🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26528.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیریت ایربادهای بی سیم در اندروید ساده‌تر می‌شود

گوگل به زودی آپدیت جدیدی برای قابلیت Fast Pair اندروید منتشر می‌کند که پشتیبانی این سیستم عامل را از ایرباد های بی سیم واقعی بهبود می‌بخشد. گوگل در وبسایت Android Developers روی اهمیت پشتیبانی از ایربادهای ...

گوگل به زودی آپدیت جدیدی برای قابلیت Fast Pair اندروید منتشر - تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می‌کند - تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که پشتیبانی این سیستم عامل را از ایرباد های بی سیم واقعی بهبود می‌بخشد.

گوگل در وبسایت Android Developers روی اهمیت پشتیبانی از ایربادهای - تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بی سیم واقعی تاکید کرد. این محصولات از سال 2016 و با عرضه ایرپاد اپل محبوبیت زیادی به دست آوردند و به همین خاطر گوگل تمرکز خود را روی بهبود و توسعه قابلیت‌های اندروید برای آن‌ها قرار داده است.

یکی از دیگر از قابلیت‌هایی که برای ایربادها به اندروید می‌آید، نمایش میزان شارژ باتری خود ایرباد و کیس شارژ آن است. این قابلیت برای پایش مقدار شارژ این گجت‌ها بسیار کاربردی خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

قابلیت دیگری که قرار است برای Fast Pair ارائه - تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شود سازگاری با اپ و وبسایت Find My Device است که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت گم کردن ایربادشان راحتتر آن را پیدا کنند.در واقع با این قابلیت کاربر می‌تواند موقعیت و زمان آخرین استفاده از ایرباد را مشاهده کرده و در صورت قرار داشتن در محدوده دسترسی، با به صدا در آوردن ایربادها پیدا - تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کردن آن را آسانتر کند.

با انتشار اندروید Q، صفحه مشخصات ایربادهای بی سیم و سایر دیوایس‌های Fast Pair جزئیات بیشتری را به - تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاربر نمایش خواهند داد که شامل لینک‌هایی به Find My Device و تنظیمات Google Assistant هم می‌شود.

گوگل همچنین لیست ایربادهایی که می‌توانند از قابلیت Fast Pair استفاده کنند را گسترش و انتخاب‌های بیشتری در اختیار کاربران اندروید قرار داده است تا علاوه بر ایرپاد اپل، محصولات متنوع دیگری هم با این قابلیت سازگاری داشته باشند.

قابلیت Fast Pair از بلوتوث کم مصرف و مکان یابی گوشی استفاده می‌کند تا دستگاه‌های اطراف را پیدا کرده و با لمس اعلان روی صفحه، ایرباد به اسمارت فون - تعمیرات تلویزیون در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اندرویدی متصل می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone