تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17096.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل کمیسیون اپ استور را برای توسعه‌دهندگان کوچک نصف کرد

اپل اعلام کرد از ابتدای سال آینده میلادی نرخ کمیسیون اپ استور برای توسعه دهندگانی که سالانه کمتر از ۱ میلیون دلار از بابت فروش اپ‌ها درآمد کسب کرده‌اند را به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد. ...

اپل اعلام کرد از ابتدای سال آینده میلادی نرخ کمیسیون اپ استور برای توسعه دهندگانی که سالانه کمتر از ۱ - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میلیون دلار از بابت فروش اپ‌ها درآمد کسب کرده‌اند را به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد.

اپل از برنامه‌ای به نام App Store Small Business Program برای حمایت از توسعه دهندگان کوچک رونمایی کرد. اپل می‌گوید از ابتدای سال ۲۰۲۱ از توسعه دهندگانی که سالانه کمتر از ۱ میلیون دلار از راه فروش اپ‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای کسب کرده‌اند، کمیسیون ۱۵ درصدی دریافت خواهد شد. همچنین توسعه دهندگانی که تاکنون برنامه‌ای در اپ استور منتشر نکرده‌اند نیز ۱۵ درصد کمیسیون خواهند داد.

تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اپل می‌گوید - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - توسعه دهندگانی مشمول این برنامه می‌شوند که درآمد سالانه آن‌ها از فروش تمام اپ‌های منتشر شده در اپ استور زیر ۱ میلیون دلار است و در صورت عبور درآمد از این مبلغ باید همان کمیسیون ۳۰ درصدی را پرداخت کنند. به گفته اپل اگر - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میزان فروش اپ‌ها در سال مالی بعد به - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - زیر ۱ میلیون دلار کاهش پیدا کرد، سازنده دوباره مشمول کمیسیون ۱۵ درصد می‌شود.

اپل در حال حاضر از بابت فروش - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برنامه‌ها و پرداخت‌های درون - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برنامه‌ای در اپ استور ۳۰ درصد کمیسیون می‌گیرد که صدای بسیاری از توسعه دهندگان و قانونگذاران را درآورده است. برای مثال فیسبوک و - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپیک گیمز (سازنده فورتنایت) به خاطر این کمیسیون سنگین و سیاست‌های انحصارطلبانه درگیر پرونده حقوقی با اپل شده‌اند. حال به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینونشین با نصف کردن کمیسیون - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای برخی از شرکت‌ها در پی آرام کردن اوضاع برآمده است.

اپل مدعی است کاهش کمیسیون اپ استور بر درآمدهای این شرکت تأثیر منفی می‌گذارد. اپ استور یکی - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از بزرگ‌ترین منابع درآمد - تعمیرات یخچال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل به شمار رفته و در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۱۴.۵۵ میلیارد دلار درآمد عاید این شرکت کرد که حدوداً ۲۲ درصد از درآمد اپل در بازه یاد شده را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مازار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ آیا یه سوال داشتم سمت روستای سراب هرسم اسلام آباد غرب سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در روستای سراب هرسم شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone