🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25743.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پیشنهاد دانشمندان برای کاهش فشار خون: مصرف MSG به جای نمک

«مونوسدیم گلوتامات» (MSG)، از افزودنی های خوراکی بوده و برای بهبود مزه غذاها بدون شور کردن آنها به کار می رود. حال محققان می گویند می توان از این ماده برای کاهش جذب سدیم در ...

«مونوسدیم گلوتامات» (MSG)، از افزودنی های خوراکی بوده و برای بهبود مزه غذاها بدون شور کردن آنها به کار می رود. حال محققان می گویند می توان از این ماده برای کاهش جذب سدیم در کشورهایی که مصرف نمک در آنها بالاست، استفاده کرد. آنها معتقدند جایگزین کردن مقادیری از نمک با مونوسدیم گلوتامات، پتانسیل کاهش فشار خون و مراقبت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - سلامت قلب را به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - دنبال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - دارد.

محققان به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - تازگی و به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - کمک داده های «مرکز بهداشت ملی و بررسی آزمایشی تغذیه آمریکا» (NHANES) مقاله - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - ای در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - ژورنال Nutrients منتشر کرده اند. طبق این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - مقاله، جایگزین کردن مقداری از نمک با مونوسدیم گلوتامات در بعضی غذاها می تواند جذب سدیم را 7 تا 8 درصد کاهش داده و به مردم کمک کند تا میزان جذب سدیم را زیر 2.3 گرم توصیه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - شده حفظ کنند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران

دکتر «تیلور سی. والاس» (Taylor C. Wallace)، نویسنده اصلی مقاله در این مورد می گوید:

«من - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - فکر می کنم با افزایش آگاهی مردم آمریکا از بی ضرر بودن مونوسدیم گلوتامات برای سلامتی، شاهد استفاده بیشتر از این ماده غذایی به عنوان جایگزینی برای نمک و بهبود سلامتی خواهیم بود.»

مصرف بیش از حد نمک یکی از عوامل اصلی ابتلا به بیماری فشار خون بوده و زمینه را برای دچار شدن به انواع بیماری های مزمن از جمله مشکلات بینایی، بیماری های قلبی و سکته فراهم می کند.

تشویق مردم به کاهش مصرف نمک کار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - دشواری است؛ چون باور عمومی این است که غذاهای کم نمک بی مزه هستند. علاوه بر این در بسیاری از غذاهای فرآوری شده از نمک برای افزایش ماندگاری استفاده می شود.

مونوسدیم گلوتامات خوراکی تنها حاوی 12 درصد سدیم، یا به عبارتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - یک سوم مقداری است که در نمک خوراکی معمولی یافت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - می شود. این ماده اما با وجود سدیم کمتر غذاها را طعم دار می کند و به گفته محققان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - با اضافه کردن آن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بهشهر استان مازندران - می توان سطح نمک را تا حداکثر 40 درصد بدون بدمزه کردن طعم غذاها کاهش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone