🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31462.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی در فکر تولید گوشی با چهار لبه‌ی خمیده است

شیائومی به خلاقیت در طراحی تلفن‌های هوشمند معروف است و حالا پتنتی از این شرکت به ثبت رسیده که هر چهار لبه‌ی گوشی را خمیده نشان می‌دهد. پتنت یاد شده توسط شیائومی در WIPO (سازمان ...

شیائومی به خلاقیت در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - طراحی تلفن‌های هوشمند معروف است و حالا پتنتی از این شرکت به ثبت رسیده که هر چهار لبه‌ی گوشی را خمیده نشان می‌دهد. پتنت یاد شده توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - شیائومی در WIPO (سازمان جهانی مالکیت فکری) به ثبت رسیده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان

در سند ثبت شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - می‌توان یک گوشی هوشمند را مشاهده کرد که مثل بیشتر تلفن‌های هوشمندی که در بازار حضور دارند از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره‌مند شده. اما مهمترین ویژگی گوشی در این تصویر وجود چهار لبه‌ی خمیده است که پیش از این در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - هیچ تلفن هوشمندی قابل مشاهده نبود.

عموما وجود دو لبه‌ی خمیده در گوشی‌ها امری طبیعی است که در برخی از گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ قابل مشاهده است. شیائومی از طراحی دو لبه‌ی خمیده در گوشی‌ها در می نوت 2 استفاده کرده بود که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد.

اما طراحی گوشی موجود در پتنت تفاوت‌های زیادی دارد. همانطور که در عکس - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - زیر می‌بینید هر چهار لبه‌ی گوشی خمیده است و این خمدیگی حتی در بالا و پایین نمایشگر قابل مشاهده است. عدم وجود حاشیه و دکمه در اطراف این گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - از دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - نکات قابل توجه آن است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان

نکته‌ی قابل توجه دیگر در این پتنت عدم وجود دوربین سلفی است که به نظر می‌رسد نباید - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - از چنین گوشی با این طراحی انتظار دوربین جلویی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - داشته باشیم. در پتنت ثبت شده پشتیبانی این گوشی از درگاه USB-C - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - هم قابل مشاهده است.

به طور کلی این گوشی در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تربت جام استان خراسان - قالب یک پتنت نمایش داده شده و به نظر می‌رسد هنوز فاصله‌ی زیادی با اجرایی شدن داشته باشد. بنابراین احتمال اندکی وجود دارد که به این زودی‌ها این طراحی را در گوشی‌های شیائومی ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone