🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  2. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29958.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار جدید ویوو احتمالا هفته آینده با نمایشگر دوگانه از راه می‌رسد

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر معرفی موبایلی با نمایشگر دوگانه توسط ویوو به گوش می رسید و حالا این کمپانی با انتشار چند گیف تبلیغاتی برخی ویژگی های آن را رسما تایید کرده است. ...

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر معرفی موبایلی با نمایشگر دوگانه توسط ویوو به گوش می - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رسید و حالا این کمپانی با انتشار چند گیف تبلیغاتی برخی ویژگی های آن را رسما تایید کرده است.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بر اساس این تیزرهای - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - منتشر شده موبایل با نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوگانه ویوو نکس دوال اسکرین نام خواهد داشت و از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه بهره می برد. احتمالا دوربین سوم یک حسگر سه بعدی ToF باشد که با اندازه گیری فاصله کاربر از اشیا کیفیت تصویربرداری و واقعیت افزوده را بهبود ببخشد. گیف دیگری نیز به یک حلقه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مدور با نور RGB اشاره دارد که احتمالا به ال ای دی نوتیفیکشن ها ارتباط دارد.

به نظر نمی رسد که ویوو در این موبایل هم از سازوکار کشویی مدل - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نکس بهره ببرد که چرا که از دوربین اصلی می توان برای ثبت تصاویر سلفی بهره ببرد و نمایشگر پشتی هم نقش منظره را ایفا خواهد کرد.

بر اساس - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شایعاتی که امروز پیرامون ویو نکس دوال اسکرین منتشر شده این موبایل از ۱۰ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. در همین رابطه تصویری هم به رسانه ها درز کرده که گمان می رود به بیانیه خبری رویداد معرفی گوشی مورد بحث ارتباط داشته باشد.تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

متن روی تصویر حاکی از معرفی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویوو نکس دوال اسکرین طی سه شنبه هفته آینده در مرکز U+ Fashion Art شانگهای است. با توجه به انتشار این تبلیغات احتمالا این رویداد با واقعیت تطابق دارد.

از دیگر مشخصات مورد انتظار می توان به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره کرد، هرچند برخی کاربران امیدوارند که ویوو پرچمدار جدید را به چیپست ۷ نانومتری مجهز کند اما احتمال آن بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

 

تماشا کنید: گوشی ویوو نکس از تست مقاومت سر بلند بیرون آمد 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone