تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10198.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدل‌های جدید مک بوک پرو اپل با نمایشگر Mini-LED احتمالا پاییز از راه می‌رسند

با وجودی که اخبار مختلفی در مورد به تاخیر افتادن زمان معرفی و عرضه مدل‌های جدید مک بوک پرو اپل با نمایشگر مینی LED منتشر شده‌اند، منابع آگاه می‌گویند همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود ...

با وجودی که اخبار مختلفی در مورد به تاخیر افتادن زمان معرفی و عرضه مدل‌های جدید مک بوک پرو اپل با نمایشگر مینی LED منتشر شده‌اند، منابع آگاه می‌گویند همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و دستگاه‌های جدید پاییز امسال به بازار عرضه خواهند شد، بنابراین تاخیری در کار نخواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Digitimes، ظاهرا اپل قصد دارد به عنوان بخشی از محصولات پاییزی از مک بوک پرو ۱۶ اینچی بروز شده در کنار - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مک بوک پرو ۱۴ اینچی رونمایی کند. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع، رونمایی از سری مک بوک پرو با نمایشگر مینی LED به ماه‌های اکتبر یا نوامبر (مهر-آبان‌) موکول خواهد شد.

ظاهرا قرار است اپل در سال جاری میلادی در حدود چهار میلیون دستگاه از مدل‌های جدید مک بوک پرو به بازار عرضه - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کند که معادل تعداد دستگاه‌های عرضه شده مک بوک پرو - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۱۵ و ۱۶ اینچی است. این در حالی است که پیشتر در گزارش دیگری از همین منبع یعنی وب‌سایت Digitimes گفته شده بود که عرضه مدل‌های جدید به دلیل کمبود جهانی برخی قطعات، به تعویق می‌افتد.

تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گفته - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌شود تولید مدل‌های جدید در ماه گذشته میلادی - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آغاز شده و انتظار می‌رود ماهانه رقمی در حدود ۶۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ دستگاه مونتاژ شود.

با توجه به اخبار غیررسمی منتشر شده، احتمال عرضه دستگاه‌های جدید در فصل پاییز بسیار زیاد است،‌ اما هنوز اپل این موضوع را به صورت رسمی تایید نکرده. در نتیجه نمی‌توان به صورت قطعی نسبت به - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برنامه کوپرتینویی‌ها برای معرفی و عرضه مدل‌های جدید مک بوک پرو امیدوار بود.

البته - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باید توجه داشت که - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «مارک گورمن»، - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خبرنگار - تعمیرات یخچال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بلومبرگ نیز در تیرماه به این موضوع اشاره کرده بود که تولید انبوه لپ‌تاپ‌های جدید اپل در فصل سوم ۲۰۲۱ شروع می‌شود و انتظار می‌رود در بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر یا همان پاییز معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone