🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25731.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

آمازون به منظور گسترش دامنه فعالیت های خود در دنیای خرده فروشی های فیزیکی، از برنامه های خود برای افتتاح یک فروشگاه مواد غذایی متفاوت در سال 2020 پرده برداشت. اوایل سال جاری میلادی گزارشاتی ...

آمازون به منظور گسترش دامنه فعالیت های خود در دنیای خرده فروشی های فیزیکی، از برنامه های خود برای افتتاح یک فروشگاه مواد غذایی متفاوت در سال 2020 پرده برداشت.

اوایل سال جاری میلادی گزارشاتی منتشر شدند که از برنامه های آمازون برای افتتاح فروشگاه های مواد غذایی ارزان قیمت به عنوان جانشینی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گیلان استان گیلان - فروشگاه های زنجیره ای هول فودز (Whole Foods) و آمازون گو (Amazon Go) خبر می دادند.

آمازون در پاسخ به سایت Engadget از افتتاح یک فروشگاه مواد غذایی در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گیلان استان گیلان - وودلند هیلز (منطقه ای در همسایگی شهر لس آنجلس) در سال 2020 خبر داد. این شرکت چهار موقعیت شغلی نیز برای فروشگاه خود ارسال کرده و به طور مشخص به دنبال به خدمت گرفتن صندوقدار، کارمند پر کردن قفسه ها، مسئول کانترهای غذا و مدیر است. آمازون برای این فروشگاه محیطی به مساحت 3251 متر مربع را در منطقه وودلند هیلز اجاره کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گیلان استان گیلان

فروشگاه مواد غذایی آمازون با فروشگاه های زنجیره ای هول فودز و آمازون گو متفاوت بوده و از تکنولوژی بدون صندوق فروشگاه های آمازون گو استفاده ای نمی کند. آمازون در این فروشگاه به رویکرد سنتی روی آورده است.

آمازون هنوز نامی برای فروشگاه مواد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گیلان استان گیلان - غذایی خود انتخاب نکرده و از افتتاح شعبه ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گیلان استان گیلان - اجناس فروشگاه و قیمت گذاری آنها اطلاعاتی منتشر نشده است.

وال استریت ژورنال ماه گذشته میلادی گزارش کرد که این کمپانی چند ده مغازه در شهر لس آنجلس، فیلادلفیا، شیکاگو، نیوجرسی و ایالت کنتیکت اجاره کرده و به دنبال افتتاح فروشگاه های بیشتر است. طبق این گزارش در فروشگاه های جدید آمازون غذاهای نیمه آماده و خوراکی هایی همچون نوشابه و بیسکوییت به فروش خواهند رسید.

آمازون در کنار افتتاح این فروشگاه و همچنین فروشگاه های آمازون گو و هول فودز، پیش از این با آمازون بوکس (Amazon Books) و Amazon 4-Star به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر گیلان استان گیلان - دنیای خرده فروشی های فیزیکی وارد شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone