🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25726.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گیمرهای آمریکایی به اندازه ۵ میلیون خودرو دی اکسید کربن تولید می‌کنند

مطالعات جدیدی که در رابطه با مصرف انرژی کامپیوتر‌های گیمینگ در آمریکا صورت گرفته، نشان می‌دهد که این کامپیوتر‌ها چندان علاقه‌مندان به محیط‌زیست را خوشحال نخواهد کرد. بر اساس داده‌های این تحقیقات، کامپیوتر‌های گیمینگ سالانه ...

مطالعات جدیدی که در رابطه با مصرف انرژی کامپیوتر‌های گیمینگ در آمریکا صورت گرفته، نشان می‌دهد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - که این کامپیوتر‌ها چندان علاقه‌مندان به محیط‌زیست را خوشحال نخواهد کرد. بر اساس داده‌های این تحقیقات، کامپیوتر‌های گیمینگ سالانه بیش از ۳۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - تراوات ساعت انرژی مصرف می‌کنند.

بر اساس گزارشی که ژورنال کامپیوتر گیمینگ منتشر کرده است، مصرف انرژی کامپیوتر‌های گیمینگ معادل ۲.۴٪ کل مصرف انرژی ایالات متحده است. به عبارت دیگر، این دستگاه‌ها از کل فریزر‌های آمریکا بیشتر انرژی مصرف می‌کنند و مقدار آلایندگی‌های کربنی آن‌ها معادل ۵ میلیون خودرو است که هزینه‌ای در حدود ۵ میلیارد دلار روی دست دولت می‌گذارد.

این تحقیقات که روی مصرف انرژی در سال ۲۰۱۶ تمرکز کرده است، مشخص کرده که کنسول‌ها مسئول بیش از ۶۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - درصد از مصرف انرژی هستند که آن‌ها را PC ها با ۳۱ درصد دنبال می‌کنند. لپ‌تاپ‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - هم سهم ناچیز ۳ درصدی دارند و باقی انرژی مصرف شده مربوط به دستگاه‌های پخش محتوا مانند اپل تی‌وی و انویدیا شیلد است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان
مصرف انرژی دستگاه‌های مختلف در سال ۲۰۱۶ آمریکا

با این حال PC ها هم به دلایل اورکلاکینگ، مانیتور‌های 4K و بهینه نبودن سیستم‌های مدیریت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - انرژی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - آن‌ها، میزان مصرف بیش‌تری دارند. در بدترین حالت اگر خانواری دو کامپیوتر گیمینگ رده بالا با مانیتور‌های 4K داشته باشد، سالانه حدود ۲۵۶۰ کیلو وات ساعت برق مصرف می‌کند. بیش‌ترین دلیل بروز این مشکل هم به انتخاب کاربر بر می‌گردد.

ژورنال کامپیوتر گیمینگ می‌گوید، منبع تغذیه هر کامپیوتری که تست کرده است، بیش از مصرف مورد نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - بوده و همین باعث می‌شود که انرژی بیش‌تری مصرف شود. همچنین این ژورنال، سازندگان این منبع‌های تغذیه را سرزنش کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - مدعی شده است که بیش‌تر آن‌ها فاقد بهینه‌سازی‌های لازم در مصرف انرژی هستند و همواره هدر رفتن انرژی را شاهد هستیم.

هدست‌های واقعیت افزوده نیز وضعیت مناسبی ندارند و مصرف انرژی بالایی در این دستگاه‌ها وجود دارد. همچنین اگر این دستگاه‌ها به مانیتور خارجی وصل شوند، اوضاع - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - از این هم بدتر می‌شود و مصرف برق به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. با این حال به نظر می‌رسد که آینده این صنعت جای امیدواری داشته باشد.

این ژورنال پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۱ مصرف انرژی کامپیوتر‌های گیمینگ به عدد ۳۳.۶ تراوات ساعت کاهش می‌یابد. اما در دو حالت بسیار بد یا بسیار خوب هم مصرف انرژی در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - حدود ۷۶.۹ تراوات - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - ساعت و ۲۹.۴ تراوات ساعت خواهد بود که بسیار به بهینه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - شدن قطعات کامپیوتری بستگی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان

این گزارش علاوه بر اعلام مصرف انرژی، راه‌کارهایی را هم برای کاهش آن ارائه داده است. یکی از آن‌ها می‌تواند عیب‌یابی داخل بازی‌ها باشد که به کاربر بگوید چقدر انرژی مصرف می‌کند با بهتر است که فریم ریت خود را روی چه عددی قفل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - کند. همچنین این ژورنال از نبود آموزش مناسب در سطح کشور گلایه دارد و امیدوار است که در آینده برنامه‌هایی برای آموزش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - گیمر‌ها در رابطه با کاهش مصرف انرژی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - در نظر گرفته شود.

اما اگر گیمر نگرانی هستید، می‌توانید از مانیتور‌های 4K - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - استفاده نکنید یا از چیدمان تک مانیتوره برای بازی کردن بهره بگیرید. همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - به گیمر‌ها توصیه می‌شود که از تنظیمات V-Sync استفاده کرده و فریم ریت بازی‌های خود را روی عدد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشهد استان خراسان - مشخصی قفل کنند. این گونه حدود ۳۹ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ سمت کوی کارمندان مشهد سرویس کار اجاق گاز و فر نوژن دارید
پاسخ: بله در کوی کارمندان شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone