🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31464.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

باز کردن این فرمت فایل تصویر تلفن اندرویدی شما را در دسترس هکرها قرار می‌دهد

شاید بعضی تصاویر مانند مناظر زیبا یا حیوانات بانمک در اینترنت برای شما جالب توجه باشند و زمانی که با گوشی اندرویدی خود در صفحات مختلف وب گشت و گذار می کنید، بعضی از آنها ...

شاید بعضی تصاویر مانند مناظر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران - زیبا یا حیوانات بانمک در اینترنت برای شما - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران - جالب توجه باشند و زمانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران - که با گوشی اندرویدی خود در صفحات مختلف وب گشت و گذار می کنید، بعضی از آنها را لمس کرده و بخواهید در ابعاد بزرگتری تصویر مورد نظر را مشاهده کنید. اما آیا تا کنون به احتمال هک با عکس فکر کرده اید؟

کمپانی گوگل در تازه ترین توصیه نامه امنیتی خود به نوع جدیدی از آسیب پذیری اشاره کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران - که مهاجمان می توانند با استفاده از آن، تنها از طریق یک فایل تصویری با پسوند png. به تلفن اندرویدی کاربران نفوذ کرده و شرایط را برای مراحل بعدی حمله فراهم کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران

آسیب پذیری مذکور که دستگاه های مجهز به اندروید 7.0 تا اندروید 9.0 را تحت تأثیر قرار می دهد، یکی از سه مورد رخنه امنیتی CVE-2019-1986 ،CVE-2019-1987 و CVE-2019-1988 سفت افزار اندروید است که با باز شدن فایل تصویر توسط کاربر، کدهای مخرب را به اجرا می گذارد.

هکرها با قرار دادن کد مخرب در تصاویر PNG به گوشی های اندرویدی نفوذ می‌کنند

البته هنوز هیچ گزارشی از بروز حمله توسط هکرها به کاربران واقعی منتشر نشده اما با این وجود، به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران - دلیل سادگی نفوذ از این طریق، متخصصان حوزه امنیت به کاربران توصیه می کنند در صورت ارائه بروزرسانی جدید توسط شرکت سازنده موبایل، حتماً آن را دریافت و نصب نمایند.

لازم به ذکر است که کمپانی های مختلف طی زمانبندی های متفاوتی آپدیت های امنیتی را به کاربران عرضه می کنند که به همین خاطر، گوگل از ارائه اطلاعات دقیق تر راجع به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران - آسیب پذیری اخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران - دست نگه داشته تا ریسک افشای آن برای هکرها را کاهش دهد.

گفتنی است کدهای منبع پچ امنیتی مربوط به حل مشکل png. و سایر ایرادات امنیتی هم اکنون توسط گوگل در مخزن نرم افزاری اندروید بارگذاری شده و شرکت های مختلف می توانند با استفاده از آن آپدیت های لازم را به کاربران خود ارائه دهند.

با این حال توصیه می کنیم تا قبل از دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نکا استان مازندران - بروزرسانی امنیتی جدید روی گوشی اندرویدی خود، از باز کردن تصاویر در وبسایت های نامعتبر خودداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone