🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25744.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ربات جدید MIT مثل گیاه رشد می‌کند [تماشا کنید]

مهندسین بخش رباتیک موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، ربات جدیدی ساخته اند که بازوی آن با الهام از گیاهان، رشد می کند. این بازو توانایی عبور از فضاهایی که ورود ربات ها در آنها با محدودیت ...

مهندسین بخش رباتیک موسسه فناوری ماساچوست (MIT)، ربات جدیدی ساخته اند که بازوی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - آن با الهام از گیاهان، رشد می کند. این بازو توانایی عبور از فضاهایی که ورود ربات ها در آنها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - با محدودیت روبروست را داشته و محموله های سنگین را بلند می کند.

بازوی این ربات، که به زنجیر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - دوچرخه شباهت دارد، انعطاف پذیری مناسبی داشته و کم و بیش توانایی وارد شدن به هر فضایی را دارد. این دست رباتیک در عین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - حال مستحکم نیز بوده و قادر به بلند کردن اجسام و ایجاد گشتاور است. زنجیر این دست رباتیک با کشیدن بلوک های به هم پیوسته که توسط چاپگر سه بعدی پرینت شده اند، بازو را بیرون می آورد.

زنجیرها به کمک یک قرقره می چرخند و وارد مجموعه ای از موتورها می شوند. این موتورها قابلیت برنامه ریزی داشته و بلوک ها را به شکل های مختلفی در می آورند. بازو با قفل شدن برخی از بلوک ها در یکدیگر و آزاد ماندن بقیه، قابلیت رشد در شکل ها و جهت های مختلف را دارد. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - زمانی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - که ربات کاری را انجام داد می تواند بازو را جمع کرده و بسته به شرایط شکل آن را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - تغییر دهد.

«Harry Asada»، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - پروفسور مهندسی مکانیک موسسه MIT در مورد توانایی های این ربات می گوید:

«فرض کنید می خواهید روغن موتور خودروی خود را تعویض کنید؛ بعد از باز کردن کاپوت، باید آنقدر انعطاف پذیر باشید تا با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - پیچ و تاب - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - خوردن فراوان، خود را به فیلتر روغن برسانید. بعد باید آنقدر قوی باشید تا درپوش فیلتر روغن را باز کرده و آن را بیرون بیاورید.»

نیروهای امدادی می توانند از این ربات در ماموریت های امداد و نجات بهره ببرند؛ ولی محققان MIT می گویند ربات جدید آنها برای انجام کارهای روزمره هم مناسب بوده و می توان از آن برای برداشتن اجسام در قفسه ها بهره جست. علاوه بر این می توان وارد موتور خودروها شده و پیچ ها را شل و سفت کرد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان

دانشمندان در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کامیاران استان کردستان - گذشته ربات هایی ساخته بودند که قادر به حل کردن مشکلات بودند؛ ولی توانایی های آنها به استفاده از ابزارهای بالون شکل و ساده محدود می شد و از ابزارهایی مثل چنگک، دوربین و سنسورها پشتیبانی نمی کردند. حال این ربات در عین انعطاف پذیر بودن، استحکام هم داشته و از ابزارهایی تا حداکثر 500 گرم پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone