند به عنوان پیشرفت جدیدی تا چهار موبایل را به صورت همزمان مدیریت کند. شارژر در نحوه برقرار کردن ارتباط خود با گوشی نیز با پیشرفت‌هایی روبرو شده و - تعمیرات یخچال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اکنون حتی می‌تواند برخی موانع بین خود و گوشی را نادیده بگیرد.

با این وجود در حالی که گوشی کاربران در دست یا جیب آن‌هاست نیز شارژر موتورولا می‌تواند به - تعمیرات یخچال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شارژ آن‌ها ادامه دهد. در توضیحات این خبر آمده است که شارژ می‌تواند بدن کاربران را تشخیص داده و پرتو خود را فقط به سمت گوشی هدایت کند. در نسل اول این فناوری با قرار دادن دست در برابر ایستگاه، فرایند شارژ متوقف می‌شد.

سال گذشته برخی فناوری مشابه از سوی شرکت‌های رقیب مانند Mi Air Charge شیائومی معرفی شدند که با استفاده از مجموعه ۱۴۴ آنتن می‌توانست با توان ۵ وات گوشی‌هایی در فاصله چند - تعمیرات یخچال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - متری را شارژ کند. فناوری شیائومی نیز قادر به شارژ دو گوشی به صورت همزمان است. شرکت چینی اوپو نیز فناوری شارژ بی‌سیم بدون تماس خود را معرفی کرده بود که گوشی‌هایی با فاصله ۱۰ سانتی متری را با حداکثر سرعت ۷.۵ وات می‌توانست شارژ کند. البته به نظر نمی‌رسد این فناوری توانایی شارژ چندین دستگاه به صورت همزمان را داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رخساره نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام روزتون بخیر یه سوال داشتم مرکز شما آیا میثم شبستر تعمیرات یخچال بوش GSN36VW3P داره؟
پاسخ: بله در میثم شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone