🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25891.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تسلا سایبرتراک؛ وانت مریخی ایلان ماسک [تماشا کنید]

ایلان ماسک، مدیرعامل معروف تسلا و اسپیس ایکس روز جمعه اول آذر ماه از اولین وانت برقی تسلا با طراحی عجیب رونمایی کرد. وانت برقی تسلا که ماسک به آن لقب وانت رسمی مریخ را ...

ایلان ماسک، مدیرعامل معروف تسلا و اسپیس ایکس روز جمعه اول آذر ماه از اولین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان - وانت برقی تسلا با طراحی عجیب رونمایی کرد. وانت برقی تسلا که ماسک به آن لقب وانت رسمی مریخ را داده، «سایبرتراک» نام دارد و با تمام اتومبیل هایی که تاکنون دیده ایم، فرق می کند.

رونمایی از وانت برقی تسلا بدون حاشیه نبود و در خلال مراسم اتفاق جالبی رخ داد که در ویدیوی زیر به آن پرداخته ایم:

ماسک که می دانست طراحی این خودرو تماشاچیان را در بهت فرو می برد، در ابتدای مراسم اشاره کرد که طراحی وانت ها سال هاست که دست نخورده باقی مانده و آنها می خواستند کار جدیدی بکنند. ماحصل تلاش های ماسک و تیمش، سایبرتراک است که با وجود ظاهر نامتعارف ویژگی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان - های فنی فوق العاده ای دارد.

طراحی سایبرتراک آنقدر جنجال آفرین بود که به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان - فاصله کوتاهی پس از رونمایی کاربران دست به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان - کار شدند و انواع و اقسام کاریکاتورها و جوک ها را برای آن ساختند. تصاویر زیر فقط دو نمونه از خلاقیت کاربران - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان - را در این زمینه نشان می دهد:

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چناران استان خراسان

با وجودی که خیلی ها ظاهر سایبرتراک را به سخره گرفته اند، طراحان تسلا علاوه بر رعایت قواعد آیرودینامیک، هزینه ساخت را هم کاهش داده اند. انتشار ویدیویی از این خودرو در تونل باد مقاومت مناسب سایبرتراک در برابر هوا را نشان می دهد که در ویدیوی فوق به آن اشاره می کنیم.

اگر می خواهید از وانت مریخی تسلا بیشتر بدانید و با ویژگی های فنی فوق العاده آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم ویدیو را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پانته‌آ نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
عالی بود! خیلی راضیم از خدمات شرکت الو. سرعت انجام کار و کیفیت تعمیر لباسشویی زیرووات OZ-1599ST در منزلم بسیار عالی بود. راهنمایی‌های کاملی برای نگهداری و استفاده به من دادند و همینطور اطمینان دادند که در صورت بروز هرگونه مشکل آماده پاسخگویی هستند. به شفافیت با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone