🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44010.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: محدودیت ارائه وام به سازندگان بازی های رایانه ای برداشته می‌ شود

«محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جمعه از نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت بازی های رایانه ای ایران تهران (تی جی سی) بازدید کرد. واعظی به خبرنگاران گفت: «سال جاری محدودیت‌ها ...

«محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جمعه از نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت بازی های رایانه ای ایران تهران (تی جی سی) بازدید کرد. واعظی به خبرنگاران گفت:

«سال جاری محدودیت‌ها در ارائه وام کم بهره وجوه اداره شده به سازندگان بازی های رایانه ای برداشته می شود.»

وی همچنین به ارائه آماری از وام هایی که تا کنون به سازندگان بازی های رایانه ای تعلق گرفته پرداخت و گفت:

«وزارت ارتباطات وظیفه خود می‌داند به حمایت‌های فنی و مالی از بازی‌سازان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر محمودآباد استان مازندران - کشور بپردازد و در این راه در هشت ماه گذشته حدود 50 میلیارد ریال وام کم بهره وجوه اداره شده به شرکت‌هایی که بنیاد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر محمودآباد استان مازندران - ملی بازی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر محمودآباد استان مازندران - رایانه‌ای معرفی کرده، پرداخت شده است.»

حال وزیر ارتباطات خبر می دهد که محدودیت های موجود در زمینه ارائه وام برای بازی سازان برداشته می شود. وی در این رابطه می گوید:

«امروز در این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر محمودآباد استان مازندران - نمایشگاه به غرفه‌داران و بازی‌سازان قول دادم محدودیت‌ها در تخصیص این وام برداشته شود و به هر پرونده‌ای که بنیاد ملی بازی‌ها تایید کند، وام پرداخت کنیم.»

واعظی در خصوص صنعت رو به رشد تولید بازی های رایانه ای در کشورمان افزود:

«در حال حاضر بازی‌ هایی در کشور وجود دارند که در 77 کشور جهان کاربر دارند و این موضوع نشان می‌دهد جوانان ما استعداد زیادی در بازی‌ سازی دارند و باید از آنها حمایت شود. نمایشگاه TGC مزیت های زیادی برای صنعت بازی‌سازی کشورمان دارد از جمله اینکه در کنار نمایشگاه تجاری رویداد، بیش از 60 کنفرانس و کلاس علمی نیز برگزار می‌شود. در حوزه فنی باید به حمایت از بازی‌سازان پرداخت که در این راه با دانشگاه‌ ها و مراکز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر محمودآباد استان مازندران - پژوهشی مذاکره کرده‌ایم تا امکاناتی از جمله آزمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای را در اختیار بازی‌سازان قرار دهند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیارش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** اجاق گاز و فر لاجرمانیا LGAA9SQ50DOSS شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone