تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10214.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات شیائومی CC11 پرو با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در پایگاه TENAA رویت شد

مشخصات گوشی هوشمندی با شماره مدل 2109119BC منتسب شیائومی CC11 پرو در پایگاه داده TENAA ثبت شده که برخی مشخصات کلیدی آن را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی نشان می‌دهد. طبق مستندات ارائه شده، شیائومی ...

مشخصات گوشی هوشمندی با شماره مدل 2109119BC منتسب شیائومی CC11 پرو در - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پایگاه داده TENAA ثبت شده که برخی مشخصات کلیدی آن را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی نشان می‌دهد.

طبق مستندات ارائه شده، شیائومی CC11 پرو ظاهرا از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - OLED با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بهره می‌برد که قادر به نمایش یک بیلیون رنگ است. همچنین این دستگاه جدید از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز نیز بهره می‌برد.

علاوه بر این، مانند تقریبا هر دستگاه دیگری که اخیرا معرفی شده است، CC11 پرو نیز از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. در بخش باتری نیز شاهد یک واحد ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت خواهیم بود.

در بخش دوربین این گوشی نیز شاهد یک ماژول دوربین سه‌گانه هستیم که شامل یک سنسور اصلی - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۶۴ مگاپیکسلی و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی می‌شود. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۱۱ است و با وزن ۱۶۶ گرم خود جز گوشی‌های سبک بازار موبایل قرار می‌گیرد. علاوه بر این، با گوشی نسبتا باریکی نیز مواجه هستیم و ضخامت آن فقط ۶.۹۸ میلی - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - متر است. موارد اشاره شده، گوشی شیائومی CC11 پرو را در - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ردیف سری «می ۱۱ لایت» قرار می‌دهد.

شیائومی گوشی خود را در گزینه‌های مختلفی - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و حافظه رم ۶، ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت روانه بازار خواهد کرد. گزینه‌های رنگی آن نیز بسیار متنوع است و شامل رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، فیروزه‌ای، آبی، بنفش، - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سیاه، سفید و صورتی می‌شود.

انتظار می‌رود شیائومی به زودی از گوشی CC11 پرو در کنار - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برادر غیر پرو خود معرفی کند. - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نسخه استاندارد این گوشی از ویژگی‌های دیگری از جمله حافظه قابل ارتقا بهره می‌برد. - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همچنین به نظر می‌رسد هیچ کدام از گوشی‌ها دارای - تعمیرات یخچال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جک هدفون نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone