🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  2. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  4. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: ترموستات حد یا کلید حرارتی یک قطعه ایمنی در پکیج می‌باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26524.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی CICAP در آخرین روز الکامپ

«پلتفرم هوش مصنوعی» با تمرکز بر تحلیل هوشمند محتوا که با مشارکت استراتژیک «هاب» توسعه می یابد، در آخرین روز الکامپ معرفی و رونمایی شد. در آخرین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۹۸، «پلتفرم هوش مصنوعی ...

«پلتفرم هوش مصنوعی» با تمرکز بر تحلیل هوشمند محتوا - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که با مشارکت استراتژیک «هاب» توسعه می یابد، در آخرین روز الکامپ معرفی و رونمایی شد.

در آخرین روز برگزاری نمایشگاه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - الکامپ ۹۸، «پلتفرم هوش مصنوعی CICAP » که با مشارکت شرکت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هوشمند اول بهشتی (هاب) در اختیار استارت آپ ها و تیم های نوآور قرار می گیرد رونمایی شد. وظیفه این پلتفرم  استخراج اطلاعات و برچسب گذاری معناداری است که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فرضا یافتن کلیدواژه در فایل های صوتی، فریم های مشخص در ویدئو، پیش پردازش متون و... بخشی از آن هاست.

ارائه خدمات پلتفرم هوش مصنوعی به تیم های - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تحت پوشش شتابدهنده هاب، به صورت رایگان یا با شرایط ویژه خواهد بود.

حقی معاون نوآوری و توسعه کسب و کار هاب در این مراسم با بیان اینکه «هاب» برای رشد ایده‌های نوآورانه دیجیتالی به وجود آمده است، گفت:

«شرکت هوشمند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اول بهشتی فعالیت رسمی خود را با مشارکت دانشگاه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شهید بهشتی و همراه اول از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد تا با به کارگیری قابلیت های علمی و تجربیات صنعتی این دو نهاد، در توسعه کسب و کارهای دیجیتالی نقش آفرینی کند.»

هاب با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری های پایه و پلتفرمی و ایده‌های نوین تجاری، با محوریت شتابدهی کسب - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و کارهای نوپا به دنبال خلق ارزش در زیست‌بوم اقتصاد دیجیتالی کشور - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است.

گفتنیست همراه اول در این نمایشگاه، با آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه های «ارزش افزوده»، - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - «نوآوری» و «خدمات مشتریان» به استقبال از بازدیدکنندگان رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نگین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب شرکت شما آیا طرفای روستای نیاکو آستانه اشرفیه برای پکیج مرکوری تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در روستای نیاکو شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone