🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29974.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید Google Phone دسترسی به مخاطبین محبوب را آسان تر می‌کند

چهار ماه پیش، تصاویری از اپلیکیشن Google Phone منتشر شد که ظاهری جدید و متحول شده از تب Favorites آن را به نمایش می‌گذاشت. از بازخوردها پیدا بود که تغییرات این قسمت با استقبال عمده ...

چهار ماه پیش، تصاویری از اپلیکیشن Google Phone منتشر شد که ظاهری جدید و متحول شده از تب Favorites آن را به نمایش می‌گذاشت. از بازخوردها پیدا بود که تغییرات این قسمت با استقبال عمده کاربران مواجه شده و حالا پس از گذشت چهار ماه، نوبت آن رسیده که کاربران حضور در این محیط جدید را رسما تجربه کنند.

به گزارش اندروید پلیس، آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Google Phone کم کم برای کاربران اپلیکیشن در حال انتشار است که از جمله تغییرات این به‌روزرسانی می‌توان به ظاهر جدید و سه ستونه قسمت Favorites اشاره کرد.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

طراحی بخش Favorites (مخاطبین محبوب دفترچه تلفن) حالا متحول شده و کاربران را در سه ستون مجزا به نمایش می‌گذارد. همچنین در این بخش پنجره پاپ آپ آبی رنگی ظاهر می‌شود تا استفاده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از این محیط - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جدید را به کاربران آموزش دهد. به عنوان مثال، حالا می‌توانید با نگه داشتن انگشت روی آیکن هر مخاطب بین تماس تلفنی و ارسال پیامک جابجا شوید.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اما تغییر دیگر بخش Favorites، حالت تاریک است. ضمنا با اسکرول کردن در این بخش، مخاطبینی که گوگل با هوش مصنوعی تشخیص داده که بیشتر از سایرین با آن‌ها در ارتباط هستید - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در فهرستی به نام Frequents ردیف - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌شوند. در این صورت می‌توانید دسترسی آسان‌تری به آن‌ها داشته باشید.

به‌روزرسانی Google Phone به شکل سروری انجام می‌شود، با این حال اگر نمی‌خواهید منتظر آن بمانید می‌توانید با مراجعه به این لینک نسخه - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 27 اپلیکیشن را به طور مستقیم دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone