🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25873.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

خرید اقساطی از دیجی‌کالا تا ۱۰ میلیون تومان، برای پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها آغاز شد

شرکت «دیجی‌پی» که بازوی فناوری مالی دیجی‌کالا است، اعلام می‌کند که با هدف تسهیل خرید مشتریان از دیجی‌کالا، طرح خرید اقساطی سازمانی را آغاز کرده است. این طرح، بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری، امکان ...

شرکت «دیجی‌پی» که بازوی فناوری مالی دیجی‌کالا است، اعلام می‌کند که با هدف تسهیل خرید مشتریان از دیجی‌کالا، طرح خرید اقساطی سازمانی را آغاز کرده است. این طرح، بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - امکان عقد قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌ها برای خرید اقساطی پرسنل سازمانی را تا ۱۰ میلیون تومان فراهم می‌کند.

این در حالیست که یک ماه پیش، دیجی‌پی پیش ثبت نام طرح خرید اقساطی از دیجی‌کالا را اطلاع‌رسانی کرده بود؛ طرحی که تنها - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - چند ساعت پس از اعلام آن، بیشتر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - از ۱۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده بودند. اکنون ولی دیجی‌پی ظاهراً تصمیم گرفته است - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - تا خرید اقساطی را به شکلی کنترل‌شده‌تر، در اختیار مشتریان سازمانی قرار دهد.

این راهکار به پرسنل سازمان‌ها اجازه می‌دهد به کمک اعتبار اختصاص یافته در کیف پول خود، از بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران خرید و اقساط ۶ یا ۱۲ ماهه پرداخت کنند. دیجی‌پی با این طرح در نظر دارد دامنه خدمات پرداختی خود را گسترش دهد.

آنطور که روابط عمومی دیجی‌پی اعلام کرده است، مزایای استفاده از راهکار خرید اقساطی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - دیجی‌پی، این موارد هستند:

  • دریافت اعتبار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - خرید بدون نیاز به ضامن یا سپرده
  • پرداخت اقساط به میزان خرید، نه به میزان اعتبار اختصاص یافته
  • ثبت چند خرید در بازه‌های زمانی مختلف
  • دریافت اعتبار مجدد پس از پرداخت کامل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - اقساط
  • امکان افزایش اعتبار بر اساس خوش حسابی کاربر
  • دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون نیاز به مراجعه حضوری

بر همین اساس پرسنل سازمان‌ها می‌توانند بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری، تنها با تایید سازمان یا ارائه چک ضمانت، اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌کالا دریافت کنند. همچنین پس از تخصیص اعتبار، کاربر تنها به میزان خرید قسط پرداخت می‌کند، به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - این صورت که اگر کاربری ۱۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کرده و ۵ میلیون تومان خرید انجام داده است، مبلغ اقساط براساس ۵ میلیون تومان محاسبه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - خواهد شد.

پیش از این روابط عمومی دیجی‌پی در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه سود این تسهیلات با چه درصدی محاسبه می‌شود، گفته بود:

«درصد سود بر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بیجار استان کردستان - اساس تامین کنندگان مالی و نوع کیف پول اعتباری، متفاوت خواهد بود. سود تعلق گرفته به این خریدها کاملا رقابتی و جذاب خواهد بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone