🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29942.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک پرچمدار انویدیا RTX Titan معرفی شد

تنها مدت کوتاهی پس از اینکه تصاویری از آزمایش انویدیا RTX Titan منتشر شد حالا این کارت گرافیک به طور رسمی معرفی شده است. همان گونه که انتظار می رفت این بالاترین مدل فعلی کارت ...

تنها مدت کوتاهی پس از اینکه تصاویری از آزمایش انویدیا RTX Titan منتشر شد حالا این کارت گرافیک به طور رسمی معرفی شده است.

همان گونه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - که انتظار می رفت این بالاترین مدل فعلی کارت گرافیک انویدیا از 72 هسته ردیابی پرتو - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - (RT) به همراه 4608 هسته - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کودا بهره می برد. در مقایسه باید اشاره کرد که RTX 2080 Ti دارای 68 هسته RT و 4352 هسته کودا بود.

با این مشخصات کارت گرافیک جدید بر خلاف مدل Titan XP چندان در رده کارت های گرافیک ویژه مصرف کنندگان عادی به حساب نمی آید. در واقع این محصول انویدیا در رده کارت Titan V که در زمان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - معرفی در سال گذشته قوی ترین بود محسوب می  شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان

انویدیا RTX Titan از 24 گیگابایت رم GDDR6 بهره می - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - برد و البته با این مشخصات قیمت بالایی هم دارد: 2500 دلار که تقریباً دو برابر RTX 2080 Ti است. با این قیمت بازار هدف آن هم تا حدودی متفاوت است. انویدیا اعلام کرده که این کارت به طور ویژه محققان حوزه هوش مصنوعی، کاربران ورک استیشن و گیمرها را هدف گرفته است. میزان حافظه بیشتر این کارت هم برای محققان امکان اجرای شبیه سازی های بزرگتر در مقایسه با 2080 Ti را فراهم می کند.

انویدیا RTX Titan شباهت فراوانی با RTX 2080 Ti دارد و عمده ترین تفاوت آن به حافظه بیشتر باز می گردد. پردازشگر گرافیکی آن هم TU102 است - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - که بسیار شبیه به کارت 6300 دلاری کوادرو RTX 6000 با تعداد هسته های کودا، هسته های RT و میزان رم مشابه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - است.

برای استفاده از 2 کارت گرافیک انویدیا RTX Titan می توان از رابط ویژه Titan RTX NVLink Bridge (مشابه شکل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - بالا) استفاده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرد. در این صورت میزان رم کلی دو برابر شده و پهنای باند کل هم به 100 گیگابایت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - در ثانیه می رسد.

انتظار می رود سرعت بازی ها با این کارت گرافیک در حدود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بندرترکمن استان گلستان - 10 تا 20 درصد بهتر از  RTX 2080 Ti باشد و بر خلاف کارت Titan V گران قیمت تر با حافظه های HBM2 احتمالاً محصول جدید مورد توجه برخی گیمرهای خاص قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone