تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13460.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کدام مدل‌های اپل واچ به سیستم عامل watchOS 8 مجهز می‌شوند؟

اپل دیشب در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 از جدیدترین نسخه watchOS رونمایی کرد، اما کاربران کدام مدل‌های اپل واچ باید منتظر دریافت سیستم عامل watchOS 8 باشند؟ اپل هر سال از مدل جدید اپل ...

اپل دیشب در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 از جدیدترین - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نسخه watchOS رونمایی کرد، اما کاربران کدام مدل‌های اپل واچ باید منتظر دریافت سیستم عامل watchOS 8 باشند؟

اپل هر سال از مدل جدید اپل واچ رونمایی - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می‌کند و برای چندین سال برای آن‌ها بروزرسانی منتشر می‌کند. حالا که جدیدترین نسخه watchOS معرفی شده، بسیاری از کاربران منتظر انتشار آن برای اپل واچ خود هستند. کوپرتینویی‌ها - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - لیست این ساعت‌های هوشمند را - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - منتشر کرده‌اند و - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تنها سه - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نسل اول اپل واچ آن را دریافت نمی‌کنند.

مدل‌های اپل واچ دریافت‌کننده سیستم عامل watchOS 8

مدل‌های زیر سیستم عامل WatchOS 8 را دریافت می‌کنند:

  • اپل واچ سری ۶
  • اپل واچ سری ۵
  • اپل واچ سری ۴
  • اپل واچ - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سری ۳
  • اپل واچ SE

تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

سیستم عامل جدید اپل که نسخه نهایی‌اش در پاییز پیش رو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، تمرکز ویژه‌ای روی قابلیت‌های اجتماعی دارد. از جمله تغییرات watchOS 8 می‌توان به ادغام اپ Breath با Mindfulness اشاره کرد. علاوه بر این، با انیمیشن جدیدی - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای صفحه Breath در - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هنگام فعالیت‌های ورزشی هم روبه‌رو هستیم.

برنامه Sleep در watchOS 8 می‌تواند نرخ تنفس کاربران را ثبت کند که روی تعیین کیفیت خواب موثر است. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها دو فعالیت ورزشی جدید، تای‌چی و پیلاتس را به اپ Workout اضافه کرده‌اند.

این سیستم عامل از حالت پرتره برای نمایش تصاویر در واچ فیس پشتیبانی می‌کند و با شناسایی اطلاعات موجود در عکس، ساعت و تاریخ را بطور خودکار مشخص می‌کند.

اپل در کنار WatchOS 8، از سیستم عامل‌های iOS 15 به همراه iPadOS 15 و همچنین مک او اس ۱۲ - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موسوم به مانتری هم رونمایی کرد. این بروزرسانی‌ها قابلیت‌های جدید و متنوعی را در اختیار کاربران محصولات اپل قرار می‌دهند.

اپل در iOS - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 15 قابلیت‌های جدیدی - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به ایرپادها اضافه می‌کند، ویژگی Live Text را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین ویژگی‌های متنوعی به فیس تایم اضافه - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می‌کند - تعمیرات یخچال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که یکی از آن‌ها، «SharePlay» نام دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone