🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26535.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هم آموز در الکامپ؛ آموزش مجازی مدیریت، کسب و کار و مهارت‌های فردی

همیشه فرصت برای آموزش حضوری فراهم نیست. برای همین است که این روزها آموزش مجازی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده؛ این که بتوانید بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس‌، مهارت‌های دلخواهتان را یاد گرفته و ...

همیشه فرصت برای آموزش حضوری فراهم نیست. برای همین است که این روزها آموزش مجازی اهمیت ویژه‌ای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - پیدا کرده؛ این که بتوانید بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس‌، مهارت‌های دلخواهتان را یاد گرفته و برای کسب هر مهارت مدرک معتبر هم دریافت کنید.

«هم آموز» یکی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه آموزش مجازیست که در نمایشگاه الکامپ امسال حضور قدرتمندی داشت. این مجموعه در سال ۹۴ به همت گروه پژوهشی صنعتی آریانا تأسیس شده و در حال حاضر به صورت از راه دور در حوزه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - مدیریت، کسب و کار و مهارت‌های فردی بسته‌های آموزشی خود را ارائه می‌کند.

هم آموز این دوره‌ها را هم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - در وبسایت و هم در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید خود ارائه می‌دهد که همگی ترکیبی از آموزش‌های متن محور و ویدیویی هستند و توسط اساتید مجرب دانشگاهی و نهاد‌های مهم علمی کشور - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - تدریس می‌شوند. پس از شرکت در هر دوره هم می‌توانید با پشت سر گذاشتن آزمون نهایی، نمره‌‌تان را دریافت کرده و مدرک را تحویل بگیرید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

برای آشنایی بیشتر با هم آموز، طی برگزاری الکامپ دقایقی با «حمید خزلی» هم‌بنیان‌گذار و مدیر فنی و «الناز مجلسی» مدیر اجرایی مجموعه به گپ و گفتگو نشستیم. مجلسی از اهداف اولیه هم آموز برایمان گفت و کمک به بهبود مهارت‌های فردی و زمینه‌سازی برای ایجاد اشتغال افراد را یکی از مهم‌ترین اقدامات این استارت‌آپ توصیف کرد:

«هدف اصلی ما آموزش دقیق و قابل دسترس برای همه است و تلاش می‌کنیم که با این آموزش‌ها افراد علاقه‌مند به شروع کسب و کار و کسب مهارت‌های فردی را سریعا به نتیجه برسانیم. یکی از مزیت‌های رقابتی مجموعه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - هم آموز این است که افرادی که با آن‌ها دوره آموزشی ضبط شده، همگی ضمن این که جزو اساتید مجرب دانشگاهی هستند در کسب و کارهای مرتبط هم حضور دارند و تجربیات عملی خود را با شرکت‌کنندگان دوره‌ها به اشتراک می‌گذارند.»

تیم هم آموز کلیه دوره‌ها را برای نمایش در موبایل بهینه‌سازی کرده‌اند تا با نصب اپلیکیشن تجربه خوب و کاملی از دوره‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - داشته باشید، ضمن این که همیشه وبسایت هم آموز برای دنبال کردن هر دوره در دسترس است. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - اما مزیت دیگری که هم‌بنیان‌گذار هم آموز خاطر نشان می‌کند، طراحی پکیج‌های آموزشی به گونه‌ای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - است که افراد با خرید و اتمام آن‌ها کاملا آماده ورود به بازار کار باشند.خزلی در همین رابطه با ذکر یک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - مثال می‌گوید:

«ما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - پکیج‌های آموزشی را در فاز دوم هم آموز اضافه کردیم تا کاربر با شرکت در آن، از صفر تا صد مهارت مد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - نظرش را یاد بگیرد. به عنوان مثال اگر فردی به دنبال یادگیری مهارت‌های منابع انسانی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - باشد، ما بسته منابع انسانی داریم تا فرد بتواند از صفر تا صد مهارت‌های این حوزه را یاد گرفته و توانایی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - این را بیابد که در واحد منابع انسانی شرکت‌های مختلف مشغول به کار شود.»

هم آموز با همین رویکرد، تا امروز ۲۵۰۰۰ کاربر داشته که در دوره‌های آن شرکت کرده و مدرک دریافت کرده‌اند و ۱۰۰۰۰ نفر از آن‌ها را کاربران فعال تشکیل می‌دهند. ضمنا تعداد دوره‌های آموزشی مجموعه به بالای ۲۰۰ مورد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - می‌رسد که می‌توانید با مراجعه به وبسایت این سرویس، به فهرست کامل آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

قیمت هر دوره متناسب با نوع محتوای آموزشی تعیین شده اما به طور کلی می‌توان گفت که با توجه به مهارت‌های خوب و عملی، بسته‌های هم آموز عمدتا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند.

اما مخاطب هم آموز، فقط افراد مستقل نیستند بلکه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - این مجموعه برای سازمان‌ها هم برنامه‌های ویژه‌ای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - دارد. به عنوان مثال فرض کنید شرکتی بخواهد برای تقویت مهارت‌های کارمندان یک واحد عملیاتی، برایشان در حیطه خاصی کارگاه و دوره‌های توجیهی برگزار کند. هم آموز این امکان ویژه را هم برای شرکت‌ها و کسب‌ و کارها فراهم کرده است.

«ما در حال حاضر به شکل ارائه بسته‌های سازمانی با چندین بانک و مجموعه‌های بیمه مختلف مشغول همکاری هستیم. برای این کار هم می‌توانیم سرورهای خودمان را در اختیار سازمان‌های طرف قرارداد بگذاریم و هم پلتفرم هم آموز را روی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - سرورهای سازمان مد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - نظر ستاپ کنیم. ضمنا هم آموز برای تأمین نیازهای سازمان‌ها، می‌تواند دوره‌های اختصاصی هم طراحی کند که همگی در استودیوی خودمان ضبط و آماده می‌شوند.»

به گفته خزلی، شصت درصد از کاربران هم آموز دوره‌ها را در سایت دنبال می‌کنند و الباقی کاربر اپلیکیشن موبایل هستند. مزیت استفاده از اپلیکیشن این است که می‌توانید دوره‌ها را به صورت آفلاین ذخیره کنید و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - در نقاطی که اینترنت نیست هم به تماشای ویدیوها پرداخته زمان‌تان را صرف یادگیری مهارت به خصوصی کنید.

هم آموز جزو زیرمجموعه‌های شرکت آریانا محسوب می‌شود، بنابراین در کنار هر دوره آموزش مجازی یک کتاب از انتشارات آریانا قلم هم به متقاضیان دوره‌ها معرفی می‌شود که بتوانند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - با خرید آن‌ها مهارت‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - را بهتر فرا بگیرند. همچنین هم آموز قصد دارد که در آینده، تعدادی از این کتاب‌ها را به شکل صوتی آماده کرده و در اختیار کاربرانش قرار بدهد. برگزاری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - ورکشاپ‌های عملی برای سازمان‌ها هم از دیگر اهداف آموزشی هم آموز در آینده به شمار می‌آیند.

اگر دوست دارید شما هم در دوره‌های مجازی هم آموز شرکت کنید، می‌توانید به وبسایت این استارت‌آپ مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone