🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25879.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون XR2 معرفی شد؛ اولین پلتفرم واقعیت ترکیبی 5G جهان

کوالکام از اولین پلتفرم واقعیت ترکیبی 5G خود به نام اسنپدراگون XR2 رونمایی کرد. کوالکام قصد دارد با این محصول اتصال بی وقفه را به هدست ها و عینک های واقعیت افزوده و مجازی بیاورد. ...

کوالکام از اولین پلتفرم واقعیت ترکیبی 5G خود به نام اسنپدراگون XR2 رونمایی کرد. کوالکام قصد دارد با این محصول اتصال بی وقفه را به هدست ها و عینک های واقعیت افزوده و مجازی بیاورد.

پلتفرم اسنپدراگون XR2 5G جانشین پلتفرم XR1 می شود. نسل قبلی برای کاربران معمولی و پلتفرم XR2 به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان - عنوان گزینه پریمیوم خواهد بود. بر اساس گفته های سازنده، تاکنون شرکت های متعددی به استفاده از این پلتفرم تمایل نشان داده اند.

به گفته کوالکام اسنپدراگون XR2 5G رزولوشن 3K را برای هر چشم در نرخ 90 فریم بر ثانیه به ارمغان می آورد. این کجت توانایی رندر کردن ویدیوی 4K با نرخ رفرش حداکثر 120 هرتز را داشته و از HDR10 و HDR10 پلاس پشتیبانی می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان - کند. پردازشگر گرافیکی Adreno 650 نیز قدرت پردازشی 1.5 برابری را فراهم می کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان

کوالکام مدعی شده اسنپدراگون XR2 5G با پشتیبانی از هفت دوربین مجزا، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان - حرکات سر، صورت، کنترلر و بدن کاربر را دنبال می کند. گفته می شود این پلتفرم از چیپست اسنپدراگون 865 و پردازشگر تصویری که از چند دوربین پشتیبانی می کند، بهره می برد؛ البته سازنده هنوز این مورد را تأیید نکرده است.

تاخیر کم پلتفرم XR2 به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان - دوربین ها اجازه نمایش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان - محتواهای واقعیت ترکیبی را با انداختن لایه ای مجازی روی اجسام واقعی امکان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان - پذیر می کند. همچنین می توان ویدیوهای 360 درجه را با رزولوشن 8K با نرخ 60 فریم بر ثانیه تماشا کرد.

کوالکام با مقایسه پلتفرم XR2 با نسل قبلی از عملکرد دو برابری CPU، توان عملیاتی 4 برابری پیکسل های ویدیو، بهبود 6 برابری رزولوشن نیتیو برای هر چشم و عملکرد 11 برابری هوش مصنوعی نسبت به پلتفرم قبلی خبر داد. این پلتفرم از پردازنده تصویر اختصاصی نیز برخوردار است.

این پلتفرم از صدای سه بعدی بهره برده و توانایی تشخیص صداها را دارد. به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان - عنوان مثال می تواند صدای گریه بچه را در دنیای واقعی تشخیص داده و کاربر را از طریق اپلیکیشن واقعیت ترکیبی باخبر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سیاهکل استان گیلان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone