🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29959.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ارائه خدمات اپلیکشن‌های پرداختی مشروط به احراز هویت؛ کارت به کارت مجاز است

بانک مرکزی در واکنش به خبر منتشر شده روز گذشته مبنی بر «ممنوعیت ارائه خدمات بانکی در نرم افزار‌های موبایل بانک» اعلام کرد که بخشنامه‌های مرتبط با این موضوع بر احراز هویت کامل و قوی ...

بانک مرکزی در واکنش به خبر منتشر شده روز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - گذشته مبنی بر «ممنوعیت ارائه خدمات بانکی در نرم افزار‌های موبایل بانک» اعلام کرد که بخشنامه‌های مرتبط با این موضوع بر احراز هویت کامل و قوی مشتری به هنگام دریافت این خدمات در اپلیکیشن‌های پرداختی تاکید دارد.

روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تکذیب برخی اخبار و ابهامات به وجود آمده، گفت:

«به اطلاع هموطنان می‌رساند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - با توجه به لزوم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - اهمیت نگهداری و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان و جلوگیری از سوءاستفاده از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - این امکانات برای دسترسی غیرمجاز و یا فعالیت‌های مشکوک به پولشویی، سنجش اصالت و هویت کاربر، خصوصا در فضای مجازی همواره مد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - نظر این بانک بوده و با توجه به دامنه وسیع فناوری‌های مورد استفاده، بانک مرکزی با همکاری بانک‌ها بر دو عامل امنیت و سلامت خدمات - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - بانکی به عنوان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - شرط لازم ارائه آنها تأکید دارد.»

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان

روز گذشته تصویب‌نامه بانک مرکزی در رسانه‌ها منتشر شد و این ابهام را به وجود آورد که کلیه اپلیکیشن‌های مالی و بانکی از ارائه کلیه خدمات بانکی به جز کارت به کارت منع شده‌اند و کاربران برای دریافت سایر خدمات باید به اینترنت بانک مراجعه کنند؛ موضوعی که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - اجرایی شدن آن مشکلات بسیاری برای کاربران، اپلیکیشن‌های بانکی و فین‌تک‌ها که در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، به وجود می‌آورد و حالا بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای این ابهام را رفع کرد و توضیح داد که این الزامات تنها برای اپلیکیشن‌های پرداختی عنوان شده است و نه سایر اپلیکیشن‌های بانکی. برای نمونه پیام رسان بله و آپ در این گروه قرار می‌گیرند و خدمات‌دهی آنها (به جز کارت به کارت) تا - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - زمان ابلاغیه جدید بانک مرکزی مشروط به احراز هویت خواهد بود.

- تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone