🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31479.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

قانون جدید چین هک کردن شرکت‌های داخل این کشور توسط دولت را مجاز می‌داند

آبان ماه سال گذشته تغییراتی در قانون امنیت سایبری کشور چین به وقوع پیوست که طبق آن سازمان‌های اطلاعاتی این کشور اجازه‌ی هک کردن و دسترسی به اطلاعات شرکت‌های اینترنتی چین را خواهند داشت. همچنین ...

آبان ماه سال گذشته تغییراتی در قانون امنیت سایبری کشور چین به وقوع پیوست که طبق آن سازمان‌های اطلاعاتی این کشور اجازه‌ی هک کردن و دسترسی به اطلاعات شرکت‌های اینترنتی چین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر فسا استان فارس - را خواهند داشت. همچنین می‌توانند این اطلاعات را ذخیره کرده و آن را با ارکان حکومتی به اشتراک بگذارند.

هر شرکت اینترنتی که دارای بیش از پنج کامپیوتر متصل به اینترنت باشد تحت پوشش این قانون قرار می‌گیرد و نیروی امنیتی چین به اطلاعات رد و بدل شده‌ی آن‌ها دسترسی خواهد داشت. سازمان اطلاعاتی مد نظر چین که این نفوذ‌ها را بر عهده خواهد داشت وزارت امنیت عمومی این کشور است که بزرگترین فایروال چین، سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر فسا استان فارس - تشخیص چهره و شبکه‌ی دوربین‌های مدار بسته هم زیر نظر آن‌ها کار می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر فسا استان فارس

قوانین جدید تصویب شده در چین به این نهاد قدرت‌های زیر را داده است:

  • بازرسی حضوری و از راه دور شبکه‌های امنیتی شرکت‌های فعال در چین.
  • بررسی محتوای انتقال داده شده برای تایید عدم وجود داده‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر فسا استان فارس - ممنوعه در مرز‌های چین.
  • دسترسی به اطلاعات شخصی هر کاربر در سیستم‌های مورد بازرسی قرار گرفته شده.
  • انجام بررسی‌های نفوذ برای اطمینان از عدم وجود آسیب پذیری در سیستم‌ها.
  • انجام بازرسی‌های از راه دور بدون اطلاع شرکت‌ها.
  • به اشتراک گذاری همه‌ی اطلاعات دریافت شده‌ی وبسایت با سازمان‌های اطلاعاتی چین.
  • مامور امنیتی این حق را دارد که همراه با دو نیروی مسلح پلیس در حین بررسی حضوری شرکت‌ها حضور یابد تا اعمال قانون را به راحتی به انجام برساند.

حکومت چین پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر فسا استان فارس - از این هم با اعمال قوانینی در سال ۲۰۱۷ این اجازه را داشت که به کد منبع همه‌ی نرم افزار‌های مورد استفاده توسط شرکت‌هایی که در چین فعالیت می‌کنند دسترسی داشته باشد تا مطمئن شود آن‌ها دارای هیچ گونه آسیب پذیری نیستند.

لازم به ذکر است که این قانون راجع به هر شرکتی که در مرز‌های چین فعالیت کند انجام خواهد شد. این شرکت‌ها می‌توانند خارجی یا داخلی باشند. موضوعی که باعث شده تا کشور‌های غربی نسبت به این قوانین و امکان دسترسی حکومت چین به اطلاعات آن‌ها در نمایندگی‌هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر فسا استان فارس - در این کشور دارند؛ واکنش نشان دهند و آن را خطرناک توصیف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone