تعمیرات یخچال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13467.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل Health قابلیت اشتراک‌گذاری اطلاعات سلامتی را فراهم خواهد کرد

اپلیکیشن Apple Health در iOS 15 به قابلیت‌های جدید متنوعی مجهز می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ویژگی اشتراک‌گذاری اطلاعات با پزشک و اعضای خانواده یا دریافت نوتیفیکیشن آنی پیرامون سلامت فرد اشاره کنیم. ...

اپلیکیشن Apple Health در iOS 15 به قابلیت‌های جدید متنوعی مجهز می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ویژگی اشتراک‌گذاری اطلاعات با پزشک و اعضای خانواده یا دریافت نوتیفیکیشن آنی پیرامون سلامت فرد اشاره کنیم.

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۱ خود از ویژگی‌هایی برای اپ سلامت رونمایی کرد. این شرکت گفت تمام اطلاعات کاربران در این اپلیکیشن رمزنگاری می‌شود تا حتی کوپرتینویی‌ها هم به آن‌ها دسترسی نداشته باشند. قابلیت Sharing به نحوی طراحی شده تا اطلاعاتی مثل داده‌های خواب یا فعالیت‌های بدنی را که ممکن است از خاطرتان برود، به‌راحتی در اختیار پزشک قرار دهید.

تعمیرات یخچال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

این ویژگی از سوی دیگر می‌تواند به‌خصوص برای کسانی مفید باشد که از اعضای سالمند خانواده مراقبت می‌کنند و به این داده‌ها نیاز دارند. اپل همچنین سه قابلیت دیگر را به اپ Health اضافه می‌کند که شامل Walking Steadiness ،Trends و توضیحات بیشتر درباره آزمایش‌ها است.

تعمیرات یخچال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

Walking Steadiness تغییرات به وجود آمده در نحوه گام برداشتن و تعادل کاربر را ردیابی می‌کند تا خطر - تعمیرات یخچال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - افتادن فرد را ارزیابی نماید. در صورتی که اپ Health چنین خطری را شناسایی کند، آن را از طریق نوتیفیکیشن به اطلاع می‌رساند.

تعمیرات یخچال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در iOS 15 همچنین قابلیتی به نام Trends اضافه - تعمیرات یخچال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می‌شود که می‌تواند در داده‌های سلامت شما الگوهای بلند مدت از جمله تغییر در تحرک یا فیزیولوژی را شناسایی کرده و به شکل بهتری اهدافتان را ارزیابی - تعمیرات یخچال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند. به‌علاوه، در این نسخه اطلاعات بیشتری درباره داده‌های آزمایشگاهی ارائه می‌شود تا مثلا با اصطلاحات مهم و خطراتی که در معرض سلامتی‌تان قرار دارند بیشتر آشنا شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone