تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10199.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ حقوقی با همکاری نصر تهران و قوه قضاییه راه‌اندازی خواهد شد

رییس مرکز نوآوری و آموزش پژوهشگاه قوه‌قضاییه، از راه‌اندازی استارتاپ حقوقی با همکاری نصر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد که به واسطه آن اقداماتی از جمله راه‌اندازی دوره آموزشی و مدرسه حقوق فناوری نوین، ...

رییس مرکز نوآوری و آموزش پژوهشگاه قوه‌قضاییه، از راه‌اندازی استارتاپ حقوقی با همکاری نصر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد که به واسطه آن اقداماتی از - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جمله راه‌اندازی دوره آموزشی و مدرسه حقوق فناوری نوین، دنبال خواهد شد.

«سید مهدی جوادی» در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان مرکز نوآوری و آموزش پژوهشگاه قوه‌قضاییه و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با موضوع هم‌افزایی در نوآوری‌های حقوقی فضای مجازی، راه‌اندازی استارتاپ حقوقی در آینده نزدیک را یکی از برنامه‌های این مرکز اعلام کرد و گفت: «با امضای این تفاهم‌نامه می‌توانیم اقداماتی از جمله راه‌اندازی دوره آموزشی و مدرسه حقوق فناوری نوین را دنبال کنیم»

وی با بیان این که مرکز آموزش و نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه متولی موضوعات خلاقانه در حوزه حقوقی مانند هوش مصنوعی و مباحث نوآورانه در فضای قضایی مانند رمزارزها و - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کلاهبرداری‌های رایانه‌ای است اظهار داشت:

«در حوزه آموزش نیز رسالت این مرکز آموزش موضوعات قابل انتقال به اکوسیستم حقوقی کشور از طریق قضات مجرب دستگاه قضایی است. این مرکز در حوزه اصناف نیز به دنبال افزایش آگاهی‌های حقوقی اصناف مختلف از طریق ارائه آموزش‌ها توسط قضات دادگستری است.»

جوادی با بیان اینکه امروزه جرایم مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و مباحث اقتصادی، دارای فراوانی بالایی در پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی است، گفت: «در همین راستا، مرکز نوآوری و آموزش پژوهشگاه قوه قضائیه با همکاری مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، نخستین موت کورت جایزه بزرگ جرایم اقتصادی را - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تعریف - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرده است.»

در ادامه نیز «حسین - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسلامی»، رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به طرح - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صیانت اشاره کرده و اظهار داشت: «امروز شاهد هستیم که طرح صیانت در مجلس بدون مشورت بخش - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خصوصی بررسی - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و پیش می‌رود که ما با توجه به این امور خود را موظف می‌دانیم با قوه‌قضاییه در ارتباط بوده و پیشنهاد دهنده باشیم.»

به گفته وی در برخی پرونده‌های مرتبط با جرایم رایانه‌ای وحدت رویه وجود - تعمیرات یخچال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ندارد اما مرکز نوآوری و آموزش پژوهشگاه قوه قضاییه و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران می‌توانند از طریق همکاری مشترک، این مشکلات را برطرف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گیسیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
رفقا سایت ***** یخچال میدیا HS-338FWE-HS-455LWEN شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی سردشت آذربایجان غربی آلان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone