🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31474.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: پیامک قطع شدن یارانه جعلی بود

وزیر ارتباطات و فناروری اطلاعات خبر از ارسال پیامک های جعلی برای 78 هزار نفر داد. به گفته جهرمی هدف سرقت اطلاعات کاربران با ترفند خبر قطع شدن یارانه بوده است. بر اساس گفته های ...

وزیر ارتباطات و فناروری اطلاعات خبر از ارسال پیامک های جعلی برای 78 هزار نفر داد. به گفته جهرمی هدف سرقت اطلاعات کاربران با ترفند خبر قطع شدن یارانه بوده است.

بر اساس گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان - های محمدجواد آذری جهرمی در توییتر پیام هایی به کاربران ارسال شده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان - که خبر از قطع شدن یارانه می داد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان - اما هدف، سرقت اطلاعات کاربران بود. اکنون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پلیس فتا متوجه موضوع شده و سر شماره های ارسال کننده پیامک ها و سایت های کلاه بردار مسدود شده اند. به گفته جهرمی اطلاع رسانی پیامکی در این باره انجام شده و جزای قانونی در انتظار متخلفان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان - است.

بنا بر گزارش باشگاه خبرنگاران جوان سودجویان از روش حمله فیشینگ استفاده کرده اند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان - کاربران را به وبسایت جعلی هدایت کرده و اطلاعات آنها را سرقت کنند. به این منظور یک پیامک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان - با مضمون قطع شدن یارانه نقدی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان - کاربران ارسال شده. در ادامه پیام از کاربر درخواست می شده روی یک لینک فعال سازی کلیک کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان

با کلیک روی لینک، کاربر به وبسایت جعلی با آدرس تقریباً مشابه با واژه یارانه ها (YARANEHE) هدایت می شد. یکی  از موارد مشکوک وبسایت دامنه com. بود، در حالی که سایت های دولتی ایران از دامنه ir. استفاده می کنند.

در ادامه از کاربر درخواست می شد برای جلوگیری از قطع یارانه پرداختی را انجام دهد اما به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کاشان استان اصفهان - جای صفحه بانک به یک سایت جعلی هدایت می شد و با وارد کردن اطلاعات پرداخت، شماره کارت و سایر اطلاعات به دست هکرها می افتاد.

پیشنهاد می شود در صورتی که اطلاعات کارت بانکی خود را در این وبسایت وارد کرده اید رمز کارت بانکی و رمز دوم خود را تغییر دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** اجاق گاز و فر لوفرا PD96G2VG/Ci 550 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone